Niina Kuhta menetti paikkansa Dubain-lennon business-luokassa näin Finnair vastaa
No nyt on kunnon YHYYYY!
https://www.is.fi/viihde/art-2000011636132.html
Varmaan Niinan maailma romahti, kun joutui haisevien tavisten joukkoon? Yäkkiä!
Kommentit (103)
Asetuksen 261/2004 10 artiklan 2 kohta saattaisi soveltua tapaukseen. Eli 50 tai jopa 75 prosentin hinnanalennus sen mukaan, onko Dubai-Helsinki alle vai yli 3500 kilometriä.
Vierailija kirjoitti:
Finnairin kohtelu asiakkaitaan kohtaan on pääosin ala-arvoista. Siellä luotetaan, että sitä vastaan ei tavalliset matkustajat jaksa lähteä käräjöimään edes räikeimmissä tapauksissa. Tämä Kuhdan juttu ei ollut räikeä, mutta tarkoitan nyt muita keissejä.
Finnair rikkoo usein EU-asetus 261/2004 kohtaa. Sen mukaan esimerkiksi peruuntuneesta lennosta pitää maksaa rahat takaisin asiakkaalle 7 päivän sisällä peruutuksesta.
Finnair on venyttänyt näitä takaisinmaksuja jopa monen kuukauden pituisiksi vedoten siihen, että heillä on "ennakoimatonta ruuhkaa". Tämä, eikä muutkaan syyt oikeuta pitkittämään takaisin maksua.
Toivon, että tällaista kohtelua kokeneet nostaisivat joukkokanteen yhtiötä vastaan.
Tällainen asiakkaiden vedättäminen on yleistynyt muutenkin yrityksillä. Hintoja nostetaan, mutta palvelua on turha vaatia. Ylimielistä. Siksi varmaan Kiina porskuttaa
Mä oon kanssa täysin kyllästynyt finskin touhuun. Yritän ehtiä käyttämään jäljellä olevat 320 000 avios pistettäni pois, ennen kuin ne vanhenee. Niillä saa jo monta lentoa. Sen jälkeen en finnairin koneisiin nouse, ellei muita vaihtoehtoja ole.
Olen siirtynyt käyttämään muita yhtiöitä, kun saa yleensä halvempia lentoja paremmilla eduilla.