Mies, pidätkö pitkistä, lyhyistä vai keskipituisista naisista eniten?
Jos sulla on mielipidettä naisen pituudesta, niin tykkäätkö enemmän pitkistä, lyhyistä vai keskipituisista? Onko joku pituus, joka on "liikaa" tai "liian vähän" makuusi, eli esim. oisko 185cm liian pitkä tai 148cm liian lyhyt?
Kommentit (94)
Onko länsimaisissa kuuluisissa kauniissa naisissa yhtä ainutta pitkää ikonista tähteä? Totta kai pitkä nainen voi olla kaunis, mutta jos mietin historiaa, niin kaikki olivat joko keskipituisia, lyhyitä tai hivenen keskipituista pidempiä naisia. Lyhyitä filmitähtiä (Tippi, Elizabeth Taylor) ja poplaulajia (Kylie Minogue, Christina Aquilera) on pilvin pimein, esimerkiksi Marilyn Monroe oli keskipituinen, ja on joitakin joilla on mittaa vähän yli keskipituuden. Mutta onko 180-senttisiä eli todella pitkiä koskaan nostettu korkealle jalustalle? Sinänsä asia ei ole kovin merkittävä, mutta itsepähän kysyitte
Pitkistä normaalipainoisista naisista, yli 174cm. Ihania.
T:189cm
Ei oo niin väliä kauheesti, mut oon kuitenkin rakastunut itseni pituisiin (180 cm) tai vähän pidempiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kaikki lyhyet naiset vastaavat täällä (miehiksi tekeytyen).
Oma kulta 172 cm ja on kyllä mahtavava pituus kun suurin osa naisista on lyhyitä.
M32/184
Miksi joku tekisi niin? Olen 160 cm pitkä nainen ja ihan arkikokemus todistaa, että monet miehet tykkäävät lyhyistä naisista omasta pituudesta riippumatta. Omat heilat ovat olleet esimerkiksi 182, 188 ja 194 cm pitkiä.
Minun kokemukseni sanoo, että miehet pitävät ihan kaiken mittaisista naisista. Omat heilat olleet 160-204 cm välillä, nykyinen 187 cm. ja itse olen 172 cm.
Vierailija kirjoitti:
Yhdentekevää.
KUNHAN ON PILLU JA TISSIT oikealla kohdalla, kaikki kaksjalkaiset hoidetaan tikapuista lähtien !
M69
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset saavat enemmän lapsia ja enemmän miehiä, tiede osoittaa
https://www.newscientist.com/article/dn2667-short-women-more-successful…
LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA
Pitkät naiset pvat parempiä synnyttäjiä, sanoi kätilö. Olen 172 cm pitkä.
Näin myös tuon linkin mukaan.
190cm gootti muscle mommy joka sylkee proteiini juomat suoraan suuhun ja kutsuu mua kiltiksi pojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä on missit ja mallit. Pitkien naisten kanssa tulee missin pituisia tyttöjä ja pitkiä poikia. Kyse on geenien jalostuksesta.
Itseasiassa mallit voivat olla lyhyitä, vaikka 150cm. Ainoastaan lavamallit ovat pitkiä. Missit olivat aikanaan keskipituisia ja lyhyitä, pituutta on misseiltä alettu odottaa kun alalle on tullut yhä enemmän homomiehiä vaikuttamaan. Miehet eivät mitenkään luonnostaan pidä itsensä pituisia naisia kauneimpina
Minun mieheni ei pidä yhtään lyhyistä naisista. Hänen ihannenainen on yli 175cm, hoikka ja erittäin pitkäsäärinen. Voit nuo luonnollisuudet tunkea sinne minne päivä ei paista :)
Tottakai 175cm nainen on myös kuuma, miehesi näkemyksissä ei ole mitään väärää tai outoa. Mielestäni kaikenpituiset naiset ovat kuumia. Itselleni vain tietyin tavoin soma ja keskipituisuuden lähimaastossa oleva misukka on kaikkein feminiinisin!!!!!!!
Mieluiten normaalipainoinen, luomu pilulla, ihan ok tisseillä ja sopeva pyrstö, sekä tietty sen verran pulssia löytyy että sokeri sulaa suuhun.
Sellainen riittää.
Pituudella ei väliä kunhan ei ole läski ja snadisti ylipainoa on vain kiva lisä.
M50 188/85
Lyhyistä ja keskipitkistä.
Itse olen lyhyehkö mies.
Pitkiin naisiin ei silleen tunne yhteyttä.
KAIKENPITUISET ovat ihanii: lyhyet söpöjä, keskipituiset yleispäteviä, pitkät uljaita kaunottaria.
Tämä kuulostaa minunkin unelmanaiseltani. Ja joku kuvaili myös omankin inhokkini. Kaikki pienet naiset eivät todellakaan ole mitään söpöjä taskuraketteja. Kaikenlaista lyllertäjää pubiruusua tulee vastaan.
Pitkissä naisissa se pituus tekee yleensä jotenkin "arvokkaaksi", jos vain ei ole läski ja skrode hartioineen samaan aikaan. Missimäinen pituus on kaunista, ottaisin mielelläni sellaisen vierelleni vaikka 185cm mutta en sellaista miehekästä naista.