Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kello on kohta 18. Kukaan ei ole noteerannut 50v päivääni...

Vierailija
19.11.2025 |

Ei edes lapset eivätkä lapsenlapset. Naapuri aikoi tulla synttärikahville viikon päästä, mutta ei ole näkynyt. Työkavereista ei kukaan tiedä syntymäaikaani, joten normipäivä oli töissä, vitttuileva pomo vielä ruokatunnin jälkeen. No, näin on ehkä parasta, hissunkissun, päivä kerrallaan.

Kuudelta taloyhtiön leskiviikko-sauna, sitten avaan pienen valkkaripullon. Unohduksiin vaan tää päivä. Sen verran jättää jälkimakua, että en jää lasteni luokse jouluksi, vaan lähden käymään länsi-afrikassa, yksin ...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juhlinut 20v synttäreitä, en 30v enkä 40v. Viimeksi juhlittu 10v tasakymppi juhlia.

Vierailija
22/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää ja erityisesti onnea pyöreistä vuosista!🎂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytin 50 v, sitten 60 v ja vielä 65 v, eikä kukaan muistanut paitsi lähes 100 vuotias serkkuni. Sisaret, veljet, niiden lapset, ei kukaan

Vierailija
24/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on ,että teet mikä itsellesi on mukavinta ap. Ettet tule katkeraksi, niin jätä myös huomiomatta ne lapsesi ja lapsenlapset niin jouluna ,kuin syntymäpäivinäkin. Kaikille ok. Sitä saa ,mitä tilaa.

Vierailija
25/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan lapset muistaneet, että mulla oli synttärit jo viime viikon maanantaina. Toinen kävikin silloin muttei muistanut. Oli muuta asiaa. Toinen heistä soitti eilen, että tais synttärit mennä, oli vallan unohtanut onnitella.

Ei mua harmita. Heillä on omat kiireet ja perheet. Mitä sitä vanhenemista nyt juhlii.

Vierailija
26/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Ikävää jos aikuiset lapset eivät muista onnitella. Perheenjäsenten syntymäpäiville kannattaa laittaa vaikka hälytys jos on niin kiireinen tms. että helposti unohtuu.

Hyvää syntymäpäivää nyt täältä palstalaiselta kuitenkin! 

Pointti täs provossa on Gambian matka. 5-kybäsellä lapsenlapsia? Varmaan täysi-ikäisiä sellaisia Eiks vaan.

Ap synnyttänyt 17-vuotiaan. Lapsensa 17-vuotiaana ja lapsenlapset on jo 16-vuotiaita ainakin

Vierailija
27/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä järjestin mulle ja teineille reissun mun 50v päivän aikaan. Oli tosi kivaa. Miksi et järjestänyt ap juhlia tai kutsunut lapsiasi kahville tai syömään?

Vierailija
28/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että kun joku on kysynyt ikääsi, niin ole aina vastannut että täytän seuraavaksi 27v.

Vierailija
29/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea syntymäpäivänäsi! 🎉 

Olen pahoillani kun kukaan ei muistanut, minulle kävi samoin viime vuonna, täytin 40v ja kukaan ei muistanut, ei edes äitini. Tuntui todella pahalta, itkeskelin koko illan. Hain pullon konjakkia ja tissuttelin yksinäni, menin nettiin juttelemaan vieraiden ihmisten kanssa ja sain yhden kaverin jonka kanssa juttelen nykyään viikoittain :)

Vierailija
30/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä järjestin mulle ja teineille reissun mun 50v päivän aikaan. Oli tosi kivaa. Miksi et järjestänyt ap juhlia tai kutsunut lapsiasi kahville tai syömään?

Niin sulla oli teinilapset 5-kymppisenä. Aapeellä on lapsenlapsetkin, jotka eivät noteeramneet mitenkään. Nekin on takuulla jo esiteinejä.

Vierailija
31/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää, ap! Hyvä ikä. :)

Vierailija
32/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli 50 ja olis ihan hullu ajatus että olis jo lapsenlapsia.

Synttärionnittelut täältäkin.

Vierailija
33/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiivinen, ja tuo joulu vielä... Ehkä he ovat ihan tyytyväisiä jouluunsa.

Vierailija
34/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ap sinun lapsenlapset ovat?

Tämä.

Vierailija
35/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään muisteta synttäreitä, pitää ite olla aktiivinen ja kutsua kakkukahville. Älä ole marttyyri, ne eivät vaan muistaneet.

Vierailija
36/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50- vuotis päivä on oikeassa elämässä palkaton vapaapäivä. Tästä joutui yhden pomon kanssa entinen työkaveri tappelemaan, kun oli pyytänyt siihen vapaapäivää hyvissä ajoin, olisi korvannutkin. Minä sanoin että työaikalain säädännössä lukee että on palkallinen vapaapäivä, pomo sitten tarkisti ja joutui antamaan palkallisen vapaan ilman että pitää korvata.

Mutta onneksi olkoon aloittaja kuitenkin, minulla oli 50 vuotis päivä kun oli koronarajoitukset ja äitini täytti 80- vuotta korona keväänä eli jäi juhlimatta 

Vierailija
37/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin täytän pian 50. Ehkä vähän pettyisin, jos kotona asuvat perheenjäsenet ei muistaisi ja ehkä yksi kaveri. Mutta jos en mitään juhlia itse järjestä, mitä muuta voisi odottaa? Vuosikausia, tai oikeastaan -kymmeniä, jo mennyt synttärit itse vähätellen, kun ei siinä tämän ikäisenä ole enää aikoihin ollut mitään hienoa. Unohtuuhan se. Aika harvan kaverin synttäreitä muista itsekään, ainakaan päivälleen.

Ja en vieläkään usko, että järjestän juhlia. Jo kolmissa 5-kymppisissä ollut tänä vuonna, eiköhän se jo riitä sitä sarjaa. Päivä muiden joukossa.

Vierailija
38/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin täytän pian 50. Ehkä vähän pettyisin, jos kotona asuvat perheenjäsenet ei muistaisi ja ehkä yksi kaveri. Mutta jos en mitään juhlia itse järjestä, mitä muuta voisi odottaa? Vuosikausia, tai oikeastaan -kymmeniä, jo mennyt synttärit itse vähätellen, kun ei siinä tämän ikäisenä ole enää aikoihin ollut mitään hienoa. Unohtuuhan se. Aika harvan kaverin synttäreitä muista itsekään, ainakaan päivälleen.

Ja en vieläkään usko, että järjestän juhlia. Jo kolmissa 5-kymppisissä ollut tänä vuonna, eiköhän se jo riitä sitä sarjaa. Päivä muiden joukossa.

Kerropas minkä ikäisiä sinun lapsenlapset ovat?

Aapee ei kykene kertomaan koska provo. Pääasia on matka länsi-afrikkaan.

Vierailija
39/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja minkä ikäisenä synnytit sun lapset?

Minkä ikäisenä sun lapsi synnytti lapset?

Vierailija
40/48 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä täytin 50 v, sitten 60 v ja vielä 65 v, eikä kukaan muistanut paitsi lähes 100 vuotias serkkuni. Sisaret, veljet, niiden lapset, ei kukaan

En minä ainakaan tiedä tätien, setien ja enojen syntymäpäiviä. Toisekseen, jos teillä ei ole ollut tapana muutenkaan onnitella syntymäpäivänä, niin tuskin edes muistavat tasavuosia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä