Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mahdollista on että Räsänen ei yksinkertaisesti ymmärrä Raamattua kovinkaan hyvin

Vierailija
20.11.2025 |

Päivi Räsänen ei peräänny kirjoituksistaan: "Raamatun sana ei muutu"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paivi-rasanen-ei-peraanny-kirjoituk…

Kommentit (193)

Vierailija
21/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamasta kuuluu itku Rachel itkee lapsiaN kun ei heitä enää ole.   Raama on alue Arabiassa .  Rachel oli ennen Jeesusta elänyt .  Jättäkää kristityt rauhaan näistä vanhan liiton synagogista .   Yhwh kostaa heille eikä kuulu meille !    Muut on vapaat. 

Vierailija
22/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juutalaiset ovat surmanneet sekä Herran Jeesuksen että profeetat, ja he ovat vainonneet meitäkin. He ovat Jumalan mieltä vastaan ja kaikkien ihmisten vihollisia. 

1. Tess. 2:15

Herra tulee Ahdistuksen ajan loppupuolella pelastamaan juutalaisen kansan kansakuntana ja niin koko jäännös pelastuu, sanoo Raamattu. 

Ei sano.

Kyllä sanoo, turha vängätä vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityn joulu  ja uusi testamentti Jeesuksen syntymä ihmiseksi . Tämä on evankeliumi.  

Vierailija
24/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juutalaiset ovat surmanneet sekä Herran Jeesuksen että profeetat, ja he ovat vainonneet meitäkin. He ovat Jumalan mieltä vastaan ja kaikkien ihmisten vihollisia. 

Sinä ja minä murhasimme Jeesuksen. Turha osoitella vain juutalaisia.

Vierailija
25/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Räsästä valtavasti. Harva ihminen seisoo enää tänä päivänä yhtä suoraselkäisesti ja järkähtämättä kaiken sen hyvän takana minkä luoja on meille antanut ja käskenyt pitää

Vierailija
26/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu lukeminen on tulkintaa. Sitä voi tulkita vaikka kuinka monella eri tavalla. Mitään yhtä ainoaa totuutta ei ole. Raamattua voi tulkita vaikka kirjaimellisesta tai symbolisesti tai historiallis-kriittisesti. Tai kaikkia näitä yhdistellen.

Räsänen on yksinkertaisesti väärässä. Hänen tapansa tulkita raamattua ei ole se mikään ainoa oikea tapa.

Vierailija
27/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomessa sallitaan poliittisten aktivistien toimiminen syyttäjinä, mielestäni vaino on ollut sitä luokkaa että pitäisi harkita vakavia rikosoikeudellisia toimia syyttäjiä kohtaan. 

Vierailija
28/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomessa sallitaan poliittisten aktivistien toimiminen syyttäjinä, mielestäni vaino on ollut sitä luokkaa että pitäisi harkita vakavia rikosoikeudellisia toimia syyttäjiä kohtaan. 

Samaa mieltä.

Vierailija
29/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitustakansasta tulee seuraava messias :D en vaan tajua miks kristityt pitää juutalaisten puolia, ne on seuraavat kun muslimeista pääsevät

Vierailija
30/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu lukeminen on tulkintaa. Sitä voi tulkita vaikka kuinka monella eri tavalla. Mitään yhtä ainoaa totuutta ei ole. Raamattua voi tulkita vaikka kirjaimellisesta tai symbolisesti tai historiallis-kriittisesti. Tai kaikkia näitä yhdistellen.

Räsänen on yksinkertaisesti väärässä. Hänen tapansa tulkita raamattua ei ole se mikään ainoa oikea tapa.

Saat taipua aikamoiselle mutkalle että saat tulkittua Raamatun hyväksyvän homouden.

Vierailija
31/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Päivi!

Vierailija
32/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja minä murhasimme Jeesuksen. Turha osoitella vain juutalaisia.

jos mekin sielä ollaan oltu niin määkin tahdon osan mun esiesien maasta! se vähän niinkun on mulle jumalan lupaama

Vierailija
33/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ajatteles jos juutalaiset olisikin huutaneet Jeesuksen vapaaksi. Sinun ja minun syntejä ei olisi sovitettukaan ja eläisimme yhä paljon ankaramman Lain alla ilman armoa.

