11v tytär hurahtanut Harry Potter maailmaan, haluaisi lukea kirjat. Olen vähän kahden vaiheilla, koska JK Rowling on aika problemaattinen
Tytär oli katsonut youtubesta jotain klippejä Harry Potterista, itsekin olin nuorena iso fani. Hän haluaisi lukea kirjat, jotka löytyvät meiltä kirjahyllystä koska olen lukenut ne moneen otteeseen. No nyt se ikävä osa, JK Rowling on tänä päivänä avoin transfoobikko joka on todella problemaattista mielestäni. En haluaisi tukea häntä millään lailla. Mielipiteitä? Annanko tyttäreni lukea problemaattisen authorin kirjoja?
N33
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"problemaattisen authorin kirjoja" Mikäö hiton author, se on KIRJAILIJA!
JA ei kai sun tarvii sitä hapatusta jakaa, anna lukea!
Anteeksi jos oli liian kansainvälinen kirjoitusasu, kaikki meistä eivät olet Äänekoskelta ja puhu rallienglantia.
Ei ole mitään muuta kuin ääliömäistä kirjoittaa author, kun kyse on kuitenkin suomen kielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos oli liian kansainvälinen kirjoitusasu, kaikki meistä eivät olet Äänekoskelta ja puhu rallienglantia.
Ei tää nyt oikein lähde.
Hurahdutetaas tämä tylsä provo poistoon.
Siitähän jotkut veti täysin herneet nenään, kun Rowling sanoi vain biologisilla naisilla olevan kuukautiset.
Kiellä tytärtäsi ehdottomasti, mutta voitte yhdessä tutkia transmaailmaa ja miettiä, miten tyttösi voisi olla enemmän muuta kuin tyttö. Keinopippeli nyt ainakin aluksi kokeiluihin ja hiuksiin poikamainen leikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään muuta kuin ääliömäistä kirjoittaa author, kun kyse on kuitenkin suomen kielestä.
"suomen kielestä." Itsekään et näköjään osaa kirjoittaa kovin hyvin. 🤭
Meillä ne kirjat luettiin moneen kertaan ja leffat on katsottu myös. Ihan ok ihmisiä meidänkin lapsista kasvoi. Tosin molemmat ovat heteroita ja se ehkä ei ole nykyään trendikästä.
JK Rowling on sankari!
Hänet tullaan muistamaan rohkeana naisena, joka vastusti nuorten häirintää ja pään sekoittamista sekä naisten ja tyttöjen aseman ja tilan pienentämistä Suurena Hämmennyksen ja Hämmentämisen Aikana, jolloin muu maailma välinpitämättömänä ja/tai imagostaan tarkkana ja hämmentyneenä ei sanonut mitään, vaikka olisi pitänyt.
tv. liberaali vassari
Vierailija kirjoitti:
Hurahdutetaas tämä tylsä provo poistoon.
Miksi kaikki pitää aina poistaa? Miksi jotkut on ihme despootteja? En tykkää, pitää poistaa. Ärsyttävää. Paska keskustelu munkin mielestä, mutta mikä ihmeen poistovimma sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"suomen kielestä." Itsekään et näköjään osaa kirjoittaa kovin hyvin. 🤭
Sun pitää nyt päättää, esitätkö pedanttia vai tyhjäpäätä.
Haussa mielipiteiltään täysin oikeamielisiä kirjailijoita? Miten toi kuulostaa mun 50v. vihervassarin korvaan ihan Neuvostoliitolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa alle 40v naisista ajattelee näin.
Ei ajattele.
Juu, ei todella. Suurin osa ei ajattele koko asiaa.
Naisena olen ihmisoikeuksien puolella. Transoikeudet ovat ihmisoikeuksia.
Se on vaan authori eikä mikään authoriteetti, kyllä sen kirjoja voi lukea
Vierailija kirjoitti:
Haussa mielipiteiltään täysin oikeamielisiä kirjailijoita? Miten toi kuulostaa mun 50v. vihervassarin korvaan ihan Neuvostoliitolta?
Woken juuret ovat marxilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan se tosiasia että WOKE ja TRANS agendojen vyöryttäminen tapahtui Marin ex viisikko hallinnon toimesta Suomeen 2020 - 2023 tuhoamaan lasten ja nuorten mielenterveyttä eli agendat joiden mukaan ei ole enää miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia, isiä ja äitejä, on vain sukupuolettomia oletettuja henkilöitä, ja että miehet voivat osallistua naisten kisoihin ja saavat pääsyn kaikkiin naisten tiloihin jne. Ja samalla mm. vanhempien oikeuksia omiin lapsiinsa vähennettiin kaikin tavoin.
kaikki tämä on haudattu kuten koko lähihistoria on haudattu Marin ex hallinnon tekemien tuhojen osalta... totalitarismin käsikirjan mukaisesti...
Harry Potterit on oikeasti hyviä kirjoja. Jos canceloisi kaikki typeriä laukoneet kirjailijat/elokuvantekijät/muusikot, jäisi aika vähän jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa alle 40v naisista ajattelee näin.
Ei ajattele.
Naisena olen ihmisoikeuksien puolella. Transoikeudet ovat ihmisoikeuksia.
Tuossapa lause, jota kukaan i ole koskaan pohtinut tai selittänyt, hokenut vain robotin lailla.
Ei 11v osaa ajatella tuollaisia...
Tietenkin jos "preppaat" hänet asioihin joihin hänellä ei ole vielä käsityksiä (eikä pitäisikään olla),
sitä sanotaan aivopesuksi...
M59