Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko naista joka on periaatteessa hyvä nainen ja ei silti saa miestä

Vierailija
17.11.2025 |

Mikä on vikana?

Kommentit (229)

Vierailija
161/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse olen lähestynyt keskellä päivääkin naisia kaupungilla jotka ovat tätä vihreää valoa näyttäneet. t: tavismies"

Suomessa ei todellakaan ole mikään "tavismies" jos iskee naisia kadulla.

Istuin viime kesänä Espan puistossa ja näin vastakkaisella penkillä naisen. Katseemme kohtasivat ja hän yllättäen hymyili minulle. Tästä rohkaistuneena menin juttelemaan hänelle täysin selvinpäin. Olen kaikilla mittareilla täysin keskiverto tavismies. 

No miten kävi? Tuliko kysymys genitaalilla höystettynä?

Vierailija
162/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hän on lesbo, ja lesbopiirit tässä kaupungissa ilmeisesti se verran pienet, ettei naisystävää löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sellaista naista olekaan, joka ei halutessaan saisi miehen. Yleensä naisilla on miehiä jonoksi asti. Kyse on korkeintaan siitä, ettei saa sitä miestä, jonka haluaa.

Jos useimmilla naisilla on miehiä jonoksi asti, niin se tarkoittaa, että useimpien noista miehistä täytyy olla monessa jonossa samaan aikaan. Naisia ja miehiä kun on karkeasti ottaen yhtä paljon. Naisille riittää monta miestä jonoon vain, jos miehetkin ovat monessa jonossa.

Ja jos mies on samaan aikaan monen naisen jonossa, niin se tarkoittaa, että hän ei oikeasti välttämättä olekaan saatavilla juuri minulle, vaikka olisi näennäisesti "jonossa" luokseni. Miehestä saattaa nimittäin samaan aikaan kiinnostua joku toinen nainen, josta mies oli kiinnostuneempi. Silloin mies menee tietysti tälle.

Niin että kyllä vain, on naisia, jotka eivät saisi halutessaan miestä, ja varmasti heitä on paljonkin.

Vierailija
164/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen tunnin pikasuhde se oli v.ttu ja k.lli kohtas. Mies sai. Nainen ei saanut.

Sen koommin ei jatkoa tähänkään. Aina samaa. P.skaa. Surkee ja itsekäs oli.

😁

Vierailija
165/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa?!?! Nyt on jo viimeistään aika tajuta se, että kyse ei ole saamlsesta vaan haluamisesta. Moni hyvä nainen ei HALUA pilata elämäänsä ja mennä parisuhteeseen. 

Noh, en tunne yhtäkään joka ei haluaisi jos se oikea tulee kohdalle mutta hyvin vaativia tunnen kyllä joille ei kelpaa jos jokin kohta vaatimuslistalta ei täyty.

Vierailija
166/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse olen lähestynyt keskellä päivääkin naisia kaupungilla jotka ovat tätä vihreää valoa näyttäneet. t: tavismies"

Istuin viime kesänä Espan puistossa ja näin vastakkaisella penkillä naisen. Katseemme kohtasivat ja hän yllättäen hymyili minulle. Tästä rohkaistuneena menin juttelemaan hänelle täysin selvinpäin. Olen kaikilla mittareilla täysin keskiverto tavismies. 

Jep, ei sitä tuon kummempaa tarvita että miehelle näytetään vihreää valoa jotta hän ymmärtäisi että nainen on  kiinnostunut ja että hän uskaltautuu helpommin lähestyä jos häntä kiinnostaa kyseinen nainen myöskin. Aika perusjuttuja, joita nämä nämä pariutumista haluavat ikisinkkunaiset eivät joko ymmärrä tai uskalla/halua tehdä.

Vierailija
167/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tilastollisesti naisen sairastuessa mies kuitenkin jättää tämän. "

Mihin tilastoon nyt mahdat viitata?

Googlaa todennäköisyydet avioerolle, jos nainen sairastuu vs. mies sairastuu.

Ja saat jotain Amerikan tilastoja joilla ei juuri ole tekemistä Suomen tilanteen kanssa.

Vierailija
168/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tuo edellinen kirjoittaja ei tarkoittanut "tavismiehellä" ihan vain tavallisia tai keskivertoja miehiä kuten sinua. Monet tällä palstalla vaikuttaisivat puhuvan tavismiehistä, kun he tarkoittavat jotain itsetunnotonta rassukkaa. Sellaiset miehethän eivät oikeasti ole kovin tavallisia.

Vierailija
169/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jep, kun mies tulee muna tanassa vastaan niin naisen on heitettävä mekko korviin ja pyllistettävä tai tilaisuus menee ohi."

No niin se on että pariutumisessa on paljolti kyse myös seksistä.  Jos kovasti pihtaa tavaraansa niin saa usein jatkaa pihtaamista ihan yksikseen.

