Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?
Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet.
Kommentit (186)
Jos luette lehtiä, niin ei ihmekkään ettei miehet enää uskalla lähestyä naisia. Naiset kun tuppaa saamaan joka h€lvatan asiasta ahistuskohtauksia ja traumoja, vaikka mies olisi vaan vahingossa hipassut naista esim. olkapäähän. Saatikka kehuneet ulkonäköä. Kyllä tässä saa ihan naisia kiittää tästä tilanteesta. Ja tämä ei ole vihapuhetta. Nauttikaa nyt meetoosta. (Ja saksileikeistä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee too joten naiset tekevät aloitteet aina
Tämä. En ymmärrä miksi naiset valittavat tilanteesta. Nythän kaikki on täydellistä, kun naiset voivat itse lähestyä kiinnostavia miehiä.
Ja verovaroin tuodaan lisää rintamakarkureita valikoimaa rikastuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En ymmärrä miksi naiset valittavat tilanteesta. Nythän kaikki on täydellistä, kun naiset voivat itse lähestyä kiinnostavia miehiä.
Kuinka kukaan itseään kunnioittava nainen edes haluaisikaan olla missään tekemisissä niiden onnenonkijoiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi pikku poikia.. jos TODELLAKAAN ette tiedä, mitä eroa on kohteliaalla lähestymisellä ja ahdistelulla, niin kirjakauppaan/kirjastoon mars. Sieltä mukaan joku käytösopas (siis KÄYTÄSopas, ei pelimiesopas) ja sitä pänttäämään. Niitä löytyy varmasti selkokielisinäkin, niin pöljemmätkin ymmärtävät. Ugh, olen puhunut!
Tämä. Mulle on parhaiten jäänyt mieleen mm.nämä kohtaamiset & kohteliaat herrat:
- Edinburgh, Skotlanti. Olin menossa erääseen kauppaan, ja ennen kuin ehdin itse tarttua kaupan ovenkahvaan, sen lähellä ollut mies avasi minulle oven, kohotti hiukan hattuaan ja kumarsi aivan kevyesti. Katsoi nopeasti tuikkivilla silmillään omiini ja hymyillen sanoi pelkästään Madam. Kiitin iloisesti ja menin ostoksille.
- Milano, Italia. Kävelin kadulla kotia kohti. Kadun varrella terasseja, joista yhdellä istuu pieni seurue. Yksi miehistä havaitsee minut etäältä, kasvoilleen syttyy heti valoisa hymy, kun olen pöydän kohdalla hän kohottaa lasiaan minulle sulavasti ja nyökkää, buona sera. Vastaan, hymyilen, jatkan matkaa.
>>> Tällaista pientä kohteliasta flirttiä kaipaisin lisää ihan arkipäiviin. Ei sen tarvitse johtaa yhtään mihinkään muuhun kuin osapuolten hetkelliseen piristämiseen. Ei ole kyse rasvaisesta ahdistelusta tai taka-ajatuksista, ja tätä voivat toteuttaa ihan kaikki sukupuolet.
Lähestymisyritys on naisille liian houkutteleva tilaisuus rahastaa mieheltä korvauksia väitetystä "ahdistelusta", mustata miehen maine ja näillä keinoin pilata miehen elämä totaalisesti. Oikeusjärjestelmäkin on viritetty uskomaan vain naisia kyseenalaistamatta millään tavalla, ja miehen puolustautumista ei uskota ollenkaan, ihan selvä ennakkoasenne koko epäreiluksi ja epätasa-arvoiseksi "viritetyssä järjestelmässä" (rigged system).
Vierailija kirjoitti:
Aloitteita tekevä nainen saattaa oikein saalistaa #metoo uhria.
Huono itsetunto. Voisin naisena tehdä aloitteen itsekin, mutta valitettavasti tiedän, että sellaiset suhteet ei onnistu. En halua enää mitään heikkoa miestä, joka tarvitsee jatkuvaa pönkitystä.
Mun naispuoliset ystävät on käytännössä kaikki parisuhteessa. Kyllä minä sen perusteella päättelisin niin, että miehet edelleen lähestyvät naisia.
N38
Vierailija kirjoitti:
Miehillä taas vaikeaa. Jos ei ymmärrä ahdistelun ja normaalin lähestymisen eroa, ei ole mikään tappio kenellekään, jos ei lähesty.
Yritä vältellä värillisiä. Sillä pääset jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat muuttuneet sellaisiksi jota miehet eivät halua.
Minäkin luulen, että miehet haluavat nykyään miehiä.
Alkoholista on siirrytty kilpaileviin päihteisiin mihin ei kuulu samanlainen lähestyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valikoimaa? Hyi hitto, ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi pikku poikia.. jos TODELLAKAAN ette tiedä, mitä eroa on kohteliaalla lähestymisellä ja ahdistelulla, niin kirjakauppaan/kirjastoon mars. Sieltä mukaan joku käytösopas (siis KÄYTÄSopas, ei pelimiesopas) ja sitä pänttäämään. Niitä löytyy varmasti selkokielisinäkin, niin pöljemmätkin ymmärtävät. Ugh, olen puhunut!
Tämä. Mulle on parhaiten jäänyt mieleen mm.nämä kohtaamiset & kohteliaat herrat:
- Edinburgh, Skotlanti. Olin menossa erääseen kauppaan, ja ennen kuin ehdin itse tarttua kaupan ovenkahvaan, sen lähellä ollut mies avasi minulle oven, kohotti hiukan hattuaan ja kumarsi aivan kevyesti. Katsoi nopeasti tuikkivilla silmillään omiini ja hymyillen sanoi pelkästään Madam. Kiitin iloisesti ja menin ostoksille.
- Milano, Italia. Kävelin kadulla kotia kohti. Kadun varrella terasseja, joista yhdellä istuu pieni seur
Mitä itse teet miehille?
Et mitään? Ai se on miesten tehtävä? Niin...
Ajat muuttuvat tytöt, te luovuitte omasta osastanne, miehet luopuvat omastaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut tarpeekseni naisten kohtuuttomista vaatimuksista, koppavasta käytöksestä, juoruilusta, laiskuudesta, mukavuudenhalusta, hienostelusta, toisten kiusaamisesta yms.
Ihan oma vika että yrität jännänaisia. Miksi kilttinainen ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai koska naiset eivät osaa elää yksin, sama pätee miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikulityttö on paras!
Vierailija kirjoitti:
Miehillä taas vaikeaa. Jos ei ymmärrä ahdistelun ja normaalin lähestymisen eroa, ei ole mikään tappio kenellekään, jos ei lähesty.
Ahdistelun ja normaalin lähestymisen ero on miehen naamavärkki. :) Uskon että suurin osa miehistä alkaa tämän pikkuhiljaa sisäistämään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan oikeustapauksiakin jossa kavala nainen on tehnyt #metoo ilmoituksen miehestä, mutta hävisi. Eräässäkin tapauksessa mies olikin tallentanut puuhastelun älykellollaan, joka kävi todisteesta ja mies vapautettiin syytteestä. Kavala nainen ei kuitenkaan saanut syytettä rikosilmoitukseen sepittämästään valheesta.
Olen lähestynyt paljonkin oikeassa maailmassa sekä netissä . Ei se vaan johda mihinkään kun ulkonäkö ei miellytä naisia .
m39