Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kumppani on joillekin ihmisille niin tärkeä ?

Vierailija
19.11.2025 |

Miten ihmeessä se on joillekin niin vaikeaa se yksin olo ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli myös mun paras ystäväni. Ainoa, jonka seurassa kykenin olemaan täysin oma itseni, ja sain häneltä tukea kaikkiin elämän kipukohtiin ja valintoihin. En olisi tässä ilman häntä, vaikka ero tosiaan tulikin. Oli muuten kipeä ero. 

Vierailija
2/7 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parikymmentä vuotta sitten naisen arvo määriteltiin pitkälti sen perusteella, oliko parisuhteessa ja montako lasta oli. Silloin ne kylien juopotkin sai helposti itselleen parisuhteen. Jotkut elää vieläkin tuota ajatusmaailmaa, että sinkkuus on merkki huonosta ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet soutuveneet eivät pärjää yksikseen. Gerald Ford luokan lentotukialukset ne kyntävät eteenpäin oli seuralaisia tai ei.

Vierailija
4/7 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se tulee siinä rakkauden kylkiäisenä, että toista alkaa pitämään tärkeänä.

Vierailija
5/7 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka media työntää parisuhde ja seksihöttöä tuutin täydeltä. Plus joillekin se on tärkeä statussymboli. Yksin eläviä kohdellaan joskus toisen luokan kansalaisena. 

Vierailija
6/7 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus

Vierailija
7/7 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet soutuveneet eivät pärjää yksikseen. Gerald Ford luokan lentotukialukset ne kyntävät eteenpäin oli seuralaisia tai ei.

Niitä saattamassa ja turvaamassa on kyllä aina kokonainen laivasto-osato. Eli lentotukialukset ovat itse asiassa polyamorisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä