Mies, pidätkö pitkistä, lyhyistä vai keskipituisista naisista eniten?
Jos sulla on mielipidettä naisen pituudesta, niin tykkäätkö enemmän pitkistä, lyhyistä vai keskipituisista? Onko joku pituus, joka on "liikaa" tai "liian vähän" makuusi, eli esim. oisko 185cm liian pitkä tai 148cm liian lyhyt?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
160-173 cm
Liian pitkä
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset saavat enemmän lapsia ja enemmän miehiä, tiede osoittaa
https://www.newscientist.com/article/dn2667-short-women-more-successful…
LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras on, kun nainen ja mies ovat samanpituisia. Kummankaan ei tarvitse katsoa toista ylös- tai alaspäin. Ei tarvitse toista kurottamaan korkealta hyllyltä mitään. Seksissikin pystyasennot sujuvat parhaiten. On siis vain etuja, kun nainen ja mies ovat samanpituisia.
Lyhyillä naisilla voi olla vakeuksia löytää itsensä pituinen mies. Toisaalta hyvin pitkien miesten voi olla vaikea löytää tarpeeksi pitkä nainen. Miehet ovat keskimäärin 13-14 cm pitempiä kuin naiset.
Olen lyhyt, enkä todellakaan voisi olla itseni pituisen, 157cm pitkän miehen kanssa!😂
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lyhyt on parempi, sen saa kainaloon ja se on söpö pienine kätösineen ja hartioineen. Liian iso nainen ei voi olla söpö, kaunis kylläkin
Vaikka olisi vauvamaiset kasvot? 👶🏻
Ei ole väliä pituudella tai muulla vastaavalla ominaisuudelka. Vaan sillä että on kiva olla yhdessä ja on jotain yhteistä tekemistä........
En ole tyhmä, en etsi nallinukkea. Jos mallinumen haluan, voin hakea sen vaikka raisio outletistä... Ostaa rahalla! Kevyt kantaa kotiin. Mut ei sillä ole mitään sanottavaa, vähän tyhmä!
Ihan sama. Kunhan on minua lyhyempi, eli alle 194 cm.
Ihassama kuha ei oo läski. Taino ei alle 120cm tai yli 3m.
Aivan tuollainen keskipituinen olis mulle sopiva. 167-173 cm.
En ole itse kovin pitkä, joten tarvitseehan lasten jostain saada niitä pituusgeenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä on missit ja mallit. Pitkien naisten kanssa tulee missin pituisia tyttöjä ja pitkiä poikia. Kyse on geenien jalostuksesta.
Itseasiassa mallit voivat olla lyhyitä, vaikka 150cm. Ainoastaan lavamallit ovat pitkiä. Missit olivat aikanaan keskipituisia ja lyhyitä, pituutta on misseiltä alettu odottaa kun alalle on tullut yhä enemmän homomiehiä vaikuttamaan. Miehet eivät mitenkään luonnostaan pidä itsensä pituisia naisia kauneimpina
Toki aiemmin missit saattoivat olla lyhitalin, mutta 1970-80-luvuilla missit olivat lähes aina yli 170 senttisiä. Nyt on taas lyhyempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160-173 cm
Liian pitkä
Taidat itse olla pätkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset saavat enemmän lapsia ja enemmän miehiä, tiede osoittaa
https://www.newscientist.com/article/dn2667-short-women-more-successful…
LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA
Pitkät naiset pvat parempiä synnyttäjiä, sanoi kätilö. Olen 172 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Onko 175 cm nainen pitkä?
Ei ole, vaan aivan sopivan pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kaikki lyhyet naiset vastaavat täällä (miehiksi tekeytyen).
Oma kulta 172 cm ja on kyllä mahtavava pituus kun suurin osa naisista on lyhyitä.
M32/184
Miksi joku tekisi niin? Olen 160 cm pitkä nainen ja ihan arkikokemus todistaa, että monet miehet tykkäävät lyhyistä naisista omasta pituudesta riippumatta. Omat heilat ovat olleet esimerkiksi 182, 188 ja 194 cm pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan sama mulle, onko nainen puhelias vai hiljainen, tyhmä vai älykäs, ystävällinen vai vihamielinen, sopuisa vai hyökkäävä, ....kunhan on 163 cm pitkä.
Tiivistetään vielä. Kunhan on p.llu.
Kaikista. Pienet ovat hellyttäviä, keskikokoiset normaaleja ja pitkät kuumia.
Itse olen hulluna vaimooni (175cm.) Hän on mielestäni juuri täydellisen keskipitkä. Ei erotu massasta kirahvina, mutta ei ole mikään töppöjalka. On siro blondi, jolla kurvit kohdillaan.
Jos joku inhokki pitäisi sanoa, niin lyhyet ja paksut naiset. Näitäkin meinaan on. Se ei todellakaan ole söpöä, kun on yhtä pitkä kuin leveä ja naamastakin sellainen korsto :D
Naisellisuus ja kauneus on paljon muutakin kuin pelkkä pituus. Siitä itse ainakin viehätyn.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista. Pienet ovat hellyttäviä, keskikokoiset normaaleja ja pitkät kuumia.
Keskikokoisella (suurin osa) on vain se p.llu eikä erityisominaisuutta. Vaimomatskuu. Kelpo kodinkone.
Mies, miksi pienikokoinen on hyvä.
On kivaa ojentaa kotona ja kaupassa ylähyllyltä ja pitää ulkona vaikka sitten marjametsässäkin kädestä, avata ovi, suojella ja olla mies.
Mielestäni keskipituinen