Kello on kohta 18. Kukaan ei ole noteerannut 50v päivääni...
Ei edes lapset eivätkä lapsenlapset. Naapuri aikoi tulla synttärikahville viikon päästä, mutta ei ole näkynyt. Työkavereista ei kukaan tiedä syntymäaikaani, joten normipäivä oli töissä, vitttuileva pomo vielä ruokatunnin jälkeen. No, näin on ehkä parasta, hissunkissun, päivä kerrallaan.
Kuudelta taloyhtiön leskiviikko-sauna, sitten avaan pienen valkkaripullon. Unohduksiin vaan tää päivä. Sen verran jättää jälkimakua, että en jää lasteni luokse jouluksi, vaan lähden käymään länsi-afrikassa, yksin ...
Kommentit (48)
Hyvää syntymäpäivää toivottelen minäkin 🍰🌹
Moni järjestää ihan itse 50 v juhlat ja kutsuu sinne ihmisiä. Vink, vink.
Minkä ikäisiä ap sinun lapsenlapset ovat?
No voi voi. Mene leskiviikko saunaan, ehkä helpottaa lesken vihta.
Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain, hyvää syntymäpäivää toivotan...
Mitä siellä Gambiassa on? Siis upeiden hiekkarantojen lisäksi?
Huono pomo kun ei edes 50-vuotispäivänä onnittele. (Joissain työpaikoissahan tuo on jopa palkallinen vapaa).
Omista lapsistasi nyt en sano mitään.
(Mut kai tiedät, että ihan vilpitön unohduskin voi joskus ihmisille käydä.)
Minkälaista muistamista haluaisit lapsenlapsiltasi ap?
Onkos tämä nyt muiden vai sinun vika?
Vierailija kirjoitti:
Moni järjestää ihan itse 50 v juhlat ja kutsuu sinne ihmisiä. Vink, vink.
Ja jotkut uhrautuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä Gambiassa on? Siis upeiden hiekkarantojen lisäksi?
Pitkää ja paksua kiuasmakkaraa hotlassa tietty.
-ap
Minä pidin isot pirskeet kun täytin 50 v. Kutsuin 40 henkilöä ja kaikki tuli paikalle. Oli ruokaa ja juomaa, livemusiikkia ja karaokeakin.
Minusta just 50 v on hyvä hetki pitää kunnon juhlat. 60 v täyttäessäni en pitänyt enkä aio pitää enää mitään synttäreitä.
Jospa onnittelevat yllätyskäynnin kera voikonloppuna?
Ap, kutsuitko siis lapset ja lapsenlapset syntymäpäivillesi, mutta he eivät tulleet.
Aika monessa työehtosopimuksessa 50 ja 60 v päivä on palkallinen vapaa. Jos sattuu työpäiväksi.
Ikävää jos aikuiset lapset eivät muista onnitella. Perheenjäsenten syntymäpäiville kannattaa laittaa vaikka hälytys jos on niin kiireinen tms. että helposti unohtuu.
Hyvää syntymäpäivää nyt täältä palstalaiselta kuitenkin!
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Odotitko onnitteluja lapsenlapsiltasi ap?
Hyvää syntymäpäivää ja Siunausta!
Hyvää syntymäpäivää sinulle!