Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren sairaanhoitajan palkka 5500€/kk, moniko tienaa yhtä hyvin

Vierailija
17.11.2025 |

samantasoisella koulutuksessa? Mun mielestä järjettömän korkea palkka https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011573749.html

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa sairaanhoitajista ei tienaa lähellekään tuollaisia summia. Ei edes teholla.

Vierailija
2/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa sairaanhoitajista ei tienaa lähellekään tuollaisia summia. Ei edes teholla.

Näin on tyypillistä propagandaa Suomen päämedioilta aivan kuten BBC toimii. Suomen medioiden uskottavuus on täysi nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka ei ole hyvä, jos työ on vuorotyötä. Suomalaiset elää vaan niin pienellä liekillä, että tuota pidetään hyvänä. 7000€/kk on alin hyvä palkka.

Vierailija
4/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lampsii minne tahansa alan työpaikkaan ja toteaa, että olen täällä töissä nyt. Ja siinä on hänen uusi työpaikkansa.

Vierailija
5/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Attendolla sairaanhoitajana päivätyössä. Palkka on kahdella kokemuslisällä n.2970€/kk.

Vierailija
6/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee 12h yövuoroja. Ei ole yhtään liikaa palkkaa siitä. Itse en tuohon hintaan uhraisi koko elämääni ja eläisi päinvastaisessa rytmissä kuin kaikki muut. 

Vierailija
7/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea juttua, mutta hänellä lienee henkilökohtaisia kannustinlisiä ja on töissä kaikki viikonloput ja yöt ja ylityöt päälle.

Normaali sairaanhoitaja saa vähemmän. Arvioisin, että sairaanhoitajan palkka on maltillisella vuorotyöllä n. 3500 euroa kuukaudessa. Mielestäni se on ihan hyvin, vaikka työ osaa olla joissakin paikoissa raskasta.

Vierailija
8/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Attendolla sairaanhoitajana päivätyössä. Palkka on kahdella kokemuslisällä n.2970€/kk.

Aika paska. Vaihda työpaikkaa.

Vierailija
9/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jo 3000€ on älyttömän hyvä noin lyhyellä koulutuksella. Moni tienaa pari tonnia paljon korkeammilla koulutuksilla.

Vierailija
10/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin saanut nuori tyttö sitten korkean palkan.

Vierailija
11/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on tyypillistä propagandaa Suomen päämedioilta aivan kuten BBC toimii. Suomen medioiden uskottavuus on täysi nolla.

Eikös tässä tyttö itse kerro palkastaan?

Vierailija
12/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paska. Vaihda työpaikkaa.

Enkä vaihda. Asun pienellä paikkakunnalla eikä täällä ole pahemmin sairaanhoitajalle työpaikkoja eikä mulla ole mitään mielenkiintoa alkaa ajelemaan kauemmas. 

Lisäksi tässä työllisyystilanteessa ei työpaikkoja niin vain vaihdeta.

Vierailija
13/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on sairaanhoitaja. Hän tienaa vajaan 50 tonnia vuodessa, mutta on kyllä koko ajan yövuorossa tai viikonlopuissa. Hänellä on kaikki ikälisät ja sitten joitakin henkilökohtaisia lisiä, mitä lie suoritepalkkioita. Työ ei ihan helppoa ole, mutta hän on jo kokenut eikä pala loppuun.

Vierailija
14/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käy kateeksi vaikka tienaakin hieman enemmän. Vastaavasti kustannuksetkin on tuolla enemmän ja joutuu tekemään paljon enemmän rahansa eteen. Itse kun vain istuskelen kotona suurimman osan ajasta naputellen konetta.

Vierailija
15/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan brutosta, kuten aikuiset. 

Vierailija
16/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni jo 3000€ on älyttömän hyvä noin lyhyellä koulutuksella. Moni tienaa pari tonnia paljon korkeammilla koulutuksilla.

Kyse ei ole koulutuksen pituudesta vaan työn vaativuudesta. Et pärjäisi lasten teho-osastolla itse.

Vierailija
17/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt enää kovin nuori ole. Jos olisi 19-26 voisi puhua nuoresta. Kovaa vauhtia keski-ikäistymään päin

Vierailija
18/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole koulutuksen pituudesta vaan työn vaativuudesta. Et pärjäisi lasten teho-osastolla itse.

Onko teho kauheen paha? Oma vauva oli teholla pitkään ja hänellä oli oma hoitaja koko ajan valvomassa, ei se nyt kovin rankalta vaikuttanut että vahti vauvaani lakkaamatta joka kuitenkin oli ihan hyvässä kunnossa periaatteessa. Nukkui ja söi välillä.

Vierailija
19/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teho kauheen paha? Oma vauva oli teholla pitkään ja hänellä oli oma hoitaja koko ajan valvomassa, ei se nyt kovin rankalta vaikuttanut että vahti vauvaani lakkaamatta joka kuitenkin oli ihan hyvässä kunnossa periaatteessa. Nukkui ja söi välillä.

Luulet, että sinun vauvasi oli hänen ainoa ja vaativin asiakas koko työuransa aikana? 

Vierailija
20/127 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt koulutus? Peruskoulu, Lukio ja 3vuotta amk. 15vuotta yhteensä. Ei kovin lyhyt mielestäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän