Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean ID-laite ei toiminutkaan

Vierailija
16.11.2025 |

Tällä hetkellä ainoa tapa päästä maksamaan omalta tililtä laskuja.

Nordea ID-laite ei yllättäen toiminutkaan. Vaikka kuinka sihtaat QR toiminto ei anna tunnusta.

Ja nyt on aivan turha tulla länkyttämään puhelin-pankista. Ei ole vaihtoehto.

Kommentit (254)

Vierailija
81/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kysyy av-palstalaisilta kun asiakaspalvelusta, kertoo jotain palvelun tasosta että jännittää soittaa sinne.

Tiesittekö muuten että kaikki nämä jonotukset jotka mielestäni ennen tapasivat olla ilmaisia, maksavat nykyään noin 19 snt/min? Mulla oli tässä taannoin n. 46 euroa noita helvetillisiä tunnin jonotuksia eri paikkoihin. Itse puheluhan ei kauaa kestä.

kirjaudu pankkitunnuksilla niin pääset suoraan ei tarvi jonotttaa

Eihän se voi, kun eivät ne tunnukset toimi 🤦

no sitten ei auta muu kuin jonottaa...kannattaa aloittaa aamupäivällä ettei turhaan tuntitolkulla istu jonossa ja kun pankki kiinni menee niin turhaa oli

Vierailija
82/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös jatkuvasti ongelmia koodin lukemisen kanssa. Ja eniten Nordean omilla sivuilla.

Sama täällä Nordean kassa. S-pankissa toimii moitteettomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/ba693fdb-9df0-4244-b6ce-84769bcf…

Voitko referoida . Kukaan ei klikkaa maksullista saittia enää.

Tästä tuli kysely joltain kuluttajapaneelilta että kumpaa sivustoa seuraat ja miksi. IS vai IL. Syitä kyselivät myös. On tainnut lukijamäärät toisella tippua reippaasti ja toisella nousta. Varmaan ihmettelevät miksi näin on käynyt, kun kyselevät.

Vierailija
84/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisotila on puhelimissa tunnusluku luettelo .  Ennen ne oli paperiset.  Jos käy kerran kuussa pankissa hoitamassa asiansa luulisi että pankki sen verran jaksaa palvella . Vanhoja.  

Vierailija
85/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Mulla toimii laskujenmaksu eli se skannaus. Mutta kun yritin vaihtaa laitteen kieltä suomeksi, ei tapahtunut mitään.

- No millä kielellä sä operoit? Saitko sä sitten Nordeasta uuden laitteen jos tuo oli susi?

Vierailija
86/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tunnistautumisvaihtoehtoja muilla pankeilla on (ei älypuhelimesta)?

OP:saa toimii vielä vanha kunnon paperinen numeroista, taitaa olla vielä s-pankissakin vaihtoehtona.

Vierailija
87/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄS ON ONGELMANA NÄKÖKYKY JA MILLIN PIENI NÄYTTÖ ONGELMANA.   TULITIKKU ASKIN KOKOINEN NÄYTTÖ . 

Vierailija
88/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on huono pankki. Kun aikoinaan minulla oli siellä 2 tiliä ja toisella tilillä ei ollut rahaa lainkaan. Ja soitin tästä pankkiin, että miksi maksan kahdesta tilistä käyttömaksut, ja minulle valehdeltiin, että eihän ne toki laskuta tyhjästä tilistä lainkaan? Oli aikonaan pakko ottaa kaksi tiliä, mutta toki lopetin sen toisen heti kättelyssä. Ja siirsin rahani muualle. Nordea ei ole hyvä pankki lainkaan. 

Vierailija
89/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankki, paperinen tunnuslukulista

Vierailija
90/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nordea-id toimii ja on aina toiminut hyvin. Ero vanhaan valkoiseen tunnuslukulaitteeseen että näkee mihin kirjautuu ja mitä vahvistaa.

Olen tyytyväinen kun ei tarvitse pitää puhelimessa pankkipalveluita jos se häviää tai varastetaan.

- Olisin kans tyytyväinen kunhan voisi luottaa että se oikeasti toimisi hyvin.

Vierailija
91/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla nordea-id toimii ja on aina toiminut hyvin. Ero vanhaan valkoiseen tunnuslukulaitteeseen että näkee mihin kirjautuu ja mitä vahvistaa.

Olen tyytyväinen kun ei tarvitse pitää puhelimessa pankkipalveluita jos se häviää tai varastetaan.

Sun pitäs vähän tarkemmin osata kertoa mikä siinä on ongelma niin pystyis auttamaan. Enhän mäkään voi sanoa että mun tietokone ei toimi vaan mun pitää sanoa mikä error tulee ja missä tilanteessa.

Vierailija
92/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nuo laitteet jossain halpamaassa halpatuotantona tehty kun ei scannerit pelitä.

Vierailija
93/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:saa toimii vielä vanha kunnon paperinen numeroista, taitaa olla vielä s-pankissakin vaihtoehtona.

- Nordean ID-laite maksaa 20 euroa jos tarvitsee uuden toimimattoman tilalle....

Vierailija
94/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/ba693fdb-9df0-4244-b6ce-84769bcf…

Voitko referoida . Kukaan ei klikkaa maksullista saittia enää.

"Nordea kertoo tunnuslukulaitteiden poistuvan käytöstä 15. syyskuuta 2025. Jatkossa se tarjoaa asiakkailleen vain ID-sovelluksen ja uuden ID-laitteen, joka korvaa vanhan tunnuslukulaitteen."

Nordean mobiilisovellus,  oletteko kuulleet?

Vierailija
95/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole älypuhelinta???

Mummot liikkeellä.

Vierailija
96/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa pois tuosta paskapankista. Mikään muu pankki ei sekoile tuollaisten laitteiden kanssa, vaan tarjoaa mobiilikirjautumisen vaihtoehdoksi PAPERItunnukset. 

Vierailija
97/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäs vähän tarkemmin osata kertoa mikä siinä on ongelma niin pystyis auttamaan. Enhän mäkään voi sanoa että mun tietokone ei toimi vaan mun pitää sanoa mikä error tulee ja missä tilanteessa.

- Kuule aika tarkkaan kerrottu. Moneen kertaan. Lue koko ketju. Ajatuksella kans.

Vierailija
98/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole älypuhelinta???

Mummot liikkeellä.

Miksi pitäisi olla?

t. 42v "mummo"

Vierailija
99/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisotila on puhelimissa tunnusluku luettelo .  Ennen ne oli paperiset.  Jos käy kerran kuussa pankissa hoitamassa asiansa luulisi että pankki sen verran jaksaa palvella . Vanhoja.  

Älypuhelimessa ei tarvita tunnuslukuluetteloa, mitä meilläkään ei ole ollut enää vuosikausiin! 

Vierailija
100/254 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kuule aika tarkkaan kerrottu. Moneen kertaan. Lue koko ketju. Ajatuksella kans.

Sä kuulut niihin joita ei voi auttaa kuin terapeutti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi