Nainen plärää päivät, illat ja yöt puhelintaan... mutta annas olla jos koskenkin PlayStationin peliohjaimeen niin
Taasko sä vaan pelaat? Keksi nyt jotain parempaa tekemistä itsellesi!
Kommentit (49)
Vapaaehtoisiahan parisuhteet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko takas että se selaa puhelintaan koko ajan.
Se on eri asia.
En kykenisi suhteeseen naisen kanssa joka on kiintynyt puhelimeensa. Itselläni ei ole älylelua ollenkaan, enkä pelaa.
Miettikää nyt. Toisella ei ole ollenkaan älylelua, ja toinen tuijottaisi sitä tunteja päivässä. Ei siitä mitään tulisi.
Jaa itse ainakaan pelaan silloin kun haluan. Antaa akan valittaa.
Ap:lle parempaa tekemistä on se puhelimen plärääminen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku on antanut alapeukkua? Asiahan on juurikin noin. Jostain syystä tv:n ja kännykän tuijottelu on ihan ok ja normaalia mutta pelaaminen, edes kavereiden kanssa ei ole... Ap:n kannattaa vaihtaa naista.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia.
Ja perusteluja?
Ugh, playstation. Pc master race
N34
Vierailija kirjoitti:
N34
vittuako se sun persettä kaivelee millä kukakin pelaa?
Minun eukko ei valita yhtään, ehkä joskus voi mainita äänistä mutta ei muuta. Minä en valita hänen tekemisistään.
Vastaava tilanne on kun nainen valittaa olevansa ns. kiekkoleski tai formulaleski, kun mies tuijottaa vaan lätkää ja formuloita telkkarista. Ja nainen tuijottaa itse joka ilta kaunareita, salkkareita sun muita temppareita, mutta ei hyväksy mieheltä minkäänlaista vastakritiikkiä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Menikö konsolipellellä tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Mun pc maksaa enemmän kuin sun kuukauden palkka. Eli ei. Vituttaa ihmiset jotka arvottaa muut sen perusteella millä alustalla pelaa.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Mun pc maksaa enemmän kuin sun kuukauden palkka. Eli ei. Vituttaa ihmiset jotka arvottaa muut sen perusteella millä alustalla pelaa.
N38
Lol 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
N38
Lol 😂
Pikku-jonne menee nyt sieltä nukkumaan kun otti noin kovasti tunteisiin.
Mutta muuten olette tosi rakastuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia.
Onhan se. Lukee uutisia kun ap istuu tyhjäpäisenä vieressä ja nyplää veitikkaansa.
Ap lähe menee, et sä hänrele osaa edes nautintoa tuottaa, pikkupoika.
Ap, no ei kannata olla tekemisissä tuollaisten naisten kanssa sitten. Kaikki eivät ole tuollaisia. Moni nuoremmista pelaa jopa itse. Mutta siis naiset ovat kuuluisia solipsismistaan. Miehet yleensä ymmärtävät, että naisilla on usein harrastuksia, meikkaamista, muita kauneusjuttuja, lemmikki/hevosharrastusta, horoskooppeja yms., mistä miehet eivät välttämättä ole kiinnostuneita, mutta hyväksyvät, että miehet ja naiset nyt vain ovat erilaisia ja se on ok. Naisten kohdalla on usein vaikeampi hahmottaa tätä ja siksi miehille vinoillaan siitä, etteivät ole samalla tavalla ohjelmoituja kuin naiset, esimerkiksi miehet tykkäävät enemmän peleistä. Syynä naisten solipsismi. Kaikki eivät toki ole tällaisia, mutta se on tavallisempaa naisten kuin miesten kohdalla.
Miehellä on yksi ainut homna: viihdyttää naista.
Eikä se osaa sitäkään.