"Mutta tässä puhuttiin nyt kuitenkin "hyvistä miehistä ja naisista" eikä r aiskaavista ohikulkijoista."

En ymmärrä miksi hyvälle miehelle ei voisi seksiä olla tarjolla helpostikin? Useimmiten hyvä mies kokee sen hyvin positiivisena ja suhde saa hyvän alkubuustin.

Vierailija
170/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liikut erikoisissa piireissä. Mun tuntemat miehet ovat ihan terveillä itsetunnoilla varustettuja, mukavia miehiä ja uskaltavat kyllä naisillekin jutella. Pitävät heitä nimittäin ihmisinä, samalla tavalla he naisille juttelevat kuin miehillekin. "

En sanonut että eivät uskaltaisi jutella naisille vaan että he silti harvoin ihan tuntemattomille kadulla alkavat juttelemaan. Ei se edes ole Suomessa kauheasti tapana.

Eri juttu on jutella naisille vaikka jossain kaveriporukassa, juhlissa, työpaikalla, harrastuksessa jne. Siihen toki iso osa tavismiehistä kykenee oikein hyvin.

Vierailija
171/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sellaista naista olekaan, joka ei halutessaan saisi miehen. Yleensä naisilla on miehiä jonoksi asti. Kyse on korkeintaan siitä, ettei saa sitä miestä, jonka haluaa.

Minulla oli vähän aikaa sitten deitti-ilmoitus yhdellä sellaisella deittipalstalla, jossa kuka tahansa voi laittaa viestiä, eli ei ollut match-toimintoa. Etsin samanhenkistä miestä parisuhteeseen. Saamistani vastauksista lähes kaikki olivat seksiseuran etsijöiltä, eli hakivat joko yhden illan juttua tai fwb/vakipanoa, jotkut etsivät omalle fetissilleen/fantasialleen toteuttajaa. Vain pieni määrä etsi suhdetta, ja heistä osa oli aivan liian vanhoja (15-30 vuotta minua vanhempia), yksi aivan liian nuori (muistaakseni 13 vuotta nuorempi). Yhden kanssa kävin treffeillä, mutta meistä kumpikaan ei nähnyt edellytyksiä suhteelle - eli vaikka itse olisin ollut kiinnostunut, ei se olisi auttanut, koska mies ei kuitenkaan olisi ollut.

Tottakai kyse on siitä, että kumppanin täytyy olla sellainen, jonka kanssa haluaa olla! Ei voida lähteä siitä, että naisen pitäisi sivuuttaa kaikki omat toiveensa kokonaan. Ihan samalla laillahan ne miehetkin valikoivat omien toiveittensa mukaisia, kun kerran lähestyivät jopa 30 vuotta nuorempaa naista.

Mutta oliko minulla siis miehiä jonoksi asti? Ehkä, mutta heidän ehdoillaan. Minun ehdoilla ei jonoa ollut. Jos olisin siis sivuuttanut toiveeni parisuhteesta ja tyytynyt antamaan kaikille heidän haluamansa kertapanon, olisivat miehet saaneen haluamansa ja voitaisiin todeta minulla olleen "jonoa", vaikka en saanutkaan sitä, mitä hain. Ajatteletko siis, että kyse oli vain siitä, että valikoin liikaa?

Vierailija
172/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on. Ihan tavallisia miehiä nämä ovat. 

T Nainen jota lähestytään kadullakin. 

Ne ovat sinulle "tavallisia miehiä" mutta se ei ole sama asia kuin että keskivertomies alkaisi naisia kadulla iskeä. Ei kyllä ala.

Vierailija
173/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Istuin viime kesänä Espan puistossa ja näin vastakkaisella penkillä naisen. Katseemme kohtasivat ja hän yllättäen hymyili minulle. Tästä rohkaistuneena menin juttelemaan hänelle täysin selvinpäin. Olen kaikilla mittareilla täysin keskiverto tavismies. "

Olet varmasti omasta mielestäsi keskiverto mutta fakta nyt vain on se että varsin pieni osa suomalaisista miehistä alkaa jutella ihan tuntemattomille luontevasti. Se ei ole meillä kulttuurisestikaan mikään normikäytös.

Vierailija
174/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Liikut erikoisissa piireissä. Mun tuntemat miehet ovat ihan terveillä itsetunnoilla varustettuja, mukavia miehiä ja uskaltavat kyllä naisillekin jutella. Pitävät heitä nimittäin ihmisinä, samalla tavalla he naisille juttelevat kuin miehillekin. "

En sanonut että eivät uskaltaisi jutella naisille vaan että he silti harvoin ihan tuntemattomille kadulla alkavat juttelemaan. Ei se edes ole Suomessa kauheasti tapana.

Eri juttu on jutella naisille vaikka jossain kaveriporukassa, juhlissa, työpaikalla, harrastuksessa jne. Siihen toki iso osa tavismiehistä kykenee oikein hyvin.

Ei se naisten katsekontaktin ottaminen ja hymyilikään ole tapana suomalaisilla naisilla yleisesti, vaikka näkisivätkin kiinnostavan miehen, mutta he jotka tätä harrastaa saavat varmasti enemmän tavismiestenkin lähestymisiä kuin naiset jotka eivät anna koskaan miehille mitään signaaleja kiinnostuksestaan. 

Vierailija
175/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jep, kun mies tulee muna tanassa vastaan niin naisen on heitettävä mekko korviin ja pyllistettävä tai tilaisuus menee ohi."

No niin se on että pariutumisessa on paljolti kyse myös seksistä.  Jos kovasti pihtaa tavaraansa niin saa usein jatkaa pihtaamista ihan yksikseen.

"Mutta tässä puhuttiin nyt kuitenkin "hyvistä miehistä ja naisista" eikä r aiskaavista ohikulkijoista."

En ymmärrä miksi hyvälle miehelle ei voisi seksiä olla tarjolla helpostikin? Useimmiten hyvä mies kokee sen hyvin positiivisena ja suhde saa hyvän alkubuustin.

Mies joka ei ole huomaavainen ja taitava rakastaja törmää "pihtareihin". Sitä tavaraa ei halua antaa jos se seksi ei ole riittävän tyydyttävää. Parempi olla ilman kuin harrastaa huonoa seksiä. 

Huonosta seksistä tulee hyväksikäytetty olo, ja halut katoavat. 

Vierailija
176/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe tarpeeksi ehdokkaita normaalissa elämässään.

Vierailija
177/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tuo edellinen kirjoittaja ei tarkoittanut "tavismiehellä" ihan vain tavallisia tai keskivertoja miehiä kuten sinua. Monet tällä palstalla vaikuttaisivat puhuvan tavismiehistä, kun he tarkoittavat jotain itsetunnotonta rassukkaa. Sellaiset miehethän eivät oikeasti ole kovin tavallisia.

No varmasti sitten sinun piireissäsi miehet iskevät naisia jatkuvasti kadulla. Omassa kaveripiirissäni eivät. Eivät ole koskaan niin tehneet vaikka siis ovat ihan tavallisia insinöörejä ja vastaavia koulutettuja miehiä jotka ovat kyllä sen puolison löytäneet. Eivät vain kyllä kadulta iskien vaan opiskeluista, kaveriporukoista, harrastuksista, baareista jne. Mutta eivät kadulta. 

En tiedä miten hankala on tajuta että kadulla naisia iskevät yleensä vain varsin ekstrovertit ja hyväitsetuntoiset miehet.

Vierailija
178/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulkonäkö ei vaan riitä niille naisille jotka muka ei saa miestä. Kaikki naiset saa miehen mutta ovat nirsoja ja sitten selittävät ettei itse muka kelpaa.

Vierailija
179/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. 

Hän on ihastuttava sekä ulkoisesti että sisäisesti, mutta aseksuaali. Kaipaisi romanttista parisuhdetta mutta on avoin siitä, että seksiä tulisi olemaan hyvin vähän ja tähän ne lupaavatkin jutut kaatuu. 

Jotain hänen persoonastaan kertonee, että todella moni säätö on parisuhdeajatuksesta vetäytymisen jälkeen kuitenkin halunnut jatkaa ystävänä, pitänyt yhteyttä ja halunnut viettää aikaa. Yleensä kun miehet katoavat silmänräpäyksessä kuin pieru saharaan koska seksi on ainoa mikä kiinnostaa. 

Matala (olematon) libido on rehellisesti ainoa syy sille miksi hänellä on vaikeaa parisuhdemarkkinoilla. Noin muuten hän on todellinen catch: juuri sellainen sievä, lempeä naapurintyttö josta moni mies haaveilee.

Vierailija
180/229 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä edes nykyaikana tietää "saako" joku miestä? Tietenkin jos sillä tarkoitetaan jotain perinteistä "saako miestä avioitumaan kanssaan", niin sen varmaan ulkopuolinen huomaa, jos tietää että kyseenomainen nainen edes tavoittelee sellaista. Ja senhän tietää lähinnä siitä, että tämä nainen puhuu asiasta. Se, että joku on sinkku, tai vaikuttaa sinkulta, ei ole yhtä kuin että ei "saisi" miestä. Nykyään moni myös tinder-deittailee, eikä kerro deiteistään välttämättä muille, eli jollain sinunkin tutulla sinkuksi kuvittelemallasi naisella voi olla joku vakituinen kevytsuhdemies ollut jo vaikka viimeiset kolme vuotta.