Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pidätkö pitkistä, lyhyistä vai keskipituisista naisista eniten?

Vierailija
16.11.2025 |

Jos sulla on mielipidettä naisen pituudesta, niin tykkäätkö enemmän pitkistä, lyhyistä vai keskipituisista? Onko joku pituus, joka on "liikaa" tai "liian vähän" makuusi, eli esim. oisko 185cm liian pitkä tai 148cm liian lyhyt?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse olen hulluna vaimooni (175cm.) Hän on mielestäni juuri täydellisen keskipitkä. Ei erotu massasta kirahvina, mutta ei ole mikään töppöjalka. On siro blondi, jolla kurvit kohdillaan.

Jos joku inhokki pitäisi sanoa, niin lyhyet ja paksut naiset. Näitäkin meinaan on. Se ei todellakaan ole söpöä, kun on yhtä pitkä kuin leveä ja naamastakin sellainen korsto :D 

Naisellisuus ja kauneus on paljon muutakin kuin pelkkä pituus. Siitä itse ainakin viehätyn."

Tämä kuulostaa minunkin unelmanaiseltani. Ja joku kuvaili myös omankin inhokkini. Kaikki pienet naiset eivät todellakaan ole mitään söpöjä taskuraketteja. Kaikenlaista lyllertäjää pubiruusua tulee vastaan.

Pitkissä naisissa se pituus tekee yleensä jotenkin "arvokkaaksi", jos vain ei ole läski ja skrode hartioineen samaan aikaan. Missimäinen pituus on kaunista, ottaisin mielelläni sellaisen vierelleni vaikka 185cm mutta en sellaista miehekästä naista.

Vierailija
82/94 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko länsimaisissa kuuluisissa kauniissa naisissa yhtä ainutta pitkää ikonista tähteä? Totta kai pitkä nainen voi olla kaunis, mutta jos mietin historiaa, niin kaikki olivat joko keskipituisia, lyhyitä tai hivenen keskipituista pidempiä naisia. Lyhyitä filmitähtiä (Tippi, Elizabeth Taylor) ja poplaulajia (Kylie Minogue, Christina Aquilera) on pilvin pimein, esimerkiksi Marilyn Monroe oli keskipituinen, ja on joitakin joilla on mittaa vähän yli keskipituuden. Mutta onko 180-senttisiä eli todella pitkiä koskaan nostettu korkealle jalustalle? Sinänsä asia ei ole kovin merkittävä, mutta itsepähän kysyitte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä normaalipainoisista naisista, yli 174cm. Ihania.

T:189cm

Vierailija
84/94 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo niin väliä kauheesti, mut oon kuitenkin rakastunut itseni pituisiin (180 cm) tai vähän pidempiin naisiin. 

Vierailija
85/94 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään kaikki lyhyet naiset vastaavat täällä (miehiksi tekeytyen).

Oma kulta 172 cm ja on kyllä mahtavava pituus kun suurin osa naisista on lyhyitä.

M32/184

Miksi joku tekisi niin? Olen 160 cm pitkä nainen ja ihan arkikokemus todistaa, että monet miehet tykkäävät lyhyistä naisista omasta pituudesta riippumatta. Omat heilat ovat olleet esimerkiksi 182, 188 ja 194 cm pitkiä. 

Minun kokemukseni sanoo, että miehet pitävät ihan kaiken mittaisista naisista. Omat heilat olleet 160-204 cm välillä, nykyinen 187 cm. ja itse olen 172 cm.

Vierailija
86/94 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdentekevää.

KUNHAN ON PILLU JA TISSIT oikealla kohdalla, kaikki kaksjalkaiset hoidetaan tikapuista lähtien !

M69

Vierailija
87/94 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset saavat enemmän lapsia ja enemmän miehiä, tiede osoittaa

https://www.newscientist.com/article/dn2667-short-women-more-successful…

LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA 

Pitkät naiset pvat parempiä synnyttäjiä, sanoi kätilö. Olen 172 cm pitkä.

Näin myös tuon linkin mukaan.

Vierailija
88/94 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm gootti muscle mommy joka sylkee proteiini juomat suoraan suuhun ja kutsuu mua kiltiksi pojaksi.

Vierailija
89/94 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä on missit ja mallit. Pitkien naisten kanssa tulee missin pituisia tyttöjä ja pitkiä poikia. Kyse on geenien jalostuksesta.

Itseasiassa mallit voivat olla lyhyitä, vaikka 150cm. Ainoastaan lavamallit ovat pitkiä. Missit olivat aikanaan keskipituisia ja lyhyitä, pituutta on misseiltä alettu odottaa kun alalle on tullut yhä enemmän homomiehiä vaikuttamaan. Miehet eivät mitenkään luonnostaan pidä itsensä pituisia naisia kauneimpina

Minun mieheni ei pidä yhtään lyhyistä naisista. Hänen ihannenainen on yli 175cm, hoikka ja erittäin pitkäsäärinen. Voit nuo luonnollisuudet tunkea sinne minne päivä ei paista :) 

Vierailija
90/94 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai 175cm nainen on myös kuuma, miehesi näkemyksissä ei ole mitään väärää tai outoa. Mielestäni kaikenpituiset naiset ovat kuumia. Itselleni vain tietyin tavoin soma ja keskipituisuuden lähimaastossa oleva misukka on kaikkein feminiinisin!!!!!!!

Vierailija
91/94 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten normaalipainoinen, luomu pilulla, ihan ok tisseillä ja sopeva pyrstö, sekä tietty sen verran pulssia löytyy että sokeri sulaa suuhun.

Sellainen riittää.

Vierailija
92/94 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei väliä kunhan ei ole läski ja snadisti ylipainoa on vain kiva lisä. 

M50 188/85

Vierailija
93/94 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä ja keskipitkistä. 

Itse olen lyhyehkö mies. 

Pitkiin naisiin ei silleen tunne yhteyttä. 

Vierailija
94/94 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKENPITUISET ovat ihanii: lyhyet söpöjä, keskipituiset yleispäteviä, pitkät uljaita kaunottaria. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan