Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi tiedotti etsivänsä assistenttia

Vierailija
18.11.2025 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/sara-siepilta-erikoinen-ilmoitus-taustall…

Sara kertoi tarinassaan, että hän kaipaa assarin paikalle joka paikan höylää, jonka vastuulla olisi esimerkiksi somevideoiden kuvaaminen ja editointi.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. No joillekin ne arvot on tärkeitä. Itse en voisi tehdä työtä pinnalliselle tyhjäpäälle, jonka arvot ovat aika kyseenalaisia.

Et voisi, koska sinua ei ikinä noin monipuolisiin ja vaativiin hommiin kukaan palkkaisi. Sinulta sujuu vain räksyttäminen vauvapalstalla. Onko se mielestäsi kaunis arvo? 

No sanotaan nyt näin, että olen kouluttautunut sen verran hyvin, että ei tarvitse tuollaisia töitä tehdä. Ja olisin varmasti vähän vanhakin niihin.

No mitä sä sitten uliset täällä, jos ko. paikka ei edes kiinnosta? Mene tekemään niitä koulutustasi vastaavia töitä ja anna Saran tehdä omiaan ihan rauhassa. 

No saa minulla silti olla mielipiteitä. Ja minun mielipiteeni on, että on täysin turhanpäiv

Joo, huomattiin jo, että sinä olet taaperon tasolle jäänyt trolli. Ei sitä noin kovasti tarvitse meille todistella. 

Vierailija
82/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siepon Saara se taitaa itse täällä ketjussa raivota.😅

Vain sinun märissä päiväunissasi. Oikeassa elämässä sillä on paljon parempaa tekemistä kuin teidän penikoiden kanssa vääntäminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saa minulla silti olla mielipiteitä. Ja minun mielipiteeni on, että on täysin turhanpäiväinen tyyppi. Ei tee mitään, mistä olisi oikeasti hyötyä. Tyhjäpään sisältöä muille tyhjäpäille.

Oikeastiko kuvittelet, että tuollaisen itkupotkuraivarin jälkeen joku uskoo sinun olevan aikuinen koulutettu ihminen? :D

Siepon Saara, menepäs tekemään niitä videoitasi.🤭

Vierailija
84/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tulla höyläämään jos hinnasta sovitaan.

Mee sinä sinne latoon, jos kerralla edes osaat höylätä ja liekö höyläkin ruostunut.

Eihän ladossa höylätä, paitsi ehkä suomifilmeissä. Ladoissa pidetään heinää.

Höylätä voi paikassa missä on höylä tiedät kyllä

Vierailija
85/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saa minulla silti olla mielipiteitä. Ja minun mielipiteeni on, että on täysin turhanpäiväinen tyyppi. Ei tee mitään, mistä olisi oikeasti hyötyä. Tyhjäpään sisältöä muille tyhjäpäille.

Oikeastiko kuvittelet, että tuollaisen itkupotkuraivarin jälkeen joku uskoo sinun olevan aikuinen koulutettu ihminen? :D

Siepon Saara, menepäs tekemään niitä videoitasi.🤭

Luuletko olevasi kovinkin kekseliäs poika? 

Vierailija
86/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ass is tent

Vierailija
87/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että aika pinnallinen ihminen pitää olla, että edes sillä tasolla arvomaailma tämän ihmisen kanssa kohtaa, että hänelle pystyy työskentelemään.

Minulle ainakin riittää, että työstä saa riittävästi palkkaa. Milla arvomaailmoilla tai muulla hölympölyllä ei ole mitään väliä, jos teen töitä esim. editoijana. 

Ai jaa. No joillekin ne arvot on tärkeitä. Itse en voisi tehdä työtä pinnalliselle tyhjäpäälle, jonka arvot ovat aika kyseenalaisia.

Ei tollanen hapannaama kuin sinä pääse edes töihin muualle kuin makaamaan kadulle vastustamaan jotakin, joka on muka tärkeätä. Lopuksi sut kannetaan putkaan.

Siepon Saarallako siellä vanne kir

Kappas, pikku-Veetikin heräsi päikkäreiltä ja tuli tänne lällättelmään kun ei kaverit taaskaan ottaneet mukaan leikkeihinsä. 

Vierailija
88/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että aika pinnallinen ihminen pitää olla, että edes sillä tasolla arvomaailma tämän ihmisen kanssa kohtaa, että hänelle pystyy työskentelemään.

Minulle ainakin riittää, että työstä saa riittävästi palkkaa. Milla arvomaailmoilla tai muulla hölympölyllä ei ole mitään väliä, jos teen töitä esim. editoijana. 

Ei tollanen hapannaama kuin sinä pääse edes töihin muualle kuin makaamaan kadulle vastustamaan jotakin, joka on muka tärkeätä. Lopuksi sut kannetaan putkaan.

Siepon Saarallako siellä vanne kir

Luulotautinenko se on tullut linjoille tai muuten vain vainoharhainen🤣

Vierailija
89/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa joku tosi kova Saara Sieppo-fani päivystää puolustamassa tuhti-Saaraa!🤭hiih!

Vierailija
90/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, että hymiölapsi ei osaa edes kunnolla haukkua ketään, vaan ainut mihin kapasiteetti riittää on puhkikulunut nimen vääntely. 

Vierailija
91/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, että hymiölapsi ei osaa edes kunnolla haukkua ketään, vaan ainut mihin kapasiteetti riittää on puhkikulunut nimen vääntely. 

Saara Sieppo, Saara Sieppo, Hihiihihhiiih! 🤭tuhti-Saara, hiiihhiiih!🐒🐒🐒

Vierailija
92/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara Sieppo, Saara Sieppo, Hihiihihhiiih! 🤭tuhti-Saara, hiiihhiiih!🐒🐒🐒

Lapsi on terve, kun se leikkii, mutta sairas kun se ei osaa lopettaa. 

Vierailija
93/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan myös. Sellanen kellä rautaset hermot joka jaksaa kuunnella päivät pitkät tukkalisukkeista, tekoripsistä, huulifillerseistä, botox ym pistoshoidoista, meikeistä, logokasseista, logovaatteista, instagram filttereistä, Kardashiaaneista ja muusta turhasta ja muista turhakkeista.

Aikookohan tää hankkia saman laiset logolliset Fendi-lastenrattaa kuin mitä Kardashianin ja Jennerin vauvoilla oli? :D xD

Vierailija
94/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sinä et pysy otsikon aiheessa?

Haukut vain muita keskustelijoita kaksoisleuka louskuen ja sylki hampaiden välistä vuotaen.

Vierailija
95/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sinä et pysy otsikon aiheess

Taitaa olla,se sama tyyppi, joka raivokkaasti puolusti myös mm. Sara Parikkaa, ja haukkui kaikki muut kirjoittelijat.😅

Vierailija
96/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan lapsesta Sieppi vai Soiri

Sieppi-Soiri.

Vierailija
97/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaahan Sieppoa kun Henny Harjusola on tänä päivänä naisellisempi, luonnollisempi ja hoikempi.

Jep. Tämä Henny (Henry) näyttää paremmalta, ihan selkeesti!

https://images.sanoma-sndp.fi/3e6c941eba1b9748a4e1dd64b444a370/normal/4…

Vierailija
98/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika kova vaihtuvuus Saran assistenttina. Jos oma siskokin lähtee ovet paukkuen, kun tulee kusetetuksi, niin kun ei ole mitään pidäkkeitä huijata, niin kuinka paljon se sitten huijaa noita onnettomia, jotka erehtyy yrittäämän?

Vierailija
99/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan lapsesta Sieppi vai Soiri

Sieppi varmaankin. Vaikuttaa olevan hataralla pohjalla. Onneksi kuitenkin lopulta itsenäinen Sieppi saa mitä kovasti toivoi.

Olleet vuosia yhdessä. Ei avioliittoa. Ei yhteistä kotia. Asuvat ja elävät eri maissa.

Tuosta se arki tupsahtaa ja muuttaa koko paletin = ikuista deittiä ja ikuista juhlaa. Ne onkin sitten ohi. Ja miten se iänikuinen läträäminen onnistuu. Mitä jos itsenäinen ja riippumaton Sieppi muuttaakin takas pohjoiseen..

Eiväthän he asu eri maissa, oletettavasti siellä Saran asunnossa ovat molemmat. Pyry ei pelaa enää jalkapalloa, sai lähdöt Ateenasta jo Elokuussa. Sarahan jo ehti kertoa, että Pyryn "jalkapallohuoneesta" tulee lapsen huone. Mikäli Pyry ei löydä uutta seuraa tai löydä muuta työtä, niin siellä saattaa tulla hyvin kiivaita keskusteluja

Se Pyryn lähtö Romaniaan oli melko erikoinen kuvio. Taisi tulla Saralle yllätyksenä? Siellä ei kuitenkaan pitkään viihtynyt, vaan siirtyi Kreikkaan ja Seiska kertoi, että Pyryn sopimus siellä oli yhteisymmärryksessä purettu. Mitähän aikoo ryhtyä tekemään?

Ja mitä Saralle jää työstään tehtäväksi, kerta assarin pitää kuvata ja editoida somensa? 

Vierailija
100/110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku ongelmahan tuossa on se, että pitäisi olla kevytyrittäjä tai toiminimellä toimiva jotta voi laskuttaa Sieppiä tehdyistä töistä. Töitä on vaihtelevasti joten ei voi ennalta suunnitella. Entä jos onkin keikkaa eli töitä muualla kun Sieppi tarvitsisi töihin? 

Mikä ongelma tuossa on? Aika moni yrittäjä tekee keikkaa useaan eri paikkaan. Ei se vaadi kuin aikatauluttamista ja suoraa puhetta siitä, milloin on mahdollista tehdä hommia ja milloin ei. 8-16 töitä tekevälle voi olla vaikea hahmottaa, että monien töiden yhteensovittaminen on nykyisin hyvin yleistä eikä pääsääntöisesti tuota mitään ongelmia. Tekeehän Sara itsekin hommia monelle eri taholle, joten varmasti ymmärtää tämän puolen. 

Joillain aloilla ja osassa työsopimuksista on kielletty samanaikainen työskentely kilpailijalla.

Käsittääkseni tämä kielto voi olla voimassa vielä työsopparin päättymisen jälkeenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme