Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen olo, kun olen ilmaa niin monelle miehelle

Vierailija
19.11.2025 |

Tapaan miehiä ihan koko ajan töissä ja paljon. Tuntuu että kaikilla on kumppani tai jos ei ole niin minusta eivät kiinnostu. Kukaan ei koskaan laita viestiå, kokeile kepillä jäätä, en jää kenenkään mieleen ja asiakkaat kohtelevat itseäni neutraalisti tai enemmän välinpitämättömästikin. En jotenkin säväytä ketään.

Tämä harmittaa tosi paljom, kun kaipaisin edes vähän huomiota. Käytän kivoja vaatteita, olen aika hoikka ja kivan näköinen. En malli, mutta ihan ok. Meikkaan ja olen huoliteltu, nauravainen ja iloinen, aika jämäkkä toki. 

Olen 40vee ja sinkku, haluaisin tosi paljon edes pientä huomiota. Mutta ei, ketään ei vaan kiinnosta. 

Pitääkö sinne tinderiin nyt sitten lähteä? Parisuhteiden kuunteleminen tekee jotenkin pahaa, kun tuntuu että kaikilla on joku. 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Sinkkuna jo niin kauan että ei ehkä muuhun enää sopeutuisikaan..Tavallaan tähänkin on tottunut ja sen hyväksynyt, väkisin ei jaksa mitään yrittää eikä ketään miellyttää eikä suuria odotuksia enää ole..Kuljen kuitenkin  silmät ja sydän auki ja sillä ajatuksella että eihän sitä koskaan tiedä ja elämä voi yllättää..N45

Vierailija
42/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ollut provo. Tapasin tänääm taas asiakkaan joka on upean näköinen mies, kertoi koko ajan suhteestaan jne. Tuli niin surkea olo, että minä en kelpaa kenellekään. 

Pikkujouluissa ei mitään vientiä ja kaikkien kanssa kenen kanssa juttelin, tanssin ja joku saattoi vähän olla kiinnostunut niin kaikki oli varattuja. Missä on 40vee miehet, jotka olisi vapaina? 

Nuoremmat miehet kiinnostaa myös, mutta erikoista että kaikki 30vee tyypitkin oli varattuja meidän pikkujouluissa. 

Ongelma myös se, ettei oman ikäset naiset oikein lähde baariin ja en tiedä enää mistä etsiä. 

Ap

Minkä alan ihminen olet, terapeutti? Vai miksi asiakas kertoisi "koko ajan suhteestaan"? 

Mitä olet tehnyt viimeiset 20v? Vähän myöhään heräsit... Provo taidat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki silikonit.

Vierailija
44/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua.

Monet naiset haluaisivat perustaa perheen mutta kun miehien puute vai mistä on kysymys. 

Olen mies 40+, akateeminen sinkku, asiani kunnossa. Liikun ja luen, puhun ja pussaa mutta olen aina ollut hieman arka lähestymään naisia. Nykyään kaikkien näiden me too- juttujen myötä todella aivan säikähtää jos joku nainen osoittaa huomiota.

Olen ystävällinen ja nauravainen; minulla on kaksi siskoa joita tapaan monia kertoja vuodessa, lapsina olimme aina kolmisin. En pelkää naisia mutta kauheksun yhteiskunnan hyökkäävää reaktiota jos osoittaisin kiinnostusta naista kohtaan vaikka nainen selvästi ilmaisisi itse ensin kiinnostusta.

Naisvaltainen media tuhonnut miesten maineen ja jokainen mies pelkää joutuvansa syytösten kohteeksi jos vähänkään lähestyy naista (vainoja aloitettu jopa miehen katseesta tai hänen hymystään!)

Vierailija
45/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean näköinen ja minä en kelpaa kenellekään. Ei upea ole "kenellekään", ne on ihan eri rotu kuin me tavikset.

Vierailija
46/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän te akat olette ajaneet itsenne tuohon tilanteeseen. Saitte mitä halusitte. Suut kiinni.

Tämä! Kohtuuttomat vaatimukset (komea, rikas, hellä [mutta samaan aikaan peto], urheilullinen, menestyvä [mutta samaan aikaan 8 h per päivä kotona ja käytettävissä]) ja metoo (tarkoittaen, että em. täydelliset miehet saavat vaikka käydä jalkoväliin kiinni a la Trump mutta tavalliset  miehet eivät saa edes lähestyä koska ovat vain inhoja vonkaajia)

t. Ihan hyvässä parisuhteessa oleva mies, joka kuulee kavereilta - myös naispuolisilta - kaikenlaista 

Vierailija
47/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baariin jossa on ihmisiä, jotka juovat vaan 1-2 ja käyvät töissä ja löydät samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
48/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi juhlissa menin juttelemaan baarin komeimman miehen kanssa, olikin 16v nuorempi, että se vähän meni puihin.

Sitten toisissa juhlissa tapasin entisen asiakkaan, jonka kanssa luulin että on jt flirttiä ollut. Ei ollut sitten baarissa enää 😁 eli yritetty on kyllä. 

Vai oikein baarin komein mies, ja sitten ihmettelet kun ei natsaa, onpa ihme :D

Itse en koskaan ole ns. komeimman perään. 

taviksen kanssa naimissa oleva tavis

Vierailija
49/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin lähteä treffeille. Eihän se ota jos ei annakkaan?

Vierailija
50/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän te akat olette ajaneet itsenne tuohon tilanteeseen. Saitte mitä halusitte. Suut kiinni.

Tämä! Kohtuuttomat vaatimukset (komea, rikas, hellä [mutta samaan aikaan peto], urheilullinen, menestyvä [mutta samaan aikaan 8 h per päivä kotona ja käytettävissä]) ja metoo (tarkoittaen, että em. täydelliset miehet saavat vaikka käydä jalkoväliin kiinni a la Trump mutta tavalliset  miehet eivät saa edes lähestyä koska ovat vain inhoja vonkaajia)

t. Ihan hyvässä parisuhteessa oleva mies, joka kuulee kavereilta - myös naispuolisilta - kaikenlaista 

Mutta omakin naisesi ilmeisesti on erilainen, joten onneksi kaikki ei koskaan ole kamalia :)

Vierailija
51/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis olet vanha, ja mitä ihmettä? Yritätkö töissä siis miehiä, tai asiakkaita? Mitä hel vet tiä

40 vanha. Hyvällä lykyllä itsekin täytät jonain päivänä 40, silloin et sano että olet vanha.

Vierailija
52/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä töistä iske ketään, siinä menee ura suhteen takia viemäristä alas. Varsinkin, jos toinen on varattu. Mutta muutoin, baarit, sinkkutapahtumat, harrastukset etc on hyviä paikkoja tavata sinkkuja. Ei se Tinderkään huono idea ole.

Vierailija
53/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on miehen kirjoittama aloitus. Älkää menkö helppoon.

Niinpä. Tai sit tää on oikea Allun naisversio. Voihan sellanenkin olla. Meitä tosiaan on moneksi.

Vierailija
54/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on täynnä sontaa. Eronneita mahakkaita yh isiä, narkkeja, vammaisia, timpureta jne shittiduunareita. Ja lisäksi kukaan ei enää kirjota siellä mitään. Ei edes miehet, vaikka valittavat etteivät saa matcheja. Ja vaikka match olisi koultettu ja kaunis nainen :D, joka liikkuu.

Vierailija
55/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että ensimmäistä kertaa elämässäni kuulen /luen naisen kaipaavan ihan vaan yleisesti huomiota miehiltä.

Vierailija
56/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten toisissa juhlissa tapasin entisen asiakkaan, jonka kanssa luulin että on jt flirttiä ollut. Ei ollut sitten baarissa enää 😁 eli yritetty on kyllä. 

Siis oikeasti yrität pokailla niin nykyisiä kuin entisiä asiakkaita? Mitä hittoa nyt oikeasti.

Vierailija
57/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista sinulle, mutta yksi syy voi olla nykyinen median uutisointi. Tyyli on se, että miehiä pitää varoa joka paikassa, aina ja kaikkialla. Ne aikoo jotain, ne katsoo omituisesti, lenkkipolulla, marketissa, ja itse asiassa kaikkialla muuallakin. Joka viikko milla, noora , jenni, jasmiin, kertoo järkyttyneenä, missä on joutunut kiipeliin miesten takia.

No voihan näin ollakkin. Mutta kun sitä riittävästi työnnetään mediasta, niin kyllä se voi alkaa vaikuttamaan. Ei tehdä yhtään mitään, mitä voisi tulkita mitenkään ( tahallaan ) väärin. Toimitaan kaikissa asioissa kylmän viileästi, ja naama kivenä, ystävällisesti silti. 

Sitten kun ollaan aivan varmoja, että on tekemisissä ihan tavallisen  ( kristilliskonservatiivinen ) naisen kans, niin käytös muuttuu. Silloin voi laskea suojauksen, ja käyttäytyä ihan tavallisesti. 

Sanoisin että sinä olet tavallaan sivullinen uhri. Tilanteesi ei ole sinun vikasi, mutta et sitä pääse karkuunkaan.

Vierailija
58/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täynnä sontaa. Eronneita mahakkaita yh isiä, narkkeja, vammaisia, timpureta jne shittiduunareita. Ja lisäksi kukaan ei enää kirjota siellä mitään. Ei edes miehet, vaikka valittavat etteivät saa matcheja. Ja vaikka match olisi koultettu ja kaunis nainen :D, joka liikkuu.

Ei pelkkää sontaa, tunnen sieltä aviopuolison löytäneitäkin.

Oma lapseni laittoi jonkun uskovaissuodattimen, siis halusi uskovaisen koska on itsekin. Mukavan oloinen kuulemma löytyi, ovat muutamia kertoja nähneet.

Vierailija
59/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä saat 50 viestiä joka päivä ja 46 haluaa vain seksiä.

4 kunnollista/ pv? Ja yhden vain tarvitset puolisoksi, oletan? Ei huono!

Vierailija
60/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis olet vanha, ja mitä ihmettä? Yritätkö töissä siis miehiä, tai asiakkaita? Mitä hel vet tiä

40 vanha. Hyvällä lykyllä itsekin täytät jonain päivänä 40, silloin et sano että olet vanha.

No vähän vanha alkaa olla, jos vauvoja vielä haluaa.