Sara Sieppi tiedotti etsivänsä assistenttia
https://www.seiska.fi/kotimaa/sara-siepilta-erikoinen-ilmoitus-taustall…
Sara kertoi tarinassaan, että hän kaipaa assarin paikalle joka paikan höylää, jonka vastuulla olisi esimerkiksi somevideoiden kuvaaminen ja editointi.
Kommentit (110)
Mikä tässä Siepissä noin kamalasti triggeröi? Vastaavia sometyppejä on Suomessakin vaikka kuinka ja paljon. Silti he saavat olla suhteelisen rauhassa eikä heistä ole satoja haukkumaketjuja täällä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara antoi kerran mulle sitä tuheroa, ai kun oli löysä sitä ei päälle päin uskoisi.
Kaikenlaisia fantasioita teillä palstainceleillä onkin.
Taidat olla kateellinen kun et päässyt häntä jyystämään minä olin pettynyt.
Näin heteronaisena harrastuksiini ei kuulu mikään jyystäminen. Varsinkaan Sara Siepin jyystämnen, josta sinä poikapieni voit vain uneksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä Siepissä noin kamalasti triggeröi? Vastaavia sometyppejä on Suomessakin vaikka kuinka ja paljon. Silti he saavat olla suhteelisen rauhassa eikä heistä ole satoja haukkumaketjuja täällä. Miksi?
Älä seuraa niin ei ärsytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä seuraa niin ei ärsytä.
Opettele lukemaan niin ymmärrät, mitä kysytään. Nyt et ihan onnistunut sen suhteen.
Luulen, että aika pinnallinen ihminen pitää olla, että edes sillä tasolla arvomaailma tämän ihmisen kanssa kohtaa, että hänelle pystyy työskentelemään.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että aika pinnallinen ihminen pitää olla, että edes sillä tasolla arvomaailma tämän ihmisen kanssa kohtaa, että hänelle pystyy työskentelemään.
Minulle ainakin riittää, että työstä saa riittävästi palkkaa. Milla arvomaailmoilla tai muulla hölympölyllä ei ole mitään väliä, jos teen töitä esim. editoijana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla sama arvomaailma kuin työnantajalla? Palkan takiahan töitä pääosin tehdään. Ja moni nuori hyppää hyvin mielellään Siepin siivellä erilaisiin kissanristiäisiin, jos siihen tulee mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan monella nuorella on haaveammattina julkkis. Eiköhän siitä ole aika helppo päätellä, millainen arvomaailma nykyisin on vallalla. Moraaliposeeraus vauvapalstalla on aika turhaa. Ei se kiinnosta, jos tavoitteena on päästä Seiskan kanteen.
Vierailija kirjoitti:
Sometyö on tosiaan pinnallita. Ihanko itse päättelit tuon, Sherlock! :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan niistä.
Sun fanitus sitä kohtaan on vaan niin sokeaa ja kiimaista, että näet ainoastaan Sieppo"vihaa" joka nurkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisvauva Sara, muistatte Iholla sarjan?
Eläke ikäset isä ja äiti teki kaiken sen eteen Kaakamon mökillä. Vanhukset ajoi nurmikot, leikkas puskat, siivos talon, siivos saunan, lämmitti saunan. Äiti toi sinne kaikki ruuat valmiiks ja teki siellä loput. Varmaan joutuivat nostaa Saraa parvelle tai sängylle.
Aikuisvauva meni mökille meikkaamaan ja laittaan tukkaa, otti somekuvia, ja istahti sohvan eteen katsomaan aikuispissismäistä tositeevee ohjelmaa.
Aikuisvauva on vielä sen ikäinen että voisi auttaa ikääntyneitä vanhempiaan eikä palveluttaa kaikilla itseään!
No Sara kylläkin antaa vanhempiensa asua siellä mökillä ilmaiseksi ja käy itse vain joskus piipahtamassa niin ymmärrän kyllä hyvin, että vanhemmat silloin tekevät töitäkin ja antavat toisen joskus edes lomailla.
Miks ne vanhemmat siellä mökillä asuisi, kun asuvat itse reilun kilometrin päässä?!?! :D Apulaisia ovat siellä. Ilmaisia.
Pikkusisko ei suostunut apulaiseksi, joten sai kylmät kyydit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niistä.
Sun fanitus sitä kohtaan on vaan niin sokeaa ja kiimaista, että näet ainoastaan Sieppo"vihaa" joka nurkalla.
No ei kyllä ole esim. Sabina Särkästä tai Shirley Karvisesta tuhansia haukkumaketjuja vauvapalstalla. Eikä varsinkaan ketjuja, joissa jopa työpaikkailmoituksen julkaiseminen käännetään haukkumiseksi. Ei siihen mitään fanitusta tarvita, että näkee tiettyjen julkkisten triggeröivän mammapalstan sekopäitä ihan erityisellä tavalla. Maisa Torppa, Helena Koivu ja Sara Sieppi saavat huomattavia määriä enemmän paskaa niskaansa kuin vaikka Lotta Hintsa tai Satu Tuomista (some tekeviä ex-missejä hekin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niistä.
Ei se ole fanitusta, että näkee, miten paha pakkomielle sinulla on nimenomaan Sara Siepistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisvauva Sara, muistatte Iholla sarjan?
Eläke ikäset isä ja äiti teki kaiken sen eteen Kaakamon mökillä. Vanhukset ajoi nurmikot, leikkas puskat, siivos talon, siivos saunan, lämmitti saunan. Äiti toi sinne kaikki ruuat valmiiks ja teki siellä loput. Varmaan joutuivat nostaa Saraa parvelle tai sängylle.
Aikuisvauva meni mökille meikkaamaan ja laittaan tukkaa, otti somekuvia, ja istahti sohvan eteen katsomaan aikuispissismäistä tositeevee ohjelmaa.
Aikuisvauva on vielä sen ikäinen että voisi auttaa ikääntyneitä vanhempiaan eikä palveluttaa kaikilla itseään!
No Sara kylläkin antaa vanhempiensa asua siellä mökillä ilmaiseksi ja käy itse vain joskus piipahtamassa niin ymmärrän kyllä hyvin, että vanhemmat silloin tekevät töitäkin ja antavat toisen joskus edes lomailla.
M
Ja mitä se sinua haittaa, jos vanhemmat haluavat olla lapsensa apuna? Luuletko, että Siepin äiti ja isi ovat jotain tahdottomia nukkeja, jotka eivät osaa sanoa ei, jos eivät halua jotain tehdä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niistä.
No ei kyllä ole esim. Sabina Särkästä tai Shirley Karvisesta tuhansia haukkumaketjuja vauvapalstalla. Eikä varsinkaan ketjuja, joissa jopa työpaikkailmoituksen julkaiseminen käännetään haukkumiseksi. Ei siihen mitään fanitusta tarvita, että näkee tiettyjen julkkisten triggeröivän mammapalstan sekopäitä ihan erityisellä tavalla. Maisa Torppa, Helena Koivu ja Sara Sieppi saavat huomattavia määriä enemmän paskaa niskaansa kuin vaikka Lotta Hintsa tai Satu Tuomista (s
No Sabinasta on kyllä ollut myös paljon haukkumaketjuja. Enkä kyllä ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin riittää, että työstä saa riittävästi palkkaa. Milla arvomaailmoilla tai muulla hölympölyllä ei ole mitään väliä, jos teen töitä esim. editoijana.
Ai jaa. No joillekin ne arvot on tärkeitä. Itse en voisi tehdä työtä pinnalliselle tyhjäpäälle, jonka arvot ovat aika kyseenalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niistä.
No ei kyllä ole esim. Sabina Särkästä tai Shirley Karvisesta tuhansia haukkumaketjuja vauvapalstalla. Eikä varsinkaan ketjuja, joissa jopa työpaikkailmoituksen julkaiseminen käännetään haukkumiseksi. Ei siihen mitään fanitusta tarvita, että näkee tiettyjen julkkisten triggeröivän mammapalstan sekopäitä ihan erityisellä tavalla. Maisa Torppa, Helena Koivu ja Sara Sieppi saavat huomattavia määriä enemmän paskaa nis
En minäkään ihmettele. Täällä hyvin harva osaa kirjoittaa mitään positiivista. Erityisen paljon pahaa oloa herättävät nuoret naiset, jotka pärjäävät elämässä ja tekevät sen julkisesti.
Ai jaa. No joillekin ne arvot on tärkeitä. Itse en voisi tehdä työtä pinnalliselle tyhjäpäälle, jonka arvot ovat aika kyseenalaisia.
Et voisi, koska sinua ei ikinä noin monipuolisiin ja vaativiin hommiin kukaan palkkaisi. Sinulta sujuu vain räksyttäminen vauvapalstalla. Onko se mielestäsi kaunis arvo?
Yrityksen perustaminen pelkästään tätä pestiä varten vaikuttaa aika suuritöiseltä noin tuulisen oloista työtä varten. Työtunneista tai henkilökemioista ei ole mitään takeita ja kuitenkin toiminimi vaikeuttaa heti kaikkien yhteiskunnan tukimuotojen hakemista, joista etenkin opiskelijana on riippuvainen. Eihän se mahdotonta ole, mutta työntekijä-statuksella on paljon vaivattomampaa keikkailla.
Ei sitä enää tehdä tarvitse, tollo! Se on jo kasvamassa kohdussa.