Ostaisinko paksun toppatakin juuri ja juuri sopivana vai niin että alle mahtuu paksumpaa vaatetta? Kun sen toppatakin on tarkoitus lämmittää
Niin tarviiko sinne alle sitten paksua villapaitaa lisäksi? Vaikea valinta.
Entinen toppatakki on jäänyt pieneksi. Mahtuu juuri ja juuri ohuen puseron kanssa kiinni
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Osta kaikki vaatteet aina numeroa liian isoja. Niissä on mukava olla. Olen hoikka. 56kg/165 cm ja käytän xl-kokoa tai 42 - 44.
Äh. Ei pysy alkkarit eikä verkkarihousut päällä.
Mielummin isompi, että alle mahtuu vaate kuin vaate. On ikävää, jos ei voi pukea päälle vaikka lempineuletta ilman, että takki kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Osta muutama takki. Yksi hyvin istuva ja yksi lämmin pitkähkö mihin mahtuu alle välikerroksia.
Mulla onkin kevyttoppis ja sitten sellainen ns. puuvillainen karvahupputakki. Mikä sen nimi sitten onkaan. Mutta oikein lämmin pitkä takki on jäänyt pieneksi niin sen tilalle tarvitsen uuden :) Mitenhän selittäisin tämän vielä yksinkertaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kaikki vaatteet aina numeroa liian isoja. Niissä on mukava olla. Olen hoikka. 56kg/165 cm ja käytän xl-kokoa tai 42 - 44.
Kun toppatakki on jo muutenkin muhkea
Niin? Eihän se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh. Ei pysy alkkarit eikä verkkarihousut päällä.
Ei aina tarttekaa. Mieskin tyykää.
Aivan. Ei sillä numerolla ole väliä. Ne vaihtelee. Pääasia, että malli on hyvä ja sinne alla mahtuu villapaita tarvittaessa.
Kun löydät sen kivan mallin, niin löydät kyllä sopivan koonkin.
Talvitakkia on kiva hakea ja sovittaa.