Muita pienenä lapsena blondeja olleita, joiden hiukset sit tummeni?
Harmittaa, ettei se blondi hius ollut pysyvä hiusten väri.
Kommentit (11)
Minä olen sellainen mutteivat hiukseni tummentuneet niistä tuli kuparinväriset ja ovat edelleen luonnostaan sellaiset.
Ihanat vaaleat hiukset oli lapsena. Nykyään se maantien harmaa/ruskea mikä se nyt onkaan se sävy. Ehkä jo ylä-aste iässä oli se vaaleus pikkuhiljaa häipynyt.
Kyllä, olin blondi lapsena ja nykyään ruskea tukka
Mies oli ihan blondi lapsena ja nyt on melkein mustat hiukset. Poika ei ollut ihan blondi mutta hiukset on tummentuneet paljon ja parta on musta. Minulla oli kauniin kuparin punaiset hiukset 20 vuotta ja nykyään on maantienväriset rumat.
Lapsena blondi. Teininä kastanruskeat hiukset vaaleilla ja mustilla raidoilla. Vähän yli kakskymppisenä hiukset muuttui harmaiksi / ruskeiksi. Silmien värikin muuttunut muutaman kerran. Nyt on kahta väriä, sinistä ja vihreää. Geenitestin mukaan pitäisi olla ruskeat silmät.
Minä olen ollut lähes 20 vuotiaaksi blondi, sen jälkeen alkoivat hiukset tummentua sellaisiksi maantien värisiksi (eli ei minkään väriseksi).
Niin käy kaikille.
Vanhetessa käy toisinpäin. Ei vaalene vaan haalistuu. Iho, silmät, karvoitus, kaikki haalistuu ja harmaantuu.
Minä olin lapsena aivan pellavapää ja silmäni olivat vaaleanvihreät.
Nyt 40-vuotiaana hiukseni ovat tumman maantienharmaiksi ja silmät ovat enemmän ruskeat kuin vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena blondi. Teininä kastanruskeat hiukset vaaleilla ja mustilla raidoilla. Vähän yli kakskymppisenä hiukset muuttui harmaiksi / ruskeiksi. Silmien värikin muuttunut muutaman kerran. Nyt on kahta väriä, sinistä ja vihreää. Geenitestin mukaan pitäisi olla ruskeat silmät.
Minä olen ruskeasilmäinen (perin äidiltäni), minun lapsellani on todella hauskan väriset silmät. Aina kun joku kysyy, että minkä väriset ne ovat, niin pitää oikein pohtia, no ne ovat sekoitus ruskeaa, sinistä ja vihreää ja näyttävät päivävalossa milloin minkäkin värisiltä. Lapsen isällä on siniharmaat silmät.
Likimain sata prosenttia kantasuomalaisista on lapsina blondeja, ja suurimmalla osalla hiukset tummenevat myöhemmin.