11v tytär hurahtanut Harry Potter maailmaan, haluaisi lukea kirjat. Olen vähän kahden vaiheilla, koska JK Rowling on aika problemaattinen
Tytär oli katsonut youtubesta jotain klippejä Harry Potterista, itsekin olin nuorena iso fani. Hän haluaisi lukea kirjat, jotka löytyvät meiltä kirjahyllystä koska olen lukenut ne moneen otteeseen. No nyt se ikävä osa, JK Rowling on tänä päivänä avoin transfoobikko joka on todella problemaattista mielestäni. En haluaisi tukea häntä millään lailla. Mielipiteitä? Annanko tyttäreni lukea problemaattisen authorin kirjoja?
N33
Kommentit (73)
"problemaattisen authorin kirjoja" Mikäö hiton author, se on KIRJAILIJA!
JA ei kai sun tarvii sitä hapatusta jakaa, anna lukea!
Nice byte, vai kