Miehet pelkää nasta joka ehdottaa seksiä
Miten tähän on tultu, naisena kun vinkkaa meille vai teille on miehellä pupu pöksyissä ja eri vastauksia mm katellaan, sopiiko myöhemmin jne. Olen hyvin hillitty kaunis, itsestäni huolta pitävä nainen.
N29
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin marinoitu siinä ajatuksessa, että seksiä ei saa ehdottaa (koska se on metoo) ja toisaalta, että naiset eivät edes halua seksiä (koska ovat vahvoja ja itsellisiä).
Mitä ihmettä "että ovat itsellisiä ja vahvoja"...minä haluan seksiä koska nautin seksistä! Vaikka olenkin vahva sekä itellinen
Kunhan osaa lukea ajatuksesi
Miehet ne olleet riippuvaisia minusta. En minä mistään patriarkaatista.
kyllä se taitaa mennä niin että perinteiset sukupuoliroolit ei oo mihinkään katoamassa. suurin osa miehistä ja naisista edelleen ajattelee että mies on se jonka kuuluu tehdä aloite. ja naisen kuuluu teeskennellä kainoa
vähän syvemmin, monella miehellä voi jo nyt olla aikamoinen suorituspaine verrattuna naiseen. välillä tuntuu, että se koko ajatus siitä, että naisen pitää kieltäytyä on lähinnä pelannut miesten laariin.
eikös noita oo nykysin kaikenmaailman seksimessuja sun muita. jos munaa haluat niin kai sitä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin marinoitu siinä ajatuksessa, että seksiä ei saa ehdottaa (koska se on metoo) ja toisaalta, että naiset eivät edes halua seksiä (koska ovat vahvoja ja itsellisiä).
Mitä ihmettä "että ovat itsellisiä ja vahvoja"...minä haluan seksiä koska nautin seksistä! Vaikka olenkin vahva sekä itellinen
Seksissä nainen tekee itsensä riippuvaiseksi patriarkaatista.
Siis typerintä tuubaa mitä olen pitkään aikaan kuullut. Vietähän välillä aikaa jonkun muun porukan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
kyllä se taitaa mennä niin että perinteiset sukupuoliroolit ei oo mihinkään katoamassa. suurin osa miehistä ja naisista edelleen ajattelee että mies on se jonka kuuluu tehdä aloite. ja naisen kuuluu teeskennellä kainoa
vähän syvemmin, monella miehellä voi jo nyt olla aikamoinen suorituspaine verrattuna naiseen. välillä tuntuu, että se koko ajatus siitä, että naisen pitää kieltäytyä on lähinnä pelannut miesten laariin.
eikös noita oo nykysin kaikenmaailman seksimessuja sun muita. jos munaa haluat niin kai sitä löytyy
Juurikin tällaisen tuuban takia olen päättänyt elää yksin lopun elämäni. Naiset ovat pilalle hemmoteltuja ja itsekkäitä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tällaisen tuuban takia olen päättänyt elää yksin lopun elämäni. Naiset ovat pilalle hemmoteltuja ja itsekkäitä. Ei kiitos.
häh? mikä sua tuossa kirjoituksessa nyt siis tökkii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä, ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se tietysti ettei miehellä pää kestä naisen iskemistä ja pakkeja mitä tulee pakkien jälkeen ennenkuin löytyy oikea. Sitten on näitä miehiä, jolla ei pää ja kulli kestä, kun nainen tekee aloitteet. Aina on näillä luusereilla joku selitys ja naisen vika. Mutta hei, jää muille miehille enemmän naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä, ihan kunnolla.
perkelettäkö minä voi saatana sun mielen toivomuksia omasta päästä miettimällä saada selville? kirjoita mitä tarkotat jos haluat että ihmiset tajuavat mitä haet takaa
Naisia jotka ryhtyvät "seksiseuralaiseksi" ilmaiseksi "pelkän seksin" takia ei ole olemassa reaalimaailmassa, se on kirjallisuudesta, elokuvista ja fémakkojen liturgiasta peräisin oleva harha.
Naiset, joilla vähänkin on seksuaalista markkina-arvoa, eivät ikinä ehdottele, eli eivät koskaan jaa tavaraansa miehille ilmaiseksi. Ehkä rumapainoiset, alkoholisoituneet tai wanhusnaiset jakavat, mutta mies ei sellaista syty.
