Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?
Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat muuttuneet sellaisiksi jota miehet eivät halua.
Minäkin luulen, että miehet haluavat nykyään miehiä.
Kikulityttö on paras!
Se on transnainen
Edellinen sukupolvi teki vain kaksi lasta. Tämä on johtanut siihen, että puolet miehistä ovat sisarettomia ja puolet naisista ovat veljettömiä. Tästä on seurannut se, että puolet ihmisistä eivät ymmärrä vastakkaista sukupuolta.
Suhakza
Nuorena en olisi mitään halunnut niin paljon kuin että miehet EIVÄT olisi "kosiskelleet". Nyt vaihdevuodet ohittaneena näkymättömänä kurppana saan viimein elää rauhassa
Onko nainen herkkä kukkanen, jota miehen pitää lähestyä, vaikka nainen itse olisi kiinnostunut, ettei naiselle tule paha mieli jos osoittaa kiinnostuksensa ja tulee torjutuksi?
Miten niin enää? Onko tällaista joskus ollut?
Minä olen mies joka ei ole koskaan lähestynyt naisia, en ole siis koskaan edes seurustellut. Muutamia kännipanoja oli nuoruudessa mutta ei muuta. Minä en lähesty naisia koska miksi lähestyisin? Miksi siis minun pitäisi lähestyä naisia?
Seksuaaliset tarpeet tyydytän flesuun tai omaan käteen ja pystyn olemaan myös ilman seksiä joten miksi lähetyisin naisia? Olen varmaan noin 10 vuotta ollut ilman seksiä naisen naisen kanssa eikä se minua haittaa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi pikku poikia.. jos TODELLAKAAN ette tiedä, mitä eroa on kohteliaalla lähestymisellä ja ahdistelulla, niin kirjakauppaan/kirjastoon mars. Sieltä mukaan joku käytösopas (siis KÄYTÄSopas, ei pelimiesopas) ja sitä pänttäämään. Niitä löytyy varmasti selkokielisinäkin, niin pöljemmätkin ymmärtävät. Ugh, olen puhunut!
Meillä on ihan oikeustapauksiakin jossa kavala nainen on tehnyt #metoo ilmoituksen miehestä, mutta hävisi. Eräässäkin tapauksessa mies olikin tallentanut puuhastelun älykellollaan, joka kävi todisteesta ja mies vapautettiin syytteestä. Kavala nainen ei kuitenkaan saanut syytettä rikosilmoitukseen sepittämästään valheesta.
Näissä tapauksissa naiset pitäisi tuomita isoihin sakkorangaistuksiin ja nimet julkistaa mediassa.
Naiset kokee itsenäiset miehet uhaksi koska itsenäisille miehille naiset on kuin ilmaa :)
Alatte miehet aisuriksi sinkkuäidille.
Vierailija kirjoitti:
Itse valitettavasti ollut sinkku sen verta pitkään ettei oikeasti ole edes enään itsetuntoa noissa asioissa. En usko että kelpaisin kellekkään tai olisi mitään annettavaa.
Jos jossain tulisi nainen vastaan ja ilmaisisi jotenkin että olisi kiinnostunut ehkä sitten, mutten pahemmi ole liikkunut missään kun työ miesvaltainen ja ainoa ns tuntematon nainennon joku kaupan kassa kerran viikossa :/
naisen kannattaa myös tehdä aloite kun onnistumisprosentti varmasti 99%
Ei ole. Olen lähestynyt sun kaltaisia miehiä ja en lähesty enää ikinä. Tuollainen mies on estoinen ja epävarma menneisyyden vanki jota saa vetää perässä jos siihen lähtee.
Jaa en koe parisuhdetta omaksi jutuksi ollenkaan. Rauha tärkeämpää?
Vierailija kirjoitti:
Mun naispuoliset ystävät on käytännössä kaikki parisuhteessa. Kyllä minä sen perusteella päättelisin niin, että miehet edelleen lähestyvät naisia.
N38
Suomessa noin 50% kotitalouksista on kotitalouksia jossa asuu vain yksi aikuinen. Tiedän että voi olla myös etäsuhteessa eli tuo ei suoraan kerro sinkkujen määrää ja että tuota lukua nostaa hiukan +80v lesket. Kyllä sinkkujen määrä on lisääntynyt valtavasti ja se on nykyään yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ollaan jo kaikki kollektiivisesti aisureina tässä valtion välityksellä.
Olenkin kehittänyt uuden heteronormatiivisen seuraleikin entisille pariutumismarkkinoille: Hurmaa ja haamuta. Se etenee niin että mies flirttailee naisille, kohteet saavat olla niin rumia, lihavia ja vanhoja kuin mies vain sietää sietää. Sitten jos nainen antautuu, niin mies välittömästi haamuttaa tämän välttääkseen #metoo riskin, ja saa pisteitä. Jos nainen antautuu vuorokauden sisällä mies saa 30 pistettä, jos viikossa, saa mies 7 pistettä ja jos kuukaudessa, saa mies 1 pisteen. Jos nainen ei antaudu kuukaudenkaan aikana, mies menettää 30 pistettä.
En lähesty naisia koska en kelpaa niille naisille joiden kanssa voisin seurustella. Olen itse keskitasoa eli olen tavallinen, haluan että nainen olisi vähintään normaalipainoinen ja sen näköinen että oksennusta ei tulisi suuhuni kun katson sitä.
No mutta me kiltit miehet voimme kyllä elää sinkkuna ja on myös nykyään aikuisviihde ja oma käsi keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Häpeä, et tiedä mitä aisuri tarkoittaa, silti kylvät harhojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut tarpeekseni naisten kohtuuttomista vaatimuksista, koppavasta käytöksestä, juoruilusta, laiskuudesta, mukavuudenhalusta, hienostelusta, toisten kiusaamisesta yms.
Ihan oma vika että yrität jännänaisia. Miksi kilttinainen ei kelpaa?
Kilttinaiset on vantaanpuolikkaita jotka syö jatkuvasti.
57/77:
Et siis osaa lukea?
Kirjoitin molemminpuolisesta kohteliaasta käytöksestä ja pienestä päivää piristävästä flirtistä. Mo-lem-min-puo-li-ses-ta.
Miksi lähestyä naisia kun naiset etsii kaikki niitä alfamiehiä ja tavismiehet ei kelpaa edes pullukkanaisille?
Vaiva ja palkinto eivät ole järkevässä suhteessa.