Kello on kohta 18. Kukaan ei ole noteerannut 50v päivääni...
Ei edes lapset eivätkä lapsenlapset. Naapuri aikoi tulla synttärikahville viikon päästä, mutta ei ole näkynyt. Työkavereista ei kukaan tiedä syntymäaikaani, joten normipäivä oli töissä, vitttuileva pomo vielä ruokatunnin jälkeen. No, näin on ehkä parasta, hissunkissun, päivä kerrallaan.
Kuudelta taloyhtiön leskiviikko-sauna, sitten avaan pienen valkkaripullon. Unohduksiin vaan tää päivä. Sen verran jättää jälkimakua, että en jää lasteni luokse jouluksi, vaan lähden käymään länsi-afrikassa, yksin ...
Kommentit (48)
Olisin helpottunut jos kukaan ei muista merkkipäivääni. Pääsee paljon vähemmällä monessa mielessä. Onneksi suku on alkanut oppia, että en tykkää mistään merkkipäivien muistamisesta.
Olisiko lapsenlasten tuoda 50 v mummolleen viinipullo?
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään muisteta syntymäpäiviä ellei tule muistutus Facebookissa. Sain ennen paljon onnitteluita, mutta kun otin syntympäivän pois, niin ei kukaan enää muistanut.
Miltei kaikki Fb kaverit on salanneet syntymäpäivän fb: ssä, niin minäkin.
Itse lähdin viettämään 50v juhliani Pattayalle, eikä tarvinnut juhlia yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko lapsenlasten tuoda 50 v mummolleen viinipullo?
Kyllä. Me lapsenlapset tullaan mummo sun täysihoitoon viikonloppuna. Osta munno 50-vee meille parit viinitonkat valmiiksi. Paa sauna lämpiämään.
Aapee tässä on sun lapsenlapsesi. Voitko sponssata mulle ajokorttiin muutaman huntin?
Oon sentään sun lapsenlapsi ja tarttis maksella autokoulun laskut.
Ei nykyään muisteta syntymäpäiviä ellei tule muistutus Facebookissa. Sain ennen paljon onnitteluita, mutta kun otin syntympäivän pois, niin ei kukaan enää muistanut.