Tunnetteko naista joka on periaatteessa hyvä nainen ja ei silti saa miestä
Kommentit (229)
Olen tällainen periaatteessa hyvä nainen: ok:n näköinen, kouluttautunut, työssä, omillani pärjäävä, itsenäinen. Mikä oleellisinta, annan liikaakin anteeksi mitä miesten puutteisiin tulee. Olen mm. sietänyt menneisyyden mokia, ylenpalttista päihteiden käyttöä (jopa huumeita), kiusallisia arvoja ja näkemyksiä ja ei niin miellyttävää ulkonäköä. Olen siis lähtenyt suhteisiin siitä huolimatta, että oma kiinnostukseni on ollut vain maltillista. Miehet sen sijaan ovat olleet aluksi all in siihen saakka kunnes itse olen rakastunut heihin. Valitsen vääriä miehiä, tiedän sen ja jatkossa olen aion olla tässä asiassa viisaampi.
Varmaan siinä, ettei miehiä saada.Kun kaksi toisilleen oikeaa kohtaa ,kaikki sujuu itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Liikut erikoisissa piireissä. Mun tuntemat miehet ovat ihan terveillä itsetunnoilla varustettuja, mukavia miehiä ja uskaltavat kyllä naisillekin jutella. Pitävät heitä nimittäin ihmisinä, samalla tavalla he naisille juttelevat kuin miehillekin. "
En sanonut että eivät uskaltaisi jutella naisille vaan että he silti harvoin ihan tuntemattomille kadulla alkavat juttelemaan. Ei se edes ole Suomessa kauheasti tapana.
Eri juttu on jutella naisille vaikka jossain kaveriporukassa, juhlissa, työpaikalla, harrastuksessa jne. Siihen toki iso osa tavismiehistä kykenee oikein hyvin.
Ei se naisten katsekontaktin ottaminen ja hymyilikään ole tapana suomalaisilla naisilla yleisesti, vaikka näkisivätkin kiinnostavan miehen, mutta he jotka tätä harrastaa saavat varmasti enemmän tavismiestenkin lähestymisiä kuin naiset jotka eivät anna koskaan miehille mitään signaaleja kiinnostu
Kyllä. Meillä ihan tuntemattomien kontaktointi kadulla, puistoissa jne. ei ole kummallekaan sukupuolelle mitenkään tavallista. Yleensä sen tapaamisen täytyy tapahtua jollain tavalla itsestään ja luontevasti jotta se meillä tapahtuu.
En itse tunne yhtään ihmistä joka olisi pariutunut täysin random katututtavuuden kanssa vaikka sellaisia varmaan Suomesta löytyykin jonkin verran. Vähintään on tavattu baarissa jossa kontaktin otto on sentään enemmän sosiaalinen normi.
Vierailija kirjoitti:
"Istuin viime kesänä Espan puistossa ja näin vastakkaisella penkillä naisen. Katseemme kohtasivat ja hän yllättäen hymyili minulle. Tästä rohkaistuneena menin juttelemaan hänelle täysin selvinpäin. Olen kaikilla mittareilla täysin keskiverto tavismies. "
Olet varmasti omasta mielestäsi keskiverto mutta fakta nyt vain on se että varsin pieni osa suomalaisista miehistä alkaa jutella ihan tuntemattomille luontevasti. Se ei ole meillä kulttuurisestikaan mikään normikäytös.
Fakta on myöskin että varsin pieni osa suomalaista naisista näyttää kiinnostustaan selvinpäin keskellä päivää ottamalla katsekontaktia ja hymyilemällä tuntemattomille miehille joista ovat kiinnostuneita. Tämän naisen katse ja hymy sai minut rohkaistumaan juttelemaan kanssaan keskellä päivää ja selvinpäin. Varmasti monet muutkin kaltaiseni aivan tavalliset miehet rohkaistuvat tekemään samoin tuossa tilanteessa jos nainen näyttää selkeästi vihreää valoa.
"Jotain hänen persoonastaan kertonee, että todella moni säätö on parisuhdeajatuksesta vetäytymisen jälkeen kuitenkin halunnut jatkaa ystävänä, pitänyt yhteyttä ja halunnut viettää aikaa. Yleensä kun miehet katoavat silmänräpäyksessä kuin pieru saharaan koska seksi on ainoa mikä kiinnostaa. "
Ei miestä kiinnosta pelkkä seksi. Vaan mies ei vain yleensä halua hengailla sellaisen naisen kanssa jota kohtaan tuntee vetoa mutta joka haluaa olla vain kaveri. Se on kuin kävisi syömässä ravintolassa niin että itse istuu aina nälkäisenä ja toinen vain syö. Ei sitäkään kauaa jaksa.
Se että nainen saa siitä pelkästä ystävyydesta sen mitä haluaa ei tarkoita että se mies saisi koska sen miehen romanttinen kiinnostus naista kohtaan ei useinkaan katoa sillä että nainen haluaa vain kaveruutta.
"Varmasti monet muutkin kaltaiseni aivan tavalliset miehet rohkaistuvat tekemään samoin tuossa tilanteessa jos nainen näyttää selkeästi vihreää valoa."
No eri ihmisille on eri tavalla selvää mikä on sitä "vihreää" valoa ja mikä ei. Oman kokemukseni mukaan osa naisista voi olla varsin ystävällisiä ja jopa flirttejä ilman sen suurempaa oikeaa kiinnostusta. Se on vain heidän tapansa kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
"Varmasti monet muutkin kaltaiseni aivan tavalliset miehet rohkaistuvat tekemään samoin tuossa tilanteessa jos nainen näyttää selkeästi vihreää valoa."
No eri ihmisille on eri tavalla selvää mikä on sitä "vihreää" valoa ja mikä ei. Oman kokemukseni mukaan osa naisista voi olla varsin ystävällisiä ja jopa flirttejä ilman sen suurempaa oikeaa kiinnostusta. Se on vain heidän tapansa kommunikoida.
Mikäli tuntematon nainen ottaa vastakkaisella puistonpenkillä katsekontaktia ja hymyilee, niin varmasti 99% miehistä ymmärtää että mistä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen. Itseni. Minulla pitäisi periaattessa olla kaikki kunnossa. Olen ihan nätin näköinen, naisellinen, olen kokopäivätöissä, minulla on oma asunto ja auto. Olen kiltti ja empaattinen, tykkään laittaa ruokaa, pitää asuntoni siistinä. Miehille olen kuitenkin aina ollut täysin näkymätön, kuin ilmaa. Kaikenkokoisille, kaikenikäisille ja kaikenmaalaisille. Jos joskus harvoin joku harva on ollut kiinnostunut, niin kyse on aina ollut joko seksuaalisesta tai taloudellisesta hyväksikäytöstä. Valehtelisin, jos sanoisin etten ole ainakin hieman katkera. Vaikka itse sanonkin, niin minusta olisi tullut hyvä vaimo, tykkään myös lapsista tosi paljon. Mutta näillä mennään, ketään ei voi pakottaakaan olemaan kanssani. Kaikki rumat, ilkeät ja tatuoidut pirttihirmut ovat kyllä löytäneet miehen ja ovat parisuhteessa, mutta minä en. Joskus todella epätoivoissani olen miettinyt, että menisin vaikka johonkin Intiaan ja yrittäisin sieltä löytää jonkun m
Erikoinen tilanne, mikäli miehet eivät sinua lähesty ja olet heille näkymätön. Rohkenen nimittäin sanoa, että sinussa vaikuttaa olevan paljon sellaista, joita moni mies kumppaniltaan toivoisi.
Erityisesti tämä osuu minuun, sillä kirjoitin erääseen toiseen ketjuun, millaisia kriteerejä minulla 40-50-vuotiaana miehenä olisi naiselle. Sinä näytät osuvan aika lailla täysin niihin esittämiini kriteereihin.
Kiltti mies ei kelpaa naisille mutta murhamies kelpaa naisille.
Olen tavannut 40 naista parin vuoden aikana. 33 niistä halusi vain seksiä. Kukaan ei halunnut parisuhdetta vaikka ehdotin että tavattaisiin säännöllisesti. Ja ihan tavallisia naisia hoitajia ja kaupan kassatyöntekijää ja jopa toimitusjohtaja nainen halusi seksiä kolme kertaa mutta luulen että olikin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen. Itseni. Minulla pitäisi periaattessa olla kaikki kunnossa. Olen ihan nätin näköinen, naisellinen, olen kokopäivätöissä, minulla on oma asunto ja auto. Olen kiltti ja empaattinen, tykkään laittaa ruokaa, pitää asuntoni siistinä. Miehille olen kuitenkin aina ollut täysin näkymätön, kuin ilmaa. Kaikenkokoisille, kaikenikäisille ja kaikenmaalaisille. Jos joskus harvoin joku harva on ollut kiinnostunut, niin kyse on aina ollut joko seksuaalisesta tai taloudellisesta hyväksikäytöstä. Valehtelisin, jos sanoisin etten ole ainakin hieman katkera. Vaikka itse sanonkin, niin minusta olisi tullut hyvä vaimo, tykkään myös lapsista tosi paljon. Mutta näillä mennään, ketään ei voi pakottaakaan olemaan kanssani. Kaikki rumat, ilkeät ja tatuoidut pirttihirmut ovat kyllä löytäneet miehen ja ovat parisuhteessa, mutta minä en. Joskus todella epätoivoissani olen miettinyt, että menisin vaikka johonk
Erikoinen tilanne, mikäli miehet eivät sinua lähesty ja olet heille näkymätön. Rohkenen nimittäin sanoa, että sinussa vaikuttaa olevan paljon sellaista, joita moni mies kumppaniltaan toivoisi.
Erityisesti tämä osuu minuun, sillä kirjoitin erääseen toiseen ketjuun, millaisia kriteerejä minulla 40-50-vuotiaana miehenä olisi naiselle. Sinä näytät osuvan aika lailla täysin niihin esittämiini kriteereihin.
Ei kovin erikoista jos on naisena totaalipassiivinen asian suhteen. Ei niitä ystäviäkään saada aikuisena jos istuu vaan kotona passiivisena ja ei tee mitään asian edistämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut 40 naista parin vuoden aikana. 33 niistä halusi vain seksiä. Kukaan ei halunnut parisuhdetta vaikka ehdotin että tavattaisiin säännöllisesti. Ja ihan tavallisia naisia hoitajia ja kaupan kassatyöntekijää ja jopa toimitusjohtaja nainen halusi seksiä kolme kertaa mutta luulen että olikin varattu.
He ovat varmaan sellaisia heränneitä naisia, tunnistavat mikä olet miehiäs ja mitä sinulla on annettavana. Eli ei juuri pedin lämmittämistä enempää.
Nainen saa aina seksiä ja parisuhteen
Naisella olisi ollut mahdollisuus hyvään ja onnelliseen parisuhteeseen. Muutoin hyvä nainen, mutta pieni Miinus oli se ettei nainen suostunut tekemään kompromissia asuinpaikkakunnan suhteen. Miehellä ei ollut mahdollista muuttaa naisen paikkakunnalle. Ehdotti naiselle kompromissiksi että muuttaisivat molempien kotipaikan puoliväliin. Tämä ei naiselle käynyt. Nainen edelleen sinkku ja valittaa.
Hyvä ystäväni on hyvännäköinen ja treenaa paljon joten kroppa viimeisen päälle kunnossa. Korkeasti koulutettu, ulospäinsuuntautunut ja tutustuu helposti ihmisiin. Miehet ihastuvat usein mutta pidempään suhteeseen hän ei kelpaa.. On jonkin verran mielenterveyshaasteita, läheisriippuvuutta, tietynlaista itsekeskeisyyttä mitä vaativa ura ja esimerkiksi tavoitteellinen saliharrastus kaipaavat.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, useita. Mukavia ja kultaisia luonteeltaan, mutta ulkonäkö ei vaan riitä.
Avio/avoliitoissa on sekä rumia että vähemmän kauniita naisia, ei ole ulkonäöstä kiinni. Ja luonnehäiriöisiä löytyy myös.
Syyt ovat monet.
Naissukupuolella on etuöyöntiasema kun saa elämän yhden tärkeimmistä asioista eli seksin harrastamisen heti suoritettua pois alta. Sitten voi keskittyä helposti elämän rakentamiseen. Miehillä vaikeaa kun seksin saaminen vaikeampaa. Epäreilua
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystäväni on hyvännäköinen ja treenaa paljon joten kroppa viimeisen päälle kunnossa. Korkeasti koulutettu, ulospäinsuuntautunut ja tutustuu helposti ihmisiin. Miehet ihastuvat usein mutta pidempään suhteeseen hän ei kelpaa.. On jonkin verran mielenterveyshaasteita, läheisriippuvuutta, tietynlaista itsekeskeisyyttä mitä vaativa ura ja esimerkiksi tavoitteellinen saliharrastus kaipaavat.
Läheisriippuvuus karkottaa hirveän helposti ihmiset. Kärsin siitä itsekin. Itse pääsen suhteisiin asti, mutta ne kaatuvat käytökseeni.
Joo, "nainen saa aina halutessaan miehen" tarkoittaa, että nainen saa aina halutessaan kertapanon (johon ei välttämättä sisälly orgasmia), kunhan kuka tahansa kelpaa.
Tuttujen seksielämästähän me emme tiedä, joten ehkä nuo aloituksessa kuvaillut tuntemamme "periaatteessa hyvät naiset" ovat saaneet kertapanoja ja ehkä eivät, sitä emme voi tietää. Ketjun pointti on varmaan kuitenkin se, että he eivät ole saaneet miestä suhteeseen. Joten se, että nainen saisi halutessaan kertapanon, ei oikein liity asiaan.