Aivan turhaa höpistä juutalaisista kun tapahtui jotain joka oli korkeimman säätämä tapahtumaa missä juutalaiset, Pilatus ja keihästä käyttänyt roomalaissotilas olivat vain instrumenttejä tässä.

Vierailija
34/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamasta kuuluu itku Rachel itkee lapsiaN kun ei heitä enää ole.   Raama on alue Arabiassa .  Rachel oli ennen Jeesusta elänyt .  Jättäkää kristityt rauhaan näistä vanhan liiton synagogista .   Yhwh kostaa heille eikä kuulu meille !    Muut on vapaat. 

Sinulle ja muille juutalaisia vihaaville:

Jooel 3

Pakanakansat tuomitaan, Juuda runsaasti siunataan.

1 (4:1) Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan,

kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon,

2 (2) minä kokoan kaikki pakanakansat,

vien ne alas Joosafatin laaksoon

ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa

kansani ja perintöosani, Israelin, tähden.

Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan,

ovat jakaneet minun maani

3 (3) ja heittäneet minun kansastani arpaa;

ovat antaneet pojan porttoa vastaan

sekä myyneet tytön viinistä, jonka ovat juoneet.

4 (4) Mitä on teillä sanomista minulle, teilläkin, Tyyro ja Siidon ja kaikki filistealaisten alueet? Tahdotteko te kostaa minulle, mitä minä olen tehnyt, vai itse tehdä minulle jotakin? Nopeasti, kiiruusti minä annan koston kohdata teidän päätänne siitä, mitä olette tehneet, 5 (5) te, jotka olette ottaneet minun hopeani ja kultani, vieneet minun ihanat kalleuteni temppeleihinne 6 (6) sekä myyneet Juudan ja Jerusalemin lapsia jaavanilaisille, poistaaksenne heidät kauas omalta maaltansa. 7 (7) Katso, minä herätän heidät liikkeelle siitä paikasta, johon te olette heidät myyneet, ja annan koston teostanne kohdata teidän päätänne: 8 (8) minä myyn teidän poikianne ja tyttäriänne Juudan poikien käsiin, ja he myyvät ne sabalaisille, kaukaiselle kansalle. Sillä Herra on puhunut.

Vierailija
35/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on hyvin vaikeaa luopua uskomuksistaan. Räsäsen päätä ei käännä mikään. Ikävä kyllä.

Vierailija
36/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat taipua aikamoiselle mutkalle että saat tulkittua Raamatun hyväksyvän homouden.

pyyteetön rakkaus. kohtele muita niinkun tahtoisit itseäsi kohdeltavan. se vanha testamentti on ihan roskaa, me tehtiin uus jeesuksenkaa

Vierailija
37/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan Räsästä valtavasti. Harva ihminen seisoo enää tänä päivänä yhtä suoraselkäisesti ja järkähtämättä kaiken sen hyvän takana minkä luoja on meille antanut ja käskenyt pitää

Kuten oluen verotuksen alentaminen, viinit ruokakauppoihin, alkoholin kotiinkuljetus, Alkon sunnuntaiaukiolo ja 31 000 uutta köyhää lapsiperhettä.

On se Päivin selkäranka niin järkähtämättömän suora ja joustamaton.....

Vierailija
38/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksippä toinen.

Vierailija
39/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pyyteetön rakkaus. kohtele muita niinkun tahtoisit itseäsi kohdeltavan. se vanha testamentti on ihan roskaa, me tehtiin uus jeesuksenkaa

Fiksi kristitty toivoo että muut varoittavat synnistä jos meinaa langeta syntiin.

Vierailija
40/193 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räsänen on oikeassa ja oikeuskin on tämän todennut.

Ei oikeus ota kantaa siihen onko joku oikeassa vaan onko joku sanominen ollut lain vastaista.

Jopa vitsin murjaisit. Täällä elää kokonainen uskovaisporukka joka on monessa asiassa lain vastainen.   Jos niillä saa olla oma laki, miksei Räsäselläkin?

No kirkkojen sisällä on porukoilla monesti omia käytäntöjä ja "lakeja" siitä mitä saa tehdä ja mitä ei. Mutta eivät ne sen kirkon ja porukan ulkopuolella päde. Nyt käsitellään sitä onko Räsänen loukannut ihan kirkon ulkopuolista porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme