Monet kengät mielestäsi ihmisen pitäisi omistaa?
Itse omistan vain kahdet ja ei tämä kai normaalia ole.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Niin monet kuin millä pärjää.
Kai hyvin valittuna kaksilla kengillä voi mennä eri vuodenaikoina, arkena ja juhlassa jos elämäntyyli sattuu olemaan sopiva.
Kiinnostaisi kuulla, millaiset ovat nuo kahdet kengät?
Mustat nahkalenkkarit ja sitten mustat tennarit(kangas). En käy tapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai hyvin valittuna kaksilla kengillä voi mennä eri vuodenaikoina, arkena ja juhlassa jos elämäntyyli sattuu olemaan sopiva.
Miten pakkanen tai sade noilla kengillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pakkanen tai sade noilla kengillä?
Ei sade haittaa. Oikeastaan oli mulla viime talvena vielä talvikengät mutta nekin hajos.
Jos olet nainen niin
- perustennarit vapaa-ajan kävelyyn
- juoksukengät
- talvijuoksukengät nastoilla
- gore-tex juoksukengät sadesäälle
- kumpparit
- salikengät
- lämpimät talvikengät
- siistimmät saappaat
- kumpparit
- sandaaliläpykkäät
- sandaletit koroilla
- korkokengät (ehkä jopa useammassa värissä)
- mahdollisesti työkengät
Minulla on 27 paria. Laskussa mukana 2 varvastossut ja kumisaappaat. Näissä on muutama pari liikaa. 20 olisi ok.
En tiedä, mulla on kai joku 20 paria. Niistäkin puolet pelkkiä valkoisia tennareita.
Talvikengät, nastakengät, lenkkarit ja maastokengät. Noilla selviän mainiosti. Ja crocsit on mökillä.
Mulla on vakikäytössä kävelykengät, ballerinat, lenkkarit, sisäliikuntakengät ja kumpparit. Jos lisäisi listaan vielä juhlakengät ja talvikengät, pärjäisi ympäri vuoden lähes missä vaan. On mulla muitakin kenkiä, kuten tennarit, sporttisandaalit ja läpsyt, mutta ne tuo lähinnä vaihtelua valikoimaan.
Miehellä on käytössä käytännössä kolmet kengät, työkengät, kumpparit ja sandaalit.