Mikä on sellainen yleinen ruoka/ruokaine jota vihaat?
Itsellä peruna, pinaatti, kananmunat ja sianliha.
Kommentit (93)
Itse olen suht kaikkiruokainen, enkä oikeastaan vihaa mitään ruoka-ainetta. Epäluuloja itselläkin on ollut montaa eri ainesta kohtaan, mutta ne ovat olleet juuri vain epäluuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauheliha.
Sika ja nauta.
En voi sietää missään muodossa.
Lopetin noiden syömisen 20-vuotiaana eli yli 20 vuotta sitten. Ne maistuu vain niin kuvottavalle, ei pysty, ei kykene.
En voi sietää
KuvottavalleEi pysty, ei kykene
Oletko teini?
Luetun ymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Se tikkuinen ja kuiva sianliha jota käytetään karjalanpaistissa.
Päinvastoin se on. Possu on yleensä mehevää, nautapalat tikkuisia. Et taida ymmärtää tuon laittamisesta mitään.
En vihaa mitään ruokaa, mutta suomalaista ruokakulttuuria pidän hyvin vastenmielisenä ja takapajuisena.
Peruna, tilli, liha ja sisäelimet, ruisleipä, maito, piimä, silakka, silli, mannapuuro ja kiisselit.
Vierailija kirjoitti:
En vihaa mitään ruokaa, mutta suomalaista ruokakulttuuria pidän hyvin vastenmielisenä ja takapajuisena.
Eli itse raaka-aine ei saa maistua, kun mieluummin ruoan pitää maistua överisti mausteille ja kaukomaiden tuotteille kuten kookosmaidolle.
Äyriäiset ja nilviäiset, sienet, viinit ja olut.
Vierailija kirjoitti:
Popsi popsi porkkanaa, hampaitaa se vahvistaa. Minä työnnän porkkanan pyllyyni.
Ja sitten popsit sen? 😯
Ei minulla ole yhtään mitään, jota vihaisin tai en söisi. Ihan kaikki menee. Sushia en itse ostaisi enkä tekisi, mutta ilman mielenilmaisuja söisin, jos jossain tarjottaisiin. Korianteri on sellainen, mitä yritän opetella, mutta se maistuu minulle saippualta, niin ei oikein ole mieleinen, mutta kyllä sitäkin syön. Kampasimpukoista en oikein tykkää; yritin opetella kyllä, mutta jätän ravintolassa tilaamatta.
En ymmärrä näitä nirsoilijoita yhtään. Tottakai ymmärrän eettisistä perusteista kieltäytyviä eli tarkoitan kasvissyöjiä ja vegaaneja.
N54
Kinkkukiusaus, simpukat, lipeäkala ja paistetut silakat 🤮
Teurasjäte eli jauheliha ja makkara, YÄK ! Kunpa tietäisitte kivespussit, persreiät, aivot... Kissinrasvamargariini lienee poistunut markkinoilta, elleivät erilaiset levitteet...?
Vierailija kirjoitti:
Teurasjäte eli jauheliha ja makkara, YÄK ! Kunpa tietäisitte kivespussit, persreiät, aivot... Kissinrasvamargariini lienee poistunut markkinoilta, elleivät erilaiset levitteet...?
Liha on lihaa, so what
Vierailija kirjoitti:
vuohenjuusto
anjovis
hillosipulit
varsiselleri
vesikastanja
säilykekirsikat
Ja minkälaisissa piireissä mainitsemasi on yleisiä ruoka-aineita?
Unohdin laittaa tuohon banaanin lisäksi karjalanpaisti, porinkäristys, katkaravut.