Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pidätkö pitkistä, lyhyistä vai keskipituisista naisista eniten?

Vierailija
16.11.2025 |

Jos sulla on mielipidettä naisen pituudesta, niin tykkäätkö enemmän pitkistä, lyhyistä vai keskipituisista? Onko joku pituus, joka on "liikaa" tai "liian vähän" makuusi, eli esim. oisko 185cm liian pitkä tai 148cm liian lyhyt?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole väliä. Minua miellyttävissä naisissa on kaikenmittaisia naisia.

Itseäni pidemmän kanssa en ole ollut ( tai oli joku n sentin pidempi). Johtuu pitkälti siitä että pitkät naiset harvemmin kiinnostuu lyhyemmistä miehistä vaikka tämä olisi muuten komea.

Vierailija
22/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiinnostunko vai pidänkö?

Pidän luonteesta. Sääli että useimmat naiset ovat kuspäitä, joten aivan sama minkä pituisia tai painoisia ne ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on kuin joku nepsylasten yhdistyksen eväsretki, ihmiset heiluu ihan eri aiheessa ja vastailee mitä sattuu

Vierailija
24/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sen väliä sinänsä. Eräs kumppani oli 150 cm ja jotkut seksiasennot oli tavallista haasteellisempia, mutta ei nyt mikään iso ongelma. Pisin nainen oli 185 cm. Itse 189.

Vierailija
25/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diggaan voimakääpiöistä, hyppäävät kalun päälle ja raivoridaavat, imevätkyrpää kuin mummot sokeripalaa. Näyttävät naamastaretardeilta kuten mä itsekin. 

Vierailija
26/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään noin 160 pitkästä

Elikä kääpiöistä. 🤭

Vierailija
27/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenä miehenä pidän jostain syystä itseäni pidemmistä, ehkä haluan kompensoida omaa lyhyyttäni

Vierailija
28/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diggaan voimakääpiöistä, hyppäävät kalun päälle ja raivoridaavat, imevätkyrpää kuin mummot sokeripalaa. Näyttävät naamastaretardeilta kuten mä itsekin. 

Hehh, toi on totta. Täytyypä muistaa toi termi.

Vierailija
29/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤔🤭

Vierailija
30/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ja pienet petitenaiset ovat harvinaisia ja miellyttävät itseä eniten. Sellainen 150 cm pitkä 45 kg pikkumisu kikulin päällä :) Näitä ei käytännössä enää ole kun puhutaan yli 30 v ihmisistä.

Vierailija
31/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm. Ihannepituus olisi esimerkiksi 170-180cm. Oikeasti ei mitään merkitystä.

Vierailija
32/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan misseillä ja pitkillä malleilla usein itseään lyhyempiäkin miehiä, tai yleensäkin miehiä riittää.

Vierailija
33/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hyväitsetuntoiset lyhyet miehet kestävät itseään pidempää naista.

Yksi palomies on saman pituinen kuin minä. Ei se kyllä mun kanssa pärjäisi, toiseksi jäisi. 

Vierailija
34/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos on poikkeuksellisen kaunis nainen (kuten missi) niin miehiä riittää, mutta se ei tarkoita, että korkea pituus olisi se viehättävä tekijä. Lyhyillä kauniilla naisilla riittää vielä enemmän miehiä, koska lyhyt nainen kelpaa käytännössä miehelle kuin miehelle, kun taas pitkä on joskus miehille punainen vaate. Esim. 161cm Sydney Sweeney sai mainoksen jälkeen jalkapallotähdiltä ja miljonääreiltä kukkia ja kosintoja... Lyhyt kauniit naiset ovat kaikkein suosituimpia

Vierailija
35/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi palomies on saman pituinen kuin minä. Ei se kyllä mun kanssa pärjäisi, toiseksi jäisi. 

Jos mies ja nainen on saman pituisia niin yhtä paljon voimaa. 

Vierailija
36/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet ja pienet petitenaiset ovat harvinaisia ja miellyttävät itseä eniten. Sellainen 150 cm pitkä 45 kg pikkumisu kikulin päällä :) Näitä ei käytännössä enää ole kun puhutaan yli 30 v ihmisistä.

Voi kuvitella että se on 15

Tiedän mitä tarkoitat

Vierailija
37/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt on söpöin, pitkässä on omat puolensa

Vierailija
38/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin ja Tepon Tepolla on erittäin hyvä itsetunto. Siitä mallia palstainceleille.

Vierailija
39/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ja nainen on saman pituisia niin yhtä paljon voimaa. 

Toivottavasti et ole tosissasi.

Vierailija
40/43 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 158cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi