Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?

Vierailija
16.11.2025 |

Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet. 

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaiva ja palkinto eivät ole järkevässä suhteessa.

Tuo on aika hyvin sanottu.

Vierailija
82/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä taas vaikeaa. Jos ei ymmärrä ahdistelun ja normaalin lähestymisen eroa, ei ole mikään tappio kenellekään, jos ei lähesty. 

Blaa blaa blaa. Tiedät itsekin ettei kunnon miehet lähesty enää ja niistä tässä on kyse. Ei kukaan ole kiinnostunut ahdistelijoista. Sinäkin tiedät kuka on ahdistelija ja mikä on ahdistelua, jos joku lähestyy. NYT on kyse oikeista miehistä ketkä ei enää lähesty ja siinä vtun iso ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet edelleen naisia lähestyy, näkyyhän se tilastoistakin: selkeä enemmistö suomalaisista aikuisista on parisuhteessa. 

Jos nainen kokee että häntä ei lähestytä, mutta hän haluaisi lähestymisiä (kaikki ei toki edes halua), niin naisen kannattaa analysoida omaa toimintaansa:

- Miltä näytän?

- Minkälainen kehonkieli minulla on?

- Miten pukeudun?

- Kuinka usein laitan itseni tilanteisiin ja ympäristöön, jossa minua edes teoriassa voitaisiin lähestyä?

Vierailija
84/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehet edelleen naisia lähestyy, näkyyhän se tilastoistakin: selkeä enemmistö suomalaisista aikuisista on parisuhteessa. 

Jos nainen kokee että häntä ei lähestytä, mutta hän haluaisi lähestymisiä (kaikki ei toki edes halua), niin naisen kannattaa analysoida omaa toimintaansa:

- Miltä näytän?

- Miten pukeudun?

- Kuinka usein laitan itseni tilanteisiin ja ympäristöön, jossa minua edes teoriassa voitaisiin lähestyä?

Laita linkki tähän tilastoon? 

Vierailija
85/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kuule uskalla vaikka kuinka on missitason nainen. Sikäli hyvä vuokrasopimus.

Vierailija
86/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähesty naisia koska en kelpaa niille naisille joiden kanssa voisin seurustella. Olen itse keskitasoa eli olen tavallinen, haluan että nainen olisi vähintään normaalipainoinen ja sen näköinen että oksennusta ei tulisi suuhuni kun katson sitä. 

No mutta me kiltit miehet voimme kyllä elää sinkkuna ja on myös nykyään aikuisviihde ja oma käsi keksitty.

Ja kas tässä se syy miksi et seurustele: 

Ainoaksi seurustelun kriteeriksi naiselle määrität ulkonäön.

Itsestäsi kuitenkin mainitset olevasi kiltti. 

Minulla (jo pitkään naimisissa) se ensimmäinen kriteeri on älykkyys ja hauskuus. Sitten arvot. Sitten itsestä ja ulkonäöstä _huolehtiminen_. Siis se, että on puhdas, siisti, tuoksuu hyvälle ja omaa kivan tyylin vaatteissa etc. Sillehän kun ei kukaan mitään voi, että kuinka pitkä on tai minkämuotoisen nenän sattuu omistamaan. 

Vierailija
87/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te akat oikeasti noin retardeja?

Mulla ei ainakaa ole rahaa oikeudenkäyntiin, jos muija päättää, että lähestymiseni oli häirintää tai ahdistelua. Ja koska vasemmistolaiset tuomarit asettuu aina akkojen puolelle näis asioissa, niin sit maksat loppu elämäsi korvauksi.

Naiset. Oletteko oikeasti niin retardeja, että teitä harmittaa, kun me miehet ei tehdä alotteita? Nauttikaa niistä mustien ja muslimien viheltelyistä...

Vierailija
88/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin molemminpuolisesta kohteliaasta käytöksestä ja pienestä päivää piristävästä flirtistä. Mo-lem-min-puo-li-ses-ta. 

Tuntematon nainen voi hyvinkin olla samanlainen katkera miesvihainen jätetty nainen kuin wanharouva Tyhjäpää täältä palstalta, joka varmasti on saalistamassa miestä jonka voi #metuututtaa. Tai ihan vaan yllättävässä rahapulassa olevat tavis turkinmatkaajanainen.

Se on väärin että meillä vääryysistuinten mätkimät tuomiot ovat niin salaisia, suomessa heitetään linnaan useita tuhansia miehiä vuodessa, mikä lienee syyttömänä tuomittujen miesten osuus heistä.

Vierailija
89/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähestyisin? Olen töissä teollisuudessa. Nettopalkkani on 1700€ kk kokoaikatyöstä.

En halua perustaa perhettä, koska en halua että mahdolliset lapseni joutuisivat kokemaan köyhyyttä ja ankeutta. Ei tässä lamamaassa parempia palkkoja saa. Harvalla on enää edes töitä.

