Surullinen olo, kun olen ilmaa niin monelle miehelle
Tapaan miehiä ihan koko ajan töissä ja paljon. Tuntuu että kaikilla on kumppani tai jos ei ole niin minusta eivät kiinnostu. Kukaan ei koskaan laita viestiå, kokeile kepillä jäätä, en jää kenenkään mieleen ja asiakkaat kohtelevat itseäni neutraalisti tai enemmän välinpitämättömästikin. En jotenkin säväytä ketään.
Tämä harmittaa tosi paljom, kun kaipaisin edes vähän huomiota. Käytän kivoja vaatteita, olen aika hoikka ja kivan näköinen. En malli, mutta ihan ok. Meikkaan ja olen huoliteltu, nauravainen ja iloinen, aika jämäkkä toki.
Olen 40vee ja sinkku, haluaisin tosi paljon edes pientä huomiota. Mutta ei, ketään ei vaan kiinnosta.
Pitääkö sinne tinderiin nyt sitten lähteä? Parisuhteiden kuunteleminen tekee jotenkin pahaa, kun tuntuu että kaikilla on joku.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä että lähestyminen = ahdistelua nykyään. Se on ankarasti kiellettyä ja semmoisen harrastaja pääsee iplehtiin ja av-palstalle yleistyksien kanssa haukuttavaksi.
Jos ei tiedä eroa asiallisen lähestymisen ja ahdistelun välillä, niin sitten kannattaa jättää nuo hommat suosiolla viisaammille.
Jos nyt rehellisiä ollaan niin ainoa mikä tuohon merkitsee on se onko mies riittävän pitkä, komea tai rikas. Naiset hyväksyvät pitkiltä, komeiltä ja rikkailta miehiltä lähes kaikki törkeydet. Tavallinen mies kun lähestyy niin se on lähes aina ahdistelua kun naisilta kysytään.
Valitettavasti teidän naisten Iidalta se millaisia te haluaisitte olla ja sanotte olevanne ei koskaan kohtaa sen kanssa miten te todellisuudessa toimitte, puhutte ja teette
EI hyväksy. Rikkaita ja komeita julkkiksiakin on haastettu oikeuteen ahdistelusta.
Jospa sä nyt vaan vihdoin opettelisit ne käytöstavat, niin ei tarttisi pelätä syytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakaan töissä ei miehiä netsästetä. Lopeta ajatuskin sellaisesta ! Olen itse töissä konepajalla toimistossa ja lähes kaikki siinä maailmassa on miespuolisia. Työkaverit, asiakkaat, toimittajat ja alihankkijat. Miehiä tulee ja menee päivät pitkät.
Missään nimessä ei pidä yrittää iskeä tai flirttailla ympäriinsä. Noloa, siinähän saa vaan huonon ja typerän maineen. Vapaalla omalla ajalla teet sitten mitä haluat.
Yep. Tuollainen ympäriinsä flirttaileva joutuu tietysti heti ensimmäisten joukossa tositarkoituksella olevilla miehillä luiskaan.
Jos näkisin naisen flirttailevan ympäriinsä lähes kaikille, ajattelisin sen olevan vain hänen perusluonnettaan ja ettei se tarkoita mitään. Jos hän tulisi flirttaamaan mulle, en pitäisi sitä pokausyrityksenä vaan hänen normaalina käytöksenään, enkä siis osoittaisi mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Juuri tällaista loogista pohdintaa odotin henkilöltä, joka ei näe erota valasta ihmisestä.
Mitä se valas nyt itkee siellä. ootte ällöttäviä ja laiha nainen on kiihottava.
Valaat ovat komeita ja ylväitä eläimiä, siksi onkin outoa, että käytät niitä haukkumasanana. Vielä oudompaa on, ettei niiden ja ihmisten ero näytä sinulle selviävän, vaikka sinulle on sitä jo väännetty rautalangasta. Ehkä pieni googlettaminen valaan kuvista auttaisi hahmottamaan, mistä lajista todella puhut.
Yritätkö olla jotenkin hauska tai viisas?
Kuin niin? Sä itse auot päätäsi ja vittuilet naisille. Ei mun tarvi alentua sun tasolle. Ja musta olisi tärkeää, että sinäkin erottaisit valaan ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Juuri tällaista loogista pohdintaa odotin henkilöltä, joka ei näe erota valasta ihmisestä.
Valaat ovat komeita ja ylväitä eläimiä, siksi onkin outoa, että käytät niitä haukkumasanana. Vielä oudompaa on, ettei niiden ja ihmisten ero näytä sinulle selviävän, vaikka sinulle on sitä jo väännetty rautalangasta. Ehkä pieni googlettaminen valaan kuvista auttaisi hahmottamaan, mistä lajista todella puhut.
Kuin niin? Sä itse auot päät
Turpa kiinni nyt ryhävalas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Kuin niin? Sä itse auot päät
Turpa kiinni nyt ryhävalas.
En ole hiljaa. Minulla on täysi oikeus kommentoida palstalla, varsinkin kun viestisi ovat näin naurettavia. Se, että sinulla menee tunteisiin, ei ole minun ongelmani. Jos et kestä vastareaktiota omiin viesteihisi, niin ehkä sun kannattaa miettiä sun tyyliä uudelleen. Ja hei, mä voin laittaa linkin valaan kuvaan, jos haluat opetella, miltä sellainen oikeasti näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Laihduta ryhävalas niin voit joskus saada miestä sitä ennen pidä turpa kiinni.
No ei kai kukaan ala työtehtävissä olevaa naista iskemään? Minua ainakin ahdistaisi, jos minun mies asiakkaat alkaisi flirttailla minulle. Sekin, jos miesasiakas on ollut erityisen kohtelias, alkaa minua ahdistaa.
Taas joku Pena vaihtanut sukupuolta palstalla.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Uuh, pedopersua kiihottaa 😝
Pedopersu voi saatana!!!!!!!!! oletko 7v pentu vai narkki?
Meninkö pedopersulla tunteisiin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Uuh, pedopersua kiihottaa 😝
Pedopersu voi saatana!!!!!!!!! oletko 7v pentu vai narkki?
Meninkö pedopersulla tunteisiin 😅
Ei mennyt vaan ihmettelin sun lapsellisia kommentteja.
no olet tunnettu kehitysvammainen sarja jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälle ei naureskella ja haukuta inceliksi samoin kuin jos mies tekisi vastaavan aloituksen?
Ketju näyttää kuinka paljon parempia miehet ovat. Miehen aloittamana olisi täynnä aloittajan ja kaikkien miesten haukkumista. Puhe naisvihasta voidaan lopettaa koska sitä ei ole. Sensijaan miesviha on valloillaan joka paikassa.
Parasta ennen -päiväys meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälle ei naureskella ja haukuta inceliksi samoin kuin jos mies tekisi vastaavan aloituksen?
Ap on trolli-mies.
Vierailija kirjoitti:
"huoliteltu, nauravainen ja iloinen, aika jämäkkä"
Miehet eivät etsi tällaista suhteista, vaan naista joka on känninen ja levittää haaransa. Tai levittää haaransa muuten vaan. Tuollainen olemus sopii juurikin työnantajalle, seksittömään "suhteeseen"
Jos haluat panoenergiaa elämääsi niin harjiottele sitä haarojen levittelyä ensin itseksesi ja ota selvää millaisia hirveyksiä miehet naisilta odottavat. Sitten kun pääsi on täynnä sitä samaa paskaa kuin miehillä, he tulevat luoksesi kuin kärpäset paperiin
Itse kuitenkin suosittelisin nauttimaan rauhasta ja miehettömyydestä :)
Kerrotko millaisia hirveyksiä miehet naisilta odottavat niin ei tuonkaan jolle vastasit tarvitsi sitä itse selvittää ja kokea.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on miehen kirjoittama aloitus. Älkää menkö helppoon.
Ei vissiin olla menty, kun ap niin valittaa.
Ei suomessa oikein ihmiset lähesty toisiaa, varsinkaan jos on vähänkin hiljainen tai sellainen seinäruusu
No ei kai kukaan töissä lähesty. Se ei vaan ole sopivaa. Että sinne tinderiin vaan🤭