Siis, ensin miehet valitsevat naiset joita alkavat piirittelemään, nämä ovat nuoria, hoikkia, sexyjä kaunottaria. Miehen täytyy voida kiinnostua ja viehättyä naisesta seksuaalisesti, muussa tapauksessa mies ei kykene kykenemään. Kiinnostuksen kohteena olevat kaunottaret sitten valitsevat piirittelijöistään parhaimman miehen, yleensä varakkaimman/hyvätuloisimman, jolle antautuu. Naiset mm. meikkaavat ja ehostavat juuri siksi, että evoluutiossa ihmisten pariutumisrituaali on muodostanut näin päin.
Vierailija kirjoitti:
Naisia jotka ryhtyvät "seksiseuralaiseksi" ilmaiseksi "pelkän seksin" takia ei ole olemassa reaalimaailmassa, se on kirjallisuudesta, elokuvista ja fémakkojen liturgiasta peräisin oleva harha.
Naiset, joilla vähänkin on seksuaalista markkina-arvoa, eivät ikinä ehdottele, eli eivät koskaan jaa tavaraansa miehille ilmaiseksi. Ehkä rumapainoiset, alkoholisoituneet tai wanhusnaiset jakavat, mutta mies ei sellaista syty.
Siis, ensin miehet valitsevat naiset joita alkavat piirittelemään, nämä ovat nuoria, hoikkia, sexyjä kaunottaria. Miehen täytyy voida kiinnostua ja viehättyä naisesta seksuaalisesti, muussa tapauksessa mies ei kykene kykenemään. Kiinnostuksen kohteena olevat kaunottaret sitten valitsevat piirittelijöistään parhaimman miehen, yleensä varakkaimman/hyvätuloisimman, jolle antautuu. Naiset mm. meikkaavat ja ehostavat juuri siksi, että evoluutiossa ihmisten pariutumisrituaali on muodostanut näin päin.
kuulostat siltä että kaikki sun seksuaalinen ymmärrys on peräisin vauva-palstan ja suomi24:n selaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmekään etten sitten meikkaa tai välitä miehen lompakosta. Miehen voima ja kunto kyllä kiinnostaa ja se että on sen verran hyvää seuraa että saadaan siitä seksistäkin jotain irti.
Että ehkä tuo pätee jos melko alhaisen libidon omaava nainen etsii vain isää lapsilleen ja hänelle keskiössä on oma paikka elämässä ja yhteiskunnassa.
Kaikille ei ole. Minulle seksi on ollut huomattavan tärkeää ja pitkään oli pelkkä seksisuhde minun toiveestani. Parisuhteet on vähän kiusallisia ja turhia ison osan ajasta ja naimisiin en halua. Ja hei nythän olen kai wanhusnainen jo, jännästi vaan miehiä riittäisi. 🤔
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on täysin vieras nainen, ensimmäinen ajatus on, että tässä on joku koira haudattuna.
Se on juuri näin. Hälytyskellot soi ja mielessä käy jo elatusmaksut.
No itsellä jo piuhat poikki, se ei ole mun pelko. Mutta voi tulla muita syytöksiä jälkeenpäin mistä voit joutua suuriin ongelmiin vaikka sur todettaisiin syyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas. Normaali nainen haluaa seksiä; ei siinä tarvitse olla holtiton, MT potilas tai mitään muutakaan. Itse olen aina ollut kovin seksimielinen ja halukas. Mutta yleensä ihan kerrallaan yhden kanssa.
Muutama poikkeus on, kun oli tarpeen. Älkää demonisoiko naisen seksualisuutta.
Mitä ihmettä nyt taas. Kukaan ei demonisioi naisen seksuaalisuutta ja seksiä saa haluta. Kuinka typerä olet jos et tajua ettei kyse ole noista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne olleet riippuvaisia minusta. En minä mistään patriarkaatista.
Patriarkaati nyyh. Keksihän joku muu satu.
Olen hyvin hillitty itsestä huolta pitävä nainen. Miehet pelkää.
Kannattaisiko ottaa pää pois perseestä, niin näkisit oikean maailman. Taas yksi "minä teen johtopäätöksen ja sen oltava kaikille totta".
Vierailija kirjoitti:
BMI?
3.0 suora kutonen , kakskytäneljä venttiilinen.
Seksissä nainen tekee itsensä riippuvaiseksi patriarkaatista.