Sara Sieppi tiedotti etsivänsä assistenttia
https://www.seiska.fi/kotimaa/sara-siepilta-erikoinen-ilmoitus-taustall…
Sara kertoi tarinassaan, että hän kaipaa assarin paikalle joka paikan höylää, jonka vastuulla olisi esimerkiksi somevideoiden kuvaaminen ja editointi.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Yrityksen perustaminen pelkästään tätä pestiä varten vaikuttaa aika suuritöiseltä noin tuulisen oloista työtä varten. Työtunneista tai henkilökemioista ei ole mitään takeita ja kuitenkin toiminimi vaikeuttaa heti kaikkien yhteiskunnan tukimuotojen hakemista, joista etenkin opiskelijana on riippuvainen. Eihän se mahdotonta ole, mutta työntekijä-statuksella on paljon vaivattomampaa keikkailla.
Kevytyrittäjäksi voi ryhmtyä noin 2 minuutin vaivalla. Myös toiminimen perustaminen on hyvin nopea prosessi eikä vaadi mitään erityisosaamista. Tosin en kyllä missään kohtaa Siepin ilmoitusta nähnyt, että työntekijän pitäisi olla nimenomaan yrittäjä eikä työtä voisi tehdä työntekijämallilla.
Vierailija kirjoitti:
Sekin kun jalkapalloilija muutti Romaniasta Kreikkaan, niin ilmeisesti ei ollut kertonut ja jotain kautta tää sai tietää ja lähti seuraavalla lennolla Romaniaan, välilaskujen kautta!
Sen jälkeen nämä ei viettäneet sitä yhteistä lomaa, vaan Sara lähti Italiaan lomailemaan Sabinan ja Rosannan kanssa.
Ajatella kun saat kuulla jotain kautta että miehes tekee muuttoa toiseen maahan, ja pakkaamassa muuttokamoja.
Siinä kohtaa monet luuli että ero on tullut. Mutta ilmeisesti saivat sovittua asiat.
Eikös noille jalispalloilijoille saata tulla ighn yhhäkkiä nopee vaihto johonkin muuhun seuraan,joten ei tuossa varmaan sen kummempaa draamaa ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Sara antoi kerran mulle sitä tuheroa, ai kun oli löysä sitä ei päälle päin uskoisi.
Mitä pikkumies satuilee. Pikkupikkuminimikro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin tulla höyläämään jos hinnasta sovitaan.
Mee sinä sinne latoon, jos edes osaat höylätä ja liekö höyläkin ruostunut.
Eihän ladossa höylätä, paitsi ehkä suomifilmeissä. Ladoissa pidetään heinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ladossa höylätä, paitsi ehkä suomifilmeissä. Ladoissa pidetään heinää.
Kyllä ladossakin voi höylätä. Sen kun vie sinne höyläpenkin ja lankkuja ja alkaa hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. No joillekin ne arvot on tärkeitä. Itse en voisi tehdä työtä pinnalliselle tyhjäpäälle, jonka arvot ovat aika kyseenalaisia.
Et voisi, koska sinua ei ikinä noin monipuolisiin ja vaativiin hommiin kukaan palkkaisi. Sinulta sujuu vain räksyttäminen vauvapalstalla. Onko se mielestäsi kaunis arvo?
No sanotaan nyt näin, että olen kouluttautunut sen verran hyvin, että ei tarvitse tuollaisia töitä tehdä. Ja olisin varmasti vähän vanhakin niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisvauva Sara, muistatte Iholla sarjan?
Eläke ikäset isä ja äiti teki kaiken sen eteen Kaakamon mökillä. Vanhukset ajoi nurmikot, leikkas puskat, siivos talon, siivos saunan, lämmitti saunan. Äiti toi sinne kaikki ruuat valmiiks ja teki siellä loput. Varmaan joutuivat nostaa Saraa parvelle tai sängylle.
Aikuisvauva meni mökille meikkaamaan ja laittaan tukkaa, otti somekuvia, ja istahti sohvan eteen katsomaan aikuispissismäistä tositeevee ohjelmaa.
Aikuisvauva on vielä sen ikäinen että voisi auttaa ikääntyneitä vanhempiaan eikä palveluttaa kaikilla itseään!
No Sara kylläkin antaa vanhempiensa asua siellä mökillä ilmaiseksi ja käy itse vain joskus piipahtamassa niin ymmärrän kyllä hyvin, että vanhemmat silloin tekevät töitäkin ja antavat toisen joskus edes lomailla.
Ja kiva, että avuliaisuus ja anteliaisuus toimii puolin ja toisin. Jollekin se on uskomatonta, että vanhemmat mielellään auttaa tai lapsi auttaa vanhempiaan. Mutta kaikenlaisia ihmisiä on.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli etsinnässä assistentti, ei puuseppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. No joillekin ne arvot on tärkeitä. Itse en voisi tehdä työtä pinnalliselle tyhjäpäälle, jonka arvot ovat aika kyseenalaisia.
Et voisi, koska sinua ei ikinä noin monipuolisiin ja vaativiin hommiin kukaan palkkaisi. Sinulta sujuu vain räksyttäminen vauvapalstalla. Onko se mielestäsi kaunis arvo?
No sanotaan nyt näin, että olen kouluttautunut sen verran hyvin, että ei tarvitse tuollaisia töitä tehdä. Ja olisin varmasti vähän vanhakin niihin.
No mitä sä sitten uliset täällä, jos ko. paikka ei edes kiinnosta? Mene tekemään niitä koulutustasi vastaavia töitä ja anna Saran tehdä omiaan ihan rauhassa.
Aika tuhti täti on tämä Saara Sieppo nykyään, jos vertaa vaikka siihen Sabinaan. Ja oli siis ennen raskauttaan jo.🤭hih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mikään puuseppä ole vaan jokapaikan juustohöylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin kun jalkapalloilija muutti Romaniasta Kreikkaan, niin ilmeisesti ei ollut kertonut ja jotain kautta tää sai tietää ja lähti seuraavalla lennolla Romaniaan, välilaskujen kautta!
Sen jälkeen nämä ei viettäneet sitä yhteistä lomaa, vaan Sara lähti Italiaan lomailemaan Sabinan ja Rosannan kanssa.
Ajatella kun saat kuulla jotain kautta että miehes tekee muuttoa toiseen maahan, ja pakkaamassa muuttokamoja.
Siinä kohtaa monet luuli että ero on tullut. Mutta ilmeisesti saivat sovittua asiat.
Eikös noille jalispalloilijoille saata tulla ighn yhhäkkiä nopee vaihto johonkin muuhun seuraan,joten ei tuossa varmaan sen kummempaa draamaa ole ollut.
Kyllä voi. Pahimmillaan menee niin, että ammulla treeneissä saat kuulla, että sinut on myyty paikkaan X ja illalla on siellä sitten peli. Kunnon ihmiskauppaa, jossa pelaajat ovat vain pelinappuloita. Sama homma esim. NHL:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mikään puuseppä ole vaan jokapaikan juustohöylä.
Ketään ei sellainen kiinnosta. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, vaikea se olisi editoida videoita, kun ei sellaista osaa. Ymmärrän, että se harmittaa ja purat nyt pahaa oloasi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä sitten uliset täällä, jos ko. paikka ei edes kiinnosta? Mene tekemään niitä koulutustasi vastaavia töitä ja anna Saran tehdä omiaan ihan rauhassa.
No saa minulla silti olla mielipiteitä. Ja minun mielipiteeni on, että on täysin turhanpäiväinen tyyppi. Ei tee mitään, mistä olisi oikeasti hyötyä. Tyhjäpään sisältöä muille tyhjäpäille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että aika pinnallinen ihminen pitää olla, että edes sillä tasolla arvomaailma tämän ihmisen kanssa kohtaa, että hänelle pystyy työskentelemään.
Minulle ainakin riittää, että työstä saa riittävästi palkkaa. Milla arvomaailmoilla tai muulla hölympölyllä ei ole mitään väliä, jos teen töitä esim. editoijana.
Ei tollanen hapannaama kuin sinä pääse edes töihin muualle kuin makaamaan kadulle vastustamaan jotakin, joka on muka tärkeätä. Lopuksi sut kannetaan putkaan.
No saa minulla silti olla mielipiteitä. Ja minun mielipiteeni on, että on täysin turhanpäiväinen tyyppi. Ei tee mitään, mistä olisi oikeasti hyötyä. Tyhjäpään sisältöä muille tyhjäpäille.
Oikeastiko kuvittelet, että tuollaisen itkupotkuraivarin jälkeen joku uskoo sinun olevan aikuinen koulutettu ihminen? :D
Siepon Saara se taitaa itse täällä ketjussa raivota.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että aika pinnallinen ihminen pitää olla, että edes sillä tasolla arvomaailma tämän ihmisen kanssa kohtaa, että hänelle pystyy työskentelemään.
Minulle ainakin riittää, että työstä saa riittävästi palkkaa. Milla arvomaailmoilla tai muulla hölympölyllä ei ole mitään väliä, jos teen töitä esim. editoijana.
Ei tollanen hapannaama kuin sinä pääse edes töihin muualle kuin makaamaan kadulle vastustamaan jotakin, joka on muka tärkeätä. Lopuksi sut kannetaan putkaan.
Siepon Saarallako siellä vanne kiristää päätä?🤭