Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko naista joka on periaatteessa hyvä nainen ja ei silti saa miestä

Vierailija
17.11.2025 |

Mikä on vikana?

Kommentit (272)

Vierailija
221/272 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla sinkku vain koska on nirso eikä tavis miehet kelpaa vaikka nainen on tavis. Naiset kyllä saa miehen helposti mutta ei niille vaan kelpaa muut kuin komeat miehet.

No mikä estää huolehtimasta siitä ulkonäöstä?

Vierailija
222/272 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta ja äitinsä mielestä hyvä nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/272 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttuni haluaa parisuhteen, mutta ei ole löytänyt sopivaa miestä. Tuttava on muuten ihan normaali, mutta on todella uskonnollinen. Ei ole ilmeisesti edes seurakunnasta löytynyt sopivaa miestä. 

Eli etsii kovin ns. perinteistä miestä, joka tulee ovelta hakemaan kukkapuskan kanssa? Eipä taida sellaista löytää enää nykypäivänä.

Vierailija
224/272 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutus, korkeakulttuuriin liittyvät harrastukset, kotonaviihtyvä, introvertti, raitis jne.

Mä tiedän muutamia tuttavia, kaikki tosi kivoja naisia ja näyttää siltä että ovat liian älykkäitä nykymiehille. Ovat kauniita, korkeakoulutettuja, omistavat asuntoa. Too much.

En tiedä saako itse itsestään näin sanoa mutta sanon nyt silti kun kauniiksi ja upeaksi on kehuttu (mm. työkaverimiesten toimesta humalassa), eli siis olen kai tuon kaltainen. Korkeakoulututkinto tosin kohta vasta valmis ja olen kyllä hyvinkin itsenäinen ja ulkoapäin varmaan vaikuttaa että vahvakin (pakkohan se on olla jos yksin aikoo pärjätä).

Niin tapasin muutaman kerran miestä joka oli varmaan tasoteorioiden mukaan itseä alempi mutta mielestäni hyvinkin miehekkäällä t

Missä sanottiin että kirjoittaja aikoo piiaksi??

Vierailija
225/272 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naissukupuolella on etuöyöntiasema kun saa elämän yhden tärkeimmistä asioista eli seksin harrastamisen heti suoritettua pois alta. Sitten voi keskittyä helposti elämän rakentamiseen. Miehillä vaikeaa kun seksin saaminen vaikeampaa. Epäreilua

Miesseuraa saa mieskin helposti. Ei muuta kuin miesmarkkinoille, niin ei tarvitse olla kateellinen.

Vierailija
226/272 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla sinkku vain koska on nirso eikä tavis miehet kelpaa vaikka nainen on tavis. Naiset kyllä saa miehen helposti mutta ei niille vaan kelpaa muut kuin komeat miehet.

Ja itse et tietenkään ole pätkääkään pinnallinen?

Vierailija
227/272 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla itsekin elelin vailla huolen häivää ajatellen, että löydänhän minä miehen, töissä ja harrastuksissa ym. käyden. Samoin havahduin nelikymppisenä, että nyt se on lopullista, lapsia en ainakaan enää saa.

Vierailija
228/272 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla itsekin elelin vailla huolen häivää ajatellen, että löydänhän minä miehen, töissä ja harrastuksissa ym. käyden. Samoin havahduin nelikymppisenä, että nyt se on lopullista, lapsia en ainakaan enää saa.

Jos ei löydy, niin ei löydy. Mitä olisit edes voinut tehdä toisin?

Tuskin minäkään tulen löytämään täysin itselleni sopivaa miestä, ja olen jo pitkälti hyväksynyt olevani loppuelämän yksin. Mihinkään kelpuutussuhteisiin en lähde. 

Vierailija
229/272 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Haluan että elämän isot valinnat ovat perusteltavissa sekä järjellä että tunteella enkä ole vielä löytänyt miestä jonka kanssa olemisen voisi perustella niin. 

Vierailija
230/272 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei löydy, niin ei löydy. Mitä olisit edes voinut tehdä toisin?

Tuskin minäkään tulen löytämään täysin itselleni sopivaa miestä, ja olen jo pitkälti hyväksynyt olevani loppuelämän yksin. Mihinkään kelpuutussuhteisiin en lähde. 

En olisi voinut tehdä mitään toisin, paitsi kerran annoin pakit muuten ihan ok:lle tyypille, mutta kun ei tuntunut tarpeeksi kiinnostavalta tai olisi vaan pitänyt jatkaa ihan vaan jonkun kanssa. Elämä ei tarjoa kaikille samalla tavalla.

Vierailija
231/272 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap (ja kyllä olen mies). Tein aloituksen puoliksi vitsillä, kopioin vain naisen aloituksen ja korvasin sanan mies sanalla nainen. Luin melkein kaikki viestit ja oikeasti auts muutamiin aloittajalle suunnattuihin viesteihin. Miesten viestit eivät yllättäneet lainkaan, osa naisten viesteitä yllätti kuinka nopeasti asia käänneettin mikä miehissä on vikana (wase verse). Muutamalle naiselle sanoisin että enemmän itseluottamusta ja hiljaisista miehistä varmasti löytyy timantteja, ongelma lienee ettei kaksi hiljaista osaa lähestyä toisiaan. Oikeasti luulin että aloitus poistetaan heti ja yllätyinkö oikeasti että toiset naiset aloittivat heti kääntämään asian miesten huonoudeksi? 

Vierailija
232/272 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap (ja kyllä olen mies). Tein aloituksen puoliksi vitsillä, kopioin vain naisen aloituksen ja korvasin sanan mies sanalla nainen. Luin melkein kaikki viestit ja oikeasti auts muutamiin aloittajalle suunnattuihin viesteihin. Miesten viestit eivät yllättäneet lainkaan, osa naisten viesteitä yllätti kuinka nopeasti asia käänneettin mikä miehissä on vikana (wase verse). Muutamalle naiselle sanoisin että enemmän itseluottamusta ja hiljaisista miehistä varmasti löytyy timantteja, ongelma lienee ettei kaksi hiljaista osaa lähestyä toisiaan. Oikeasti luulin että aloitus poistetaan heti ja yllätyinkö oikeasti että toiset naiset aloittivat heti kääntämään asian miesten huonoudeksi? 

Ap. Niin ja alapeukkujen määrä aloitukselle, mistä niin suuri määrä?

Vierailija
233/272 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mutta ongelma on niillä nirsous.

Vierailija
234/272 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas mies ei saa naista tämä on kuulemma törkeää naisten esineellistämistä.Mikä se ero näissä on?

Vierailija
235/272 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen mutta ongelma on niillä nirsous.

Sama, tiedän 2 kaunista pitkäsääristä blondia jotka jotenkin potee mies/isä traumoja eivätkä ole edes etsineet miestä pariinkymmeneen vuoteen. 

Vierailija
236/272 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutus, korkeakulttuuriin liittyvät harrastukset, kotonaviihtyvä, introvertti, raitis jne.

Aivan. 99% miehistä on kännivässyköitä. Kuka sellaisen ottaisi hyvää elämää pilaamaan?

Miestä ei tarvita edes lapsen hankkimiseen.

Mutta hyvät miehet käy kaupaksi kuin lämmin leipä!

Vierailija
237/272 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällainen periaatteessa hyvä nainen: ok:n näköinen, kouluttautunut, työssä, omillani pärjäävä, itsenäinen. Mikä oleellisinta, annan liikaakin anteeksi mitä miesten puutteisiin tulee. Olen mm. sietänyt menneisyyden mokia, ylenpalttista päihteiden käyttöä (jopa huumeita), kiusallisia arvoja ja näkemyksiä ja ei niin miellyttävää ulkonäköä. Olen siis lähtenyt suhteisiin siitä huolimatta, että oma kiinnostukseni on ollut vain maltillista. Miehet sen sijaan ovat olleet aluksi all in siihen saakka kunnes itse olen rakastunut heihin. Valitsen vääriä miehiä, tiedän sen ja jatkossa olen aion olla tässä asiassa viisaampi.

Hyvä sinä!😍

Vierailija
238/272 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta oikeasti sysirumaa naista, jotka on napanneet ihan normaalin näköisen miehen. Koska ovat keski-ikäisiä en sitten tiedä ovatko olleet jotenkin vetäviä nuorena. Sysirumalla tarkoitan, että sekä naama että laittautuminen on tosi pielessä. Tukka rehottaa, vaatteet halpa-hallin alelaarityyliä Ehkä he ottaa su*hin hyvin ..

Vierailija
239/272 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taas mies ei saa naista tämä on kuulemma törkeää naisten esineellistämistä.Mikä se ero näissä on?

Ap. Eihän tuosta ollut mitenkään kysymys, miten voit käsittää keskustelun noin? Eikä tuo edes tee mitään järkeä.

Vierailija
240/272 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin jäävä nainen on luultavimmin koulut kesken jättänyt, ylipainoinen, ei huolehdi itsestään, epäviehättävät piirteet jne. kuin joku menestynyt uratykki..

Älä puhu taas p.askaa, idiootti. Enemmän olen tällaisia naisia nähnyt parisuhteessa kuin sinkkuna. 

No tietysti olet, koska SUURIN OSA naisista on parisuhteessa. Kaikenlaisista naisista.

Silti pysyn tuossa, että todennäköisimmin nainen, joka ei SAA miestä, on tuollainen. Ei todellakaan mikään perusnätti ja itsestään huolehtiva, sosiaalisesti pärjäävä ja älykäs uratykki...