Jenni jätti miehen, joka oli kiva ja siivosi Kehottaa muitakin naisia vaatimaan laatua (iltasanomien laatu uutinen)
Ei ole itsekästä pitää kiinni omista tarpeistaan, toteaa Jenni Ahosilta.
Siis mitä? Erosit suhteesta jossa toinen osallistui kotitöihin ja oli ihan kiva?
Jenni Ahosilta postasi tällaisen videon Instagram-tililleen, koska hänellä oli tärkeä viesti: parisuhteen ei tule olla pelkkää tyytymistä.
Meillä kaikilla on henkilökohtaisia, omaan identiteettiin perustuvia tarpeita. Jos ne eivät tule täytetyiksi, niin se vaikuttaa elämän tyytyväisyyteen aika radikaalisti, toteaa Ahosilta.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/5909a820-5697-4e30-a965-57575221bda0
Kommentit (365)
No, ei se oikein parisuhteeksi riitä, että toinen on ihan kiva ja osallistuu kotitöihin. Kuulostaa enemmän kämppikseltä mun korvaan. Ei me ulkopuoliset voida arvostella toisen päätöstä tässä asiassa. Monetkin ihmiset on ihan kivoja, mutta ei niiden kanssa silti parisuhteeseen halua. Jos jotain puuttuu, niin sitten se vaan puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-vaimo jätti mut 20 vuoden suhteen jälkeen. Viimeiset vuodet hän oli sporttihullu vähintään 6 päivää viikossa. Myös somesuosio kiinnosti häntä. Sksi hiipui pois.
Mä olin sitten se ylipainoinen tylsä mies. Siivosin ja tiskasin ja olin huolehtinut lapsista 17 vuotta. Saatoin pyöräillä hänen kanssaan leppoisasti 100km vaihteettomalla pyörälläni, mutta se ei merkinnyt hänestä mitään, koska en "harrastanut tavoitteellista liikuntaa". Jne. Aina siis tein asiat väärin. Milloin olin liikaa kotona, milloin taas liiaksi pois kotoa, kun tykkäsin näet käydä silloin tällöin parin tunnin kävelylenkeillä.
Erottiin, löysin mukavan, rennon ja sopivasti pyöreän uuden vaimon. Olipa hyvä, että ex halusi erota. Hän oli loppuvuosina irvikuva siitä leppoisasta nuoresta naisesta, johon rakastuin.
Hyvä asenne. Ihmiset kasvavat ja muuttuvat, joskus täysin eri suuntiin. Jos ei ole enää mitään yhteistä, niin turha sitä on hampaat irvessä olla silti ikuisesti yhdessä.
Varoituksen sana silti. Aina sitä sopivaa kumppania ei löydy eron jälkeen eli pitää olla valmis myös viihtymään yksin. Sinulla kävi tuuri, onnea.
Itse jätin naisen, joka oli neuroottinen ja jauhoi 15v. takaisista teinikomplekseistaan. Oli kuitenkin näyttävä takamus hänellä.
Ihanaa. Olen onnellinen molempien puolesta.
Se että et ymmärrä jotain tarkoittaa vain että sinä et ymmärrä. Rakkaus on valinta ja epäkypsä ihminen ei ymmärrä sitä.
M58&N54