Nordean ID-laite ei toiminutkaan
Tällä hetkellä ainoa tapa päästä maksamaan omalta tililtä laskuja.
Nordea ID-laite ei yllättäen toiminutkaan. Vaikka kuinka sihtaat QR toiminto ei anna tunnusta.
Ja nyt on aivan turha tulla länkyttämään puhelin-pankista. Ei ole vaihtoehto.
Kommentit (254)
Vaihtakaa pois tuosta paskapankista. Mikään muu pankki ei sekoile tuollaisten laitteiden kanssa, vaan tarjoaa mobiilikirjautumisen vaihtoehdoksi PAPERItunnukset.
- Mistä pankista saa vielä paperitunnuksia? Kiinnostais kyllä. Tokko ne paperiset maksaisi 20 euroa...
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole älypuhelinta???
Mummot liikkeellä.
Mulla on älypuhelin, mutta siihen ei voi ladata Nordean sovellusta, koska käyttöjärjestelmä on väärä. Puhelin on alle 5v vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa pois tuosta paskapankista. Mikään muu pankki ei sekoile tuollaisten laitteiden kanssa, vaan tarjoaa mobiilikirjautumisen vaihtoehdoksi PAPERItunnukset.
Opetelkaa älypuhelinaikakausi!!!
Ei kyse ole osaamisesta, vaan periaatteesta.
- Mistä pankista saa vielä paperitunnuksia? Kiinnostais kyllä. Tokko ne paperiset maksaisi 20 euroa...
Op:sta, S-pankista, Danskebankista. Voi olla muitankin, mutta nuo tiedän varmuudella.
OIKEESTI IKÄIHMISET
kannattaa heti ottaa sähköposti ja älypuhelin mikäli yhtään osaisi niitä käyttää,on ne niin paljon kätevämpiä, ei tarvi konttoreissa juosta ollenkaan!
Ilman sähköpostia ei saa edes kauppojen asiakasetuja/-kortteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa tekemään toimiva järjestelmä. Fiksu pankki toimii niin eikä kiukuttele asiakkaille.
Sä kuulut niihin joita ei voi auttaa kuin terapeutti.
- Henkisesti laiskan empatiakyvyttömän länkyttäjän vakiovastaus ihmisten arkisiin pulmiin.
Vierailija kirjoitti:
OIKEESTI IKÄIHMISET
kannattaa heti ottaa sähköposti ja älypuhelin mikäli yhtään osaisi niitä käyttää,on ne niin paljon kätevämpiä, ei tarvi konttoreissa juosta ollenkaan!
Ilman sähköpostia ei saa edes kauppojen asiakasetuja/-kortteja.
Kyllä saa. Minulla on sekä plussakortti että S-bonuskortti, mutta ei sähköpostia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tunnistautumisvaihtoehtoja muilla pankeilla on (ei älypuhelimesta)?
OP:saa toimii vielä vanha kunnon paperinen numeroista, taitaa olla vielä s-pankissakin vaihtoehtona.
Mutta vahvistus tulee tekstarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP:saa toimii vielä vanha kunnon paperinen numeroista, taitaa olla vielä s-pankissakin vaihtoehtona.
Niin? Kyllä se ei-älypuhelinkin tekstareita vastaanottaa.
Normaaleilla ihmisillä ei ole tuollaisia ongelmia. En usko että osaat käyttää edes hissiä saatika sitten ajaa autoa. Syy löytyy peilistä, ei Nordeasta.
(Asiakaspalvelijako siellä puhelimessa?)
Meinasin, että tilaan tuon ID-laitteen varalle, jos puhelimen sovellus ei satu toimimaan. "Olen jonossa. Arvioitu jonotusaika on 52 minuttia". En sitten tilannut laitetta ja ensi viikolla lähtee pankki vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mutta jos haluaa hoitaa pankkiasiat ilman puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Ohuesti ahdistava tunne kun et pääse hoitamaan omia raha-asioitasi omalta NORDEA:n tililtä ajoissa pilipalilaitteiden temppuilun vuoksi.
Etkö ole vielä huomannut että ei NORDEALLA mikään toimi
Meinasin, että tilaan tuon ID-laitteen varalle, jos puhelimen sovellus ei satu toimimaan. "Olen jonossa. Arvioitu jonotusaika on 52 minuttia". En sitten tilannut laitetta ja ensi viikolla lähtee pankki vaihtoon.
- Eivät anna varalle . Asiakaspalvelija (nainen) taannoin alkoi länkyttämään : teillä näkyy olevan sovellutus se on ensisijainen kirjautumisvaihtoehto.....
Kuitenkin maonostavat että saisi tilata hintaan 20 e? Mihin pankkiin vaihdat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mutta jos haluaa hoitaa pankkiasiat ilman puhelinta.
No sitten menet konttoriin, jos olet niin jääräpäinen, ettet edes tekstariin suostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mulla toimii laskujenmaksu eli se skannaus. Mutta kun yritin vaihtaa laitteen kieltä suomeksi, ei tapahtunut mitään.
- No millä kielellä sä operoit? Saitko sä sitten Nordeasta uuden laitteen jos tuo oli susi?
Oletuskielellä, joka on englanti. En ala tuon takia vaihtamaan laitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole älypuhelinta???
Mummot liikkeellä.
Mulla on älypuhelin, mutta siihen ei voi ladata Nordean sovellusta, koska käyttöjärjestelmä on väärä. Puhelin on alle 5v vanha.
Mä sain ladattua mutta se ei toimi, en pääse kirjautumaan sisään. Mulla kanssa alle 5 vuotta vanha älypuhelin Samsung