Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pelkää nasta joka ehdottaa seksiä

Vierailija
19.11.2025 |

Miten tähän on tultu, naisena kun vinkkaa meille vai teille on miehellä pupu pöksyissä ja eri vastauksia mm katellaan, sopiiko myöhemmin jne. Olen hyvin hillitty kaunis, itsestäni huolta pitävä nainen. 

N29

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lähekkö paneen toimi.

Vierailija
2/38 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pelkää, päinvastoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin suorastaan toivon, että ehdoteltaisiin vaimolta tai jolta kulta muultakin naiselta. Tosin se taitaa jäädä haaveeksi. 

Vierailija
4/38 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI?

Vierailija
5/38 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta spontaani ehdotus seksistä on hottia. Itse sytyn heti ja munissa alkaa kipinöimään et pian saan pillua. M27.

Vierailija
6/38 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on täysin vieras nainen, ensimmäinen ajatus on, että tässä on joku koira haudattuna.

Vierailija
7/38 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaus on suuri, niin on pakko olla kaukaa viisas. Muuten voi repsahtaa.

Vierailija
8/38 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä täytyy olla mahdollisuus ihastua naiseen ja siis haluta naista, ennen kuin nainen antautuu. Muussa tapauksessa paineistus ei toimi - mies ei ole kone/laite.

Vierailija
9/38 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidestä  entisestä  tyttöystävästä  neljä  ehdotti  tai  peräti  toteutti  panon .  Taivaallista !  Älkää  suotta  säikkykö .

Vierailija
10/38 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään panoa mieti, vaan rakastelua, jossa minäkin saan, Pano on miehen saamiseksi.

Vierailija
11/38 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on täysin vieras nainen, ensimmäinen ajatus on, että tässä on joku koira haudattuna.

Se on juuri näin. Hälytyskellot soi ja mielessä käy jo elatusmaksut.

Vierailija
12/38 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Joko kyseessä on joku sometesti ja sitten on jossain videossa tai sitten yhtäkkiä tilanne käännetään katolleen.

Vierailija
13/38 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyt panee ja ehdottelee, ryhdy polyksi

Vierailija
14/38 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo nyt erityisen hillittyä ole..

Vierailija
15/38 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei pidä pillusokeutua ja ajatella vain k.rvällä. Sitähän nuo juuri käyttävät hyväkseen. Kulman takana tai kämpässä odottaa jengi.

Vierailija
16/38 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siihen on tultu että älykkyys laskee. Seksiä ehdottava nainen ei ole mitenkään pelottava, mutta todella usein se nainen on sisältä rikki ja koen sääliä.

Vierailija
17/38 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9 prosenttia seksiä ehdottavista naisista haluaa lapsen, kärsii mielenterveysongelmista tai makaavat holtittomasti. Yhksikään näistä ominaisuuksista ei kiinnosta. M34

Vierailija
18/38 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas. Normaali nainen haluaa seksiä; ei siinä tarvitse olla holtiton, MT potilas tai mitään muutakaan. Itse olen aina ollut kovin seksimielinen ja halukas. Mutta yleensä ihan kerrallaan yhden kanssa.

Muutama poikkeus on, kun oli tarpeen. Älkää demonisoiko naisen seksualisuutta.

Vierailija
19/38 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin marinoitu siinä ajatuksessa, että seksiä ei saa ehdottaa (koska se on metoo) ja toisaalta, että naiset eivät edes halua seksiä (koska ovat vahvoja ja itsellisiä).

Vierailija
20/38 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin marinoitu siinä ajatuksessa, että seksiä ei saa ehdottaa (koska se on metoo) ja toisaalta, että naiset eivät edes halua seksiä (koska ovat vahvoja ja itsellisiä).

Mitä ihmettä "että ovat itsellisiä ja vahvoja"...minä haluan seksiä koska nautin seksistä! Vaikka olenkin vahva sekä itellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän