Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pidätkö pitkistä, lyhyistä vai keskipituisista naisista eniten?

Vierailija
16.11.2025 |

Jos sulla on mielipidettä naisen pituudesta, niin tykkäätkö enemmän pitkistä, lyhyistä vai keskipituisista? Onko joku pituus, joka on "liikaa" tai "liian vähän" makuusi, eli esim. oisko 185cm liian pitkä tai 148cm liian lyhyt?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

155-195 cm olisi sopiva pituus naiselle. Lyhyemmmät liian lyhyitä ja pidemmät jo liian pitkiä. Toisaalta en ole livenä nähnyt yli 195 cm pitkää naista.

Itse olen 188 cm.

Vierailija
42/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lyhyt on parempi, sen saa kainaloon ja se on söpö pienine kätösineen ja hartioineen. Liian iso nainen ei voi olla söpö, kaunis kylläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanottavaa merkitystä itselleni, mutta muutamia huomioita:

Töiden ja harrastusten puolesta on tavannut joitakin itseäni pidempiä, esim lentopalloilijoita, itäeurooppalaisia. Ei mitään ongelmaa, että nainen olisi saman pituinen tai hieman pidempikin. Olen 190 cm. 

Usein huomattavan pitkät naiset itse kuitenkin kokevat asian ainakin hieman ongelmallisena / se pituus aiheuttaa epävarmuutta.

Paljon lyhyempien osalta ehkä huomiona tietynlainen "fyysinen etäisyys" ehkä hieman haittaa tutustumisen ensivaiheessa. Meluisassa baarissa joutuu paljon kumartelemaan, että kuulee jne. Ja vaikkapa sellaista lähietäisyyden silmäpeliä ei synny niin helposti. Mutta aika marginaali"ongelmia".

Kyllä se vaan se persoona kuitenkin peittoaa pituusasiat mennen tullen.

Vierailija
44/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pituuteni 192cm. Jos pelkästään naisen pituus olisi ratkaiseva tekijä, niin mieluiten lyhyt tai keskipitkä. En osaa enkä halua perustella miksi viehätyn jostain asiasta jotain toista asiaa enemmän.

Vierailija
45/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minua viehättävät lyhyet ja keskimittaiset, mutta ei pitkissäkään mitään vikaa ole.

Eli kukaan ei ole liian lyhyt, eikä liian pitkä ollakseen viehättävä, se tulee ihan muista jutuista. Puolisoni on keskimittainen, ja pidän häntä erittäin viehättävänä.

Pidän runsaista muodoista, pyöreistä kasvoista, pitkistä hiuksista...  Tämä ulkonäköseikoista. Sitten on luonteenpiirteet tietysti, ihmiseenhän sitä ihastuu, eikä mittanauhaan.

t: keski-ikäinen äijä

Vierailija
46/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joo.

Vierailija
47/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on, kun nainen ja mies ovat samanpituisia. Kummankaan ei tarvitse katsoa toista ylös- tai alaspäin. Ei tarvitse toista kurottamaan korkealta hyllyltä mitään. Seksissikin pystyasennot sujuvat parhaiten. On siis vain etuja, kun nainen ja mies ovat samanpituisia.

Vierailija
48/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 10cm lyhempi kuin minä.. helpompi makoilla lusikassa joka yö.

Vierailija
49/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on, kun nainen ja mies ovat samanpituisia. Kummankaan ei tarvitse katsoa toista ylös- tai alaspäin. Ei tarvitse toista kurottamaan korkealta hyllyltä mitään. Seksissikin pystyasennot sujuvat parhaiten. On siis vain etuja, kun nainen ja mies ovat samanpituisia.

Lyhyillä naisilla voi olla vakeuksia löytää itsensä pituinen mies. Toisaalta hyvin pitkien miesten voi olla vaikea löytää tarpeeksi pitkä nainen. Miehet ovat keskimäärin 13-14 cm pitempiä kuin naiset.

Vierailija
50/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 180-senttinen nainen ei ole enää sopusuhtainen (esim. korkeushyppääjät ovat useimmiten pelkkiä koipia). Tykkään lyhyistä (ei alamittaa) ja keskipituisista naisista.

Vierailija
51/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hiukset pystyssä 166 cm miehenä en ole koskaan kokenut tarvetta arvioida ketään naista tai miestä, miten hyvä tai huono,mitänikinä sen perusteella, minkä pituinen hän on.

Kumppanini on minua huomattavasti minua pidempi minä vastaavasti häntä jonkin verran painavampi. '

Pituuseromme  on toki, joissain herättänut tarvrtta sivaltaa tai sanoa, jotain typerää, mikä on ollut vähän hämmentävääkin, mutta huomattavasti vähemmän ilkeitä ja vastenmielisiä komnentreja olen / olemne saaneet kuulla ns.live:na kuin vaikka tällä palstalla, jossa säännöllisen epäsäännöllisesti, joku vinkuu ja melskaa milloinn miesten milloin naisten pituudesta yleistäen niin, että ääripäitä halveksitaan ja arvostellaan, ikään kuin monikin olisi voinut valita oman pituutensa, joka samalla määrittäisi käytöksen, mahd. samalla koko ihmisarvon....

Vierailija
52/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm alkaa olla liian pitkä, alarajaa ei ole

Vierailija
53/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170cm alkaa olla liian pitkä, alarajaa ei ole

Mahdat olla lyhyt tappi, jos 170cm on pitkä. Se on nuorten Ruotsalaisten naisten keskipituus.

Vierailija
54/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipituus ei ole hyvä. Naiselle pituus ei ole positiivinen ominaisuus. Mieluummin keskipituutta lyhyempi kuin keskipituinen. Myös tutkimukset osoittaa että naisille keskipituutta alempi pituus on halutuin 

Vierailija
55/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kaikki lyhyet naiset vastaavat täällä (miehiksi tekeytyen).

Oma kulta 172 cm ja on kyllä mahtavava pituus kun suurin osa naisista on lyhyitä.

M32/184

Vierailija
56/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 181 cm. Käppänät kyykkyyn.

Vierailija
57/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä. Se kuinka pitkät hoksottimet on korvien välissä ratkaisee.

Itseä ei haittaa edes pidempi nainen.

Vierailija
58/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset saavat enemmän lapsia ja enemmän miehiä, tiede osoittaa

https://www.newscientist.com/article/dn2667-short-women-more-successful…

Vierailija
59/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihannepituus naiselleni 155cm-165cm.paino max 50kg.

tumman vihreät tai tummat silmät.tukka yli olkapäiden.väri mikä vain mutta ei punainen.

koulutuksella ei väliä,luonne ratkaisee.laiskaa en kestä katsella.

maaseudulta kotoisin mielellään.

Mikä vika punapäissä? Siis aidoissa sellaisissa?

Vierailija
60/94 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään noin 160 pitkästä

Elikä kääpiöistä. 🤭

160 cm on ihan normaali naisen pituus. Hieman keskimittaa lyhyempi, mutta tuon mittaisia tai lyhyempiä on noin neljäsosa suomalaisista naisista. Ei siis mitenkään huomiotaherättävän lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme