Jenni jätti miehen, joka oli kiva ja siivosi Kehottaa muitakin naisia vaatimaan laatua (iltasanomien laatu uutinen)
Ei ole itsekästä pitää kiinni omista tarpeistaan, toteaa Jenni Ahosilta.
Siis mitä? Erosit suhteesta jossa toinen osallistui kotitöihin ja oli ihan kiva?
Jenni Ahosilta postasi tällaisen videon Instagram-tililleen, koska hänellä oli tärkeä viesti: parisuhteen ei tule olla pelkkää tyytymistä.
Meillä kaikilla on henkilökohtaisia, omaan identiteettiin perustuvia tarpeita. Jos ne eivät tule täytetyiksi, niin se vaikuttaa elämän tyytyväisyyteen aika radikaalisti, toteaa Ahosilta.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/5909a820-5697-4e30-a965-57575221bda0
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuntuu siltä, että tämänlaisissa jutuissa on aina nainen kertojana? En muista lukeneeni juttua, jossa mies kertoo, kuinka jätti naisen. Miksi se ei ole yhtä hieno juttu?
Koska miehet kituvat suhteessa, oli se minkälainen tahansa. Ja ovat täällä nyt loukkaantumassa, kun naisille on suhteessa tärkeä myös tunnepuoli. Miehet voivat seurustella sellaisen naisen kanssa, jota eivät rakasta.
Oletko nähnyt niitä kituvia miehiä täällä?
He ovat niin yksinkertaisia, etteivät onnistu saamaan parisuhdetta.
Tossa kysyttiin/kysyit niistä, jotka ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuntuu siltä, että tämänlaisissa jutuissa on aina nainen kertojana? En muista lukeneeni juttua, jossa mies kertoo, kuinka jätti naisen. Miksi se ei ole yhtä hieno juttu?
Niin tai valmentaisi miehiä jättämään vaimojaan jos eivät saa kaikkea mahdollista heti tässä nyt.
Kuvitelkaapa sitä sontamyrskyn määrää, jos noin olisi
Niin, onhan se nyt hetitässänyt-ajattelua, kun haluaa parisuhteeseen tunteita mukaan.
Mitähän se tuon jutun toinen osapuoli kertoisi? Miten hän on kokenut tunteista kertomisen? Onko se ollut helppoa tuolle naiselle kertoa tunteistaan? Nainen toki väittää, ettei mies kertonut mitään. Sitäkö tässä pitäisi uskoa?
Tai sitten nainen ei tuntenut miestä kohtaan enää mitään. Sellaista sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai valmentaisi miehiä jättämään vaimojaan jos eivät saa kaikkea mahdollista heti tässä nyt.
Kuvitelkaapa sitä sontamyrskyn määrää, jos noin olisi
Niin, onhan se nyt hetitässänyt-ajattelua, kun haluaa parisuhteeseen tunteita mukaan.
Mitähän se tuon jutun toinen osapuoli kertoisi? Miten hän on kokenut tunteista kertomisen? Onko se ollut helppoa tuolle naiselle kertoa tunteistaan? Nainen toki väittää, ettei mies kertonut mitään. Sitäkö tässä pitäisi uskoa?
No hänpä jatkaa shoppailuaan.
Se on aina näillä hehkuttajilla sama. Sitten kun roolit kääntyvätkin toisinpäin niin ollaan hipihiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittavat sukupuoltaan ilmoittamatta, koska tietävät kyllä millaisen käsittelyn täällä saavat miehinä. Ja tehän luulette kaikkia naisiksi jotka kirjoittaa jokseenkin järkevästi eivätkä ilmoita sukupuoltaan.
Palstalla on harvakseltaan nähty myös tilanteestaan avautuneita miehiä. Ja minunkin kirjoituksiani on kommentoitu ikään kuin olisivat naisen kirjoittamia silloin kun viestissäni ei ole ollut nimimerkki näkyvissä. Riidanhaastajat toimivat oman tavoitteensa mukaisesti yrittäen vähätellä asiallisempaa kirjoittelua ja edistää vastakkainasettelua.
Kannattaa erottaa toisistaan trollaus ja asialliset vastaukset. Trolliviesteihin vetoaminen esimerkkinä palstan "kaikista miehistä" tai "kaikista naisista" on itsessään tietenkin trollausta joten sellaiseen ei kannata vastailla.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet kituvat suhteessa, oli se minkälainen tahansa. Ja ovat täällä nyt loukkaantumassa, kun naisille on suhteessa tärkeä myös tunnepuoli. Miehet voivat seurustella sellaisen naisen kanssa, jota eivät rakasta.
Ai miehet eivät milloinkaan lopeta suhdetta? Minä olen lopettanut enemmän suhteita kuin muistan. Kertaakaan minua ei ole haastateltu lehteen, jossa kerron miksi jätin naisen ja jossa voisin kannustaa muitakin miehiä jättämään naisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt niitä kituvia miehiä täällä?
