Tunnetteko naista joka on periaatteessa hyvä nainen ja ei silti saa miestä
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikaa miehelle, ura on tärkeämpi.
Ei tällainen nainen edes halua miestä.
"Itse olen lähestynyt keskellä päivääkin naisia kaupungilla jotka ovat tätä vihreää valoa näyttäneet. t: tavismies"
Suomessa ei todellakaan ole mikään "tavismies" jos iskee naisia kadulla.
Aika monta, joiden pitäisi lähteä toiselle kierrokselle ja ainoa syy on ettei halua miestä vaivakseen, saati uusperhettä ja tyytyväisyys omaan elämään lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Tilastollisesti naisen sairastuessa mies kuitenkin jättää tämän. "
Mihin tilastoon nyt mahdat viitata?
Googlaa todennäköisyydet avioerolle, jos nainen sairastuu vs. mies sairastuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin että ainakin monia yksin jääneitä naisia yhdistää kyvyttömyys heittäytyä. Eli he ovat liian varovaisia, harkitsevia ja hitaita tunne-elämässä. Kun joku potentiaalinen mies tulee tarjolle, mies ehtii kyllästyä ja siirtyä eteenpäin ennen kuin nainen on saanut selvitettyä itselleen että mitähän tässä pitäisi tehdä.
Samaan aikaan se heittäytyvämpi sisko on jo ehtinyt tutustua, ihastua ja suunnilleen muuttaa yhteen.
Jos mietin omaa pariutumistakin niin hyvin oleellinen asia siinä oli se että uskalsin heti olla täysillä mukana kun se oikea ja hyvä mies lopulta eteen käveli. En aikaillut ja arponut vaan annoin sen tunteen viedä. Toki järki oli riittävissä määrin mukana mutta oli enemmän vain se "turvaverkko" siellä mielen perällä että ei tule haksahdettua kehen tahansa mutta se ei määritellyt asioita että olisin koko ajan maalaillut jotain uhkakuvia tai "ei tästä mitään kuitenkaan tule" ajatuksia.
Jep, kun mies tulee muna tanassa vastaan niin naisen on heitettävä mekko korviin ja pyllistettävä tai tilaisuus menee ohi.
Mutta tässä puhuttiin nyt kuitenkin "hyvistä miehistä ja naisista" eikä r aiskaavista ohikulkijoista.
Minä olen juuri tälläinen tyttönen enkä ole koittanut iskeä edes Joel Hokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksin jäävä nainen on luultavimmin koulut kesken jättänyt, ylipainoinen, ei huolehdi itsestään, epäviehättävät piirteet jne. kuin joku menestynyt uratykki..
Älä puhu taas p.askaa, idiootti. Enemmän olen tällaisia naisia nähnyt parisuhteessa kuin sinkkuna.
Kaikille ei vain riitä puolisoa. Ei se kauneudesta ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutettuja, älykkäitä, itsenäisiä.
Hakeeko ne edes miestä?
Eiköhän ap tarkoittanut naista, joka hakee, muttei löydä tai saa.
Tällaiset naiset yleensä luovuttavat ja alkavat keskittymään muihin asioihin, kuten nyt vaikka siihen uraan sitten.
Kuinka yleistä tuollainen sitten on, ja tunnetteko oikeasti kovinkin monta tuollaista? Vähän tulee sellainen olo, että nämä on näitä jenkkien someista kopioituja redpill-miesten juttuja, joissa uranaiset jäävät yksin ja tosinaiset kotona lasten kanssa elävät täyttä elämää :D
Itse nimittäin tunnen ja tiedän lukuisia erilaisia uranaisia satoja tuhansia euroja vuodessa tienaavista johtajista tutkijatohtoreihin, ja kaikilla näillä on mies ja _useampi_
Niin, miehet ovat tunnetusti opportunistisia ja parittelevat mieluummin varakkaan naisen kanssa kuin sellaisen, joka ei tee kovaa liksaa. Tästäkin on ihan tilastollista dataa, että eivät suostu enää avioitumaan "köyhien" naisten kanssa vaan vaativat että naisella on housut jalassa ja synnyttää toimistöpöydän alle. Tämä ei kuitenkaan ole naiseutta vaan misogyniaa, joka arvostaa naisia maskuliinisilla piirteillä, pitäen sisällään mm. jälkeläistensä hylkäämisen
Sinä, ap, vain ja ainoastaan sinä olet vikana.
Usein kyse ei ole siitä, etteikö "saisi" ketään miestä, vaan ei löydä sopivaa miestä. Olen itsekin ollut nyt jonkin aikaa sinkku, kun samanhenkistä miestä ei ole löytynyt, ja tapailut ovat päättyneet siihen, kun toinen onkin ollut esim polyamorinen tai muuten monisuhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Totaalinen passiivisuus pariutumiseen on monesti näille yhteistä, kun kyselee tarkemmin sinkkuusvalitusten jälkeen että mistä kiikastaa."
Kyllä. Vaikka aina kerrotaan miten miehiä saa hätistellä pois niin suurimmalla osalla tavallisista naisistakaan ei ole mitään kamalaa vientiä jos ei ole Tinderissä (jossa taas moni ei halua olla). Kun se kiinnostava mies tulee vastaan niin kyllä se tavisnainen saa ennemminkin olla hyvin helppo ja omalta osaltaan aktiivinen että se tavismies uskaltaa ne tarvittavat siirrot tehdä. Passiivinen nainen voi olla vain jos on aivan poikkeuksellisen kaunis tai seksikkään näköinen.
Sehän se hauska juttu on että naisen ei tarvitse kovin paljoa edes tehdä asian edistämiseksi jotta monesti mies uskaltaa lähestyä. Pelkästään katsekontakti ja hymy usein riittää tähän.&nb
Pötyä. Ei se tavismies mikään kokenut pelimies ole vaan usein itsekin aika ujo ja muutaman kerran siipeensä saanut ja sen takia itseluottamus ei ole huipussaan. Ei sellainen lähesty naista helposti kuin vain ehkä kahden promillen humalassa. Joka on taas nykypäivänä aika harvinainen tilanne tavata kun baarit eivät enää ole mitään yleisiä tapaamispaikkoja.
Liikut erikoisissa piireissä. Mun tuntemat miehet ovat ihan terveillä itsetunnoilla varustettuja, mukavia miehiä ja uskaltavat kyllä naisillekin jutella. Pitävät heitä nimittäin ihmisinä, samalla tavalla he naisille juttelevat kuin miehillekin.
Olen IT-alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutettuja, älykkäitä, itsenäisiä.
Hakeeko ne edes miestä?
Eiköhän ap tarkoittanut naista, joka hakee, muttei löydä tai saa.
Tällaiset naiset yleensä luovuttavat ja alkavat keskittymään muihin asioihin, kuten nyt vaikka siihen uraan sitten.
Kuinka yleistä tuollainen sitten on, ja tunnetteko oikeasti kovinkin monta tuollaista? Vähän tulee sellainen olo, että nämä on näitä jenkkien someista kopioituja redpill-miesten juttuja, joissa uranaiset jäävät yksin ja tosinaiset kotona lasten kanssa elävät täyttä elämää :D
Itse nimittäin tunnen ja tiedän lukuisia erilaisia uranaisia satoja tuhansia euroja vuodessa tienaavista johtajista tutkijato
Erittäin asiallinen kirjoitus. Kaikki miehet, joita tunnen tai edes vähääkään tiedän isästäni lähtien ovat kiinnostuneita siitä että nainen tienaa hyvin ja että olisi korkeakoulutus. Minua aina hämmästyttää tämä. Perinteiset naiselliset piirteet eivät ole enää arvossaan. Tunsin kerran erään ulkomaalaisen tutkijatohtorin todella konservatiivisesta maasta ja hän sanoi, että naisen pitää olla vähintään maisteri tai lääkäri, jos hän edes harkitsee parisuhdetta tämän kanssa. Että näin.
Ei kai sellaista naista olekaan, joka ei halutessaan saisi miehen. Yleensä naisilla on miehiä jonoksi asti. Kyse on korkeintaan siitä, ettei saa sitä miestä, jonka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen lähestynyt keskellä päivääkin naisia kaupungilla jotka ovat tätä vihreää valoa näyttäneet. t: tavismies"
No kyllä on. Ihan tavallisia miehiä nämä ovat.
T Nainen jota lähestytään kadullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötyä. Ei se tavismies mikään kokenut pelimies ole vaan usein itsekin aika ujo ja muutaman kerran siipeensä saanut ja sen takia itseluottamus ei ole huipussaan. Ei sellainen lähesty naista helposti kuin vain ehkä kahden promillen humalassa. Joka on taas nykypäivänä aika harvinainen tilanne tavata kun baarit eivät enää ole mitään yleisiä tapaamispaikkoja.
Et ole tainnut käydä vaikkapa mummotunnelissa Helsingissä kesällä? Tupa täynnä joka viikonloppu ja ihmiset tapaavat toisiaan sekä pariutuvat siellä jatkuvasti. Eikä tarvita kahden promillen humalaa todellakaan siihen että miehet uskaltaa lähestyä naista joka näyttää katsellaan ja hymyllään vihreää valoa. Itse olen lähestynyt keskellä päivääkin naisia kaupungilla jotka ovat tätä vihreää valoa näyttäneet. t: tavismies
Mummotunnelissa käyvät nimensä mukaisesti keski-ikäiset ihmiset joilla on suurimmalla osalla jo elämänkokemusta ja suhteita takana. Ei siellä pyöri mitkään peräkammarinpojat ja -tytöt.
Ei siellä saa kuvaa siitä miten pariutuu ikisinkuksi jämähtänyt ujompi ihminen tai ensimmäistä vakavaa suhdetta etsivä ihminen.
Tuo oli vastaus siihen kun väitettiin ettei tavismies lähesty naista helposti kuin vain ehkä kahden promillen humalassa. Jatkuvasti siellä ja lukuisissa ja muissakin paikoissa lähestyy naisia katsekontaktin ja hymyn rohkaisemana täysin tavalliset miehet ilman kaatokänniä. Toki mukava nousuhiprakka antaa hyvää sosiaalista luistoa ja rohkeuttakin, mutta kaatokänniä siihen ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
"Tilastollisesti naisen sairastuessa mies kuitenkin jättää tämän. "
Mihin tilastoon nyt mahdat viitata?
Tuli kanssa mieleen, että onko nyt naistutkimuksen silakkaryhmän tilastokeskus
Mua jotenkin ärsyttää tää ilmaisu "ei SAA miestä" :D
Vierailija kirjoitti:
Istuin viime kesänä Espan puistossa ja näin vastakkaisella penkillä naisen. Katseemme kohtasivat ja hän yllättäen hymyili minulle. Tästä rohkaistuneena menin juttelemaan hänelle täysin selvinpäin. Olen kaikilla mittareilla täysin keskiverto tavismies.
Sinä annat ilmeisesti?