Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?
Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet.
Kommentit (186)
Haluan elää yksin. Olen onnellinen näin. Pidän toki silti naisista yleisesti ottaen.
Kyllä minä lähestyn naista, jos saan selvän luvan lähestymiseen. Mutta en minä nyt sattuman varaisesti lähesty naista, joka ei sitä selvästi halua. En ole koskaan kyllä saanut lupaa lähestymiseen.
Voi voi pikku poikia.. jos TODELLAKAAN ette tiedä, mitä eroa on kohteliaalla lähestymisellä ja ahdistelulla, niin kirjakauppaan/kirjastoon mars. Sieltä mukaan joku käytösopas (siis KÄYTÄSopas, ei pelimiesopas) ja sitä pänttäämään. Niitä löytyy varmasti selkokielisinäkin, niin pöljemmätkin ymmärtävät. Ugh, olen puhunut!
Vierailija kirjoitti:
Noinko teille miehille on käynyt? Juttelet naiselle ja siitä tulee rikosilmoitus?
No jos nykyaikana pelkästä porskin kuvaamisesta, jossa siis kaikki ovat aikuisia ja mukana vapaasta tahdostaan, menettää työpaikkansa, niin en hemmetissä uskalla lähestyä tuntematonta naista.
Vierailija kirjoitti:
Koska nykymiesten pitäisi saada kaikki ilman että tarttee nähdä vaivaa.
Kuulostaa naiselta
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin nähdä vaivaa jonkun naisen eteen, jonka eteen 30 muun miehen ei ole tarvinnut nähdä yhtään vaivaa?
Onko se sulta pois?
No multa se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi pikku poikia.. jos TODELLAKAAN ette tiedä, mitä eroa on kohteliaalla lähestymisellä ja ahdistelulla, niin kirjakauppaan/kirjastoon mars. Sieltä mukaan joku käytösopas (siis KÄYTÄSopas, ei pelimiesopas) ja sitä pänttäämään. Niitä löytyy varmasti selkokielisinäkin, niin pöljemmätkin ymmärtävät. Ugh, olen puhunut!
Paitsi että se riippuu ihan naisesta, ei siis ole mitään yleispätevää ohjetta.
Naiset ovat täälläkin kertoneet lukuisissa ketjuissa kuinka eivät toivo miehen lähestymistä missään.
Onko ap kokeillut treffata toisia naisia? Voit tutustua niihin Grindrissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko teille miehille on käynyt? Juttelet naiselle ja siitä tulee rikosilmoitus?
No jos nykyaikana pelkästä porskin kuvaamisesta, jossa siis kaikki ovat aikuisia ja mukana vapaasta tahdostaan, menettää työpaikkansa, niin en hemmetissä uskalla lähestyä tuntematonta naista.
Et osaa sanoa ei, jos nainen pyytää tekemään pokea? Pakko menettää työpaikka? 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat ja toivot yhteyttä mieheen/ miehiin, niin miksi et Ap itse lähestyisi häntä tai heitä? - Vai oletko sinäkin siinä virheellsiessä käsityksessä, etteivät miehet voisi olla sinusta aidosti ja oikeasti kiinnostuneita sinusta, jolleivat ottaisi asiakseen lähestyä sinua ja ottaisi, ainakin sen ensimmäisen askeleen sinua kohti?
Sinkkumies
Entinen miesystävä valitti, kuinka ei saanut ns. metsästää minua, koska suostuin heti treffeille. Siitä huolimatta tein itse aloitteen nykyisen miesystäväni suhteen. Tunsime toisemme entuudestaan. Ajattelen lähinnä, että jos mies säikähtää naisen aloitetta tai tarvitsee joitain alkukantaisia metsästyskuvioita, niin ei ole se henkilö tarkoitettu minulle vaan jollekin toiselle.
Miehet on kadonnut, koska sulle on tullut sen verran ikää, että olet muuttunut näkymättömäksi.
Miksi naiset eivät lähesty, eikö pitäisi kysyä näin päin? Siis kaikkia ei varmasti lähestytä, mutta naiset eivät lähesty edes kiinnostavina pidettyjä. Voi ihan reilusti lähestyä, ei tämä mikään muslimikulttuuri ole.
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun ilmiö. En nykyään edes puhu naisille joita en tunne entuudestaa. En halua vahingossakaan joutua epämiellyttävään tilanteeseen. Voin vaikka räplätä puhelimen kanssa. Sitäpaitsi naisethan itse ovat aina toimineet näin.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä taas vaikeaa. Jos ei ymmärrä ahdistelun ja normaalin lähestymisen eroa, ei ole mikään tappio kenellekään, jos ei lähesty.
Nainen lähestyy kyllä jos on miehestä aidosti kiinnostunut.
Miehen ei kannata lähstyä, nainen olisi perässä vedettävä kivireki joka todennäköisesti vain tyytyy mieheen kunnes kiinnostavampi tulee vastaan.
20 vuotta on sanottu, että ei saa lähestyä ja nyt kun ollaan siinä pisteessä, että ei enää lähestytä niin sekin on ongelma.
Ei jaksa käyttää omaa energiaa enää näiden miettimiseen, kun kuitenkin teet väärin.
Vierailija kirjoitti:
Pidä kirjasi. Olen mieluummin miesporukoissa tai yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat ja toivot yhteyttä mieheen/ miehiin, niin miksi et Ap itse lähestyisi häntä tai heitä? - Vai oletko sinäkin siinä virheellsiessä käsityksessä, etteivät miehet voisi olla sinusta aidosti ja oikeasti kiinnostuneita sinusta, jolleivat ottaisi asiakseen lähestyä sinua ja ottaisi, ainakin sen ensimmäisen askeleen sinua kohti?
Sinkkumies
Entinen miesystävä valitti, kuinka ei saanut ns. metsästää minua, koska suostuin heti treffeille. Siitä huolimatta tein itse aloitteen nykyisen miesystäväni suhteen. Tunsime toisemme entuudestaan. Ajattelen lähinnä, että jos mies säikähtää naisen aloitetta tai tarvitsee joitain alkukantaisia metsästyskuvioita, niin ei ole se henkilö tarkoitettu minulle vaan jollekin toiselle.
Mitävitun metsästystä? Oletko joku boomeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa sanoa ei, jos nainen pyytää tekemään pokea? Pakko menettää työpaikka? 😂
Miksi mies menettää työpaikkansa, mutta nainen ei?