Tuolla netin ulkopuolella niitä näkee runsaasti. Miehiä, jotka jäävät parisuhteeseen "ihan kivan" naisen kanssa, vaikka eivät tästä hirveästi enää pidä. Hinkuvat rakkautta ja pildeä muilta naisilta, kun eivät kuitenkaan halua erota hyvin toimivasta kotitalouskoneesta. Pettävät mieluummin ja jättävät vaimon harteille sen eron hakemisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miehet eivät milloinkaan lopeta suhdetta? Minä olen lopettanut enemmän suhteita kuin muistan. Kertaakaan minua ei ole haastateltu lehteen, jossa kerron miksi jätin naisen ja jossa voisin kannustaa muitakin miehiä jättämään naisensa.
Mihin lehtiin olet yrittänyt tyrkyttää itseäsi? Eikö Iltalehtikään suostunut haastatteluun? Oletko sinäkin kouluttautumassa ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi tai joksikin muuksi jännäksi ja haluat näkyvyyttä instatilillesi?
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittavat sukupuoltaan ilmoittamatta, koska tietävät kyllä millaisen käsittelyn täällä saavat miehinä. Ja tehän luulette kaikkia naisiksi jotka kirjoittaa jokseenkin järkevästi eivätkä ilmoita sukupuoltaan.
Palstalla on harvakseltaan nähty myös tilanteestaan avautuneita miehiä. Ja minunkin kirjoituksiani on kommentoitu ikään kuin olisivat naisen kirjoittamia silloin kun viestissäni ei ole ollut nimimerkki näkyvissä. Riidanhaastajat toimivat oman tavoitteensa mukaisesti yrittäen vähätellä asiallisempaa kirjoittelua ja edistää vastakkainasettelua.
Kannattaa erottaa toisistaan trollaus ja asialliset vastaukset. Trolliviesteihin vetoaminen esimerkkinä palstan "kaikista miehistä" tai "kaikista naisista" on itsessään tietenkin trollausta joten sellaiseen ei kannata vastailla.
Mä olen nainen ja olen useamman kirjoittanut esim. seksistä suorasukaisesti. Saatan myös kirjoittaa kärkevästi ja napakasti. Olen kuulemma mies koska ei naiset tuollaisia kirjoita. Ei hyvää päivää. :D
Hauska kuulla 10-20v päästä kun itkee ettei ole kunnon miehiä. Jää yksin elämään "täydellistä elämää" jota mainostaa hänen seuraajille. Ja joka ilta itkee yksin itsensä uneen.
Onnittelen kyllä kaikkia vahvoja naisia jotka haluavat kaiken mutta eivät anna mitään takaisin. Heidän tulevaisuus on hakattu kiveen.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kuulla 10-20v päästä kun itkee ettei ole kunnon miehiä. Jää yksin elämään "täydellistä elämää" jota mainostaa hänen seuraajille. Ja joka ilta itkee yksin itsensä uneen.
Onnittelen kyllä kaikkia vahvoja naisia jotka haluavat kaiken mutta eivät anna mitään takaisin. Heidän tulevaisuus on hakattu kiveen.
Miksi jotkut väittää, että Jenni tai joku muu nainen ei anna mitään takaisin? Mistä te tuollaista päättelittte?
Miksi joillekin on niin kova paikka, että joku eroaa ihmisestä jota ei enää rakasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitäkin tärkeämpää sitten olisi kuulla MIEHEN kertovan, kuinka he jättivät naisen ja rohkaisevat muita miehiä toimimaan samoin? Eihän naisten tällaista tukea tarvitse lukea muilta naisilta?
Kannattaa suomalaisten miesten ymmärtää, että kiva ja kohtelias ei naiselle riitä. Tämä on myös se syy miksi yhä useampi suomalainen nainen suuntaa katseensa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut väittää, että Jenni tai joku muu nainen ei anna mitään takaisin? Mistä te tuollaista päättelittte?
Miksi joillekin on niin kova paikka, että joku eroaa ihmisestä jota ei enää rakasta?
Ei sitä pelkällä pillulla pitkälle pötkitä. Vaatiahan saa toki vaikka mitä.
Jenni mainostaa jutussa terapiapalveluitaan. Hän ei ole valmistunut terapautiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jenni mainostaa jutussa terapiapalveluitaan. Hän ei ole valmistunut terapautiksi.
Mt-ongelmaisethan hakeutuu itse alalle.
Ehkä ongelma oli se, että mies oli "ihan kiva".
Mun mies esim. on vähän enemmän kuin ihan kiva. Ei hällä ole isoa palkkaa eikä tutkintoja, mutta mulle hän ei ole kädenlämpöinen. Ei elämäänsä kannata tuhlata siihen että elää ihan kivan miehen kanssa. Tarjolla voi olla enemmänkin, toki se vaatii tuuria. Mutta esim. minä olen sen paremman löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suomalaisten miesten ymmärtää, että kiva ja kohtelias ei naiselle riitä. Tämä on myös se syy miksi yhä useampi suomalainen nainen suuntaa katseensa ulkomaille.
Niin, aika jännä että parisuhteessa ei riitä että kumppani on kiva ja kohtelias, pitäis olla rakkauttakin. On kyllä ihan liikaa vaadittu moinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aika jännä että parisuhteessa ei riitä että kumppani on kiva ja kohtelias, pitäis olla rakkauttakin. On kyllä ihan liikaa vaadittu moinen.
No eihän se ole kiva, jos ei ole rakkautta.
Mitä nyt en kässää?