Vierailija
90/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähestyisin? Olen töissä teollisuudessa. Nettopalkkani on 1700€ kk kokoaikatyöstä.

En halua perustaa perhettä, koska en halua että mahdolliset lapseni joutuisivat kokemaan köyhyyttä ja ankeutta. Ei tässä lamamaassa parempia palkkoja saa. Harvalla on enää edes töitä.

Totta, mutta miten liittyi aiheeseen?

Vierailija
91/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Olen onnellinen itsekseni 

Vierailija
92/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen ap on, ja mihin aikakauteen viittaa otsikon "enää"?

Vierailija
93/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Miltä näytän?

- Miten pukeudun?

Laita linkki tähän tilastoon? 

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Vierailija
94/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison maailmanlaajuisen tutkimuksen mukaan miehet, iästänsä riippumatta, tavoittelevat noin 21 vuoden ikäisiä kaunottaria. Mutta, se varmaankin tarkoittaa että uskaltavat tavoitella vasta noin vanhoja, tuo 21v on vieläkin monessa maassa rangaistusraja, Suomessahan se on nykyisin 18v.

Vierailija
95/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun hänellä ei ollut lasta.

Vierailija
96/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ison maailmanlaajuisen tutkimuksen mukaan miehet, iästänsä riippumatta, tavoittelevat noin 21 vuoden ikäisiä kaunottaria. Mutta, se varmaankin tarkoittaa että uskaltavat tavoitella vasta noin vanhoja, tuo 21v on vieläkin monessa maassa rangaistusraja, Suomessahan se on nykyisin 18v.

En tiedä minkälaisessa sosiaalisessa ympäristössä sinä elät, mutta ainakin mun ystäväpiirin miehet ovat yhdessä about omanikäistensä naisten kanssa. 

Vierailija
97/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn jkerran kuukaudessa maksullista taikku naista ja saan mitä haluan se riittää.

vittumaiset suomivalaat saa olla rauhassa.

Vierailija
98/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse valitettavasti ollut sinkku sen verta pitkään ettei oikeasti ole edes enään itsetuntoa noissa asioissa. En usko että kelpaisin kellekkään tai olisi mitään annettavaa.

Jos jossain tulisi nainen vastaan ja ilmaisisi jotenkin että olisi kiinnostunut ehkä sitten, mutten pahemmi ole liikkunut missään kun työ miesvaltainen ja ainoa ns tuntematon nainennon joku kaupan kassa kerran viikossa :/

naisen kannattaa myös tehdä aloite kun onnistumisprosentti varmasti 99%

Ei ole. Olen lähestynyt sun kaltaisia miehiä ja en lähesty enää ikinä. Tuollainen mies on estoinen ja epävarma menneisyyden vanki jota saa vetää perässä jos siihen lähtee. 

En tarkoittanut itseä ja mistä sitä tietää kuka on introvertti jne. Ja omalla kohdalla tuo ei edes toimi koska kukaan nainen ei voi edes lähestyä kun en liiku ihmisten ilmoilla...

Se itsellä on ongelma ettei yksinkertaisesti ole vastakkaista sukupuolta normi elämässä ympärillä... Ehdokkaita ei ole ja aivot ei anna lähteä etsimään esim netistä, tuntuu vastenmieliseltä jotenkin.

Tarkoitin sitä, että miehet on huonoja ymmärtämään vinkkejä niin naiselle on vaan helpompi lähestyä kiinnostavaa miestä ja nopeampaa...

Vierailija
99/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko kukaan oikeasti sellaisia naisia ihan live elämän puolella, jotka harmittelevat sitä, että miehet eivät lähesty heitä? Jos tunnette, niin minkälaisia nämä naiset ovat? Kuvailkaa vähän.

Vierailija
100/186 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ovat ä m m ä t halunneet TÄTÄKIN, ja nyt mitenkään vähemmän yllättäen ei sekään kelpaa, vaan ulistaan ulisemasta päästyään. Sen lisäksi lihottivat itsensä muodottomiksi talipalloiksi joita ei edes enää naisiksi tunnista, ja sitten jeesustellaan että miksi ei kelvata??????!!!!!

Suomalaiset demarifemakkoämmät suoriltaan kurvissa hiuksista helvettiin ja ulkomaiset naiset tulille. Suomi-akkoihin on ihan turha tuhlata aikaa ja resurssejaan.

Tavalliset miehet lähestyvät edelleen tavallisia suomalaisia naisia ihan ongelmitta. Ainoastaan inselit ja muut naisvihamieliset tekevät tästä ongelman itselleen. He eivät uskalla tai osaa lähestyä naisia, koska pelkäävät #MeToo-kohuja omasta tavastaan toimia. Tämä on hyvä asia naisten kannalta. Ja kyllä, jokaisessa maassa on miehiä, jotka eivät saa naisia huonojen ominaisuuksiensa takia,  niinpä ulkomaille muuttaminenkaan ei ratkaise asiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan