Mitä olisit tällaisessa tilanteessa tehnyt? Käytiin seurustelukumppanini kanssa sairaalassa katsomassa hänen mummoaan, on ollut osastolla
muutaman päivän. Kysyin mieheltä viedäänkö hänelle jotain ja mies oli sitä mieltä että ei. Jos käyn omia läheisiäni katsomassa, vien suklaata, lehden tms. Menimme huoneeseen ja jonkin ajan kuluttua mummo ojensi kympin seteliä että käykää kanttiinista ostamassa karkkia kaikille. Mummo istui sängyssä, minä vieressä ja mies kauimpana. Otin ojennetun setelin ja ojensin miestä päin, niin mies tempaisi kätensä mielenosoituksellisesti kauemmas ja jopa siirtyi kauemmas istumaan ja oli tosi jurottavan näköinen. Tilanne oli tosi hämmentävä, istuin siinä seteli kädessä ja mummon ilme oli, en osannut tulkita oliko se hämmentynyt vai ivallinen. Lähdin sitten kanttiiniin ja ostin karkit. Mummo oli karkeista iloinen ja mies jurotti koko loppuajan. Kun lähdimme kysyin tilanteesta. Ainoa mitä vastasi oli: No mieti nyt vähän. Koska en harrasta mitään arvausleikkejä ajattelin etten ala arvailemaan ja ettei tuollainen moukka ole minua varten. Mitä te olisitte tehneet varsinkin tuossa tilanteessa kun olin saanut setelin käteen ja tilanne muuttui noin oudoksi.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mies toki oli moukka, mutta rehellisyyden nimissä mummokin todennäköisesti oletti, että sinä käyt ne hakemassa eikä mies.
Varmasti olettikin kun mies vaikuttaa tuollaiselta vätykseltä, mutta ap kysyikin mitä olisitte tehneet tuossa tilanteessa. Ap joutui todella kiusalliseen välikäteen. Niin, mitä olisin tehnyt? Ainakin jättänyt tuollaisen nolon miehenkuvatuksen, en nyt kuitenkaan tuossa kyseisessä hetkessä sairaalapedin äärellä, mutta heti sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Teillä varmaan draamaa kaikesta
Arvatenkin tuollaisen mielensäpahoittajamiehen kanssa on aina ja kaikessa draamaa. Vaikuttaa joltain oksettavalta miesprinsessalta.
Mene miesten palstoille kirjoittamaan naisista. Mikään ei täällä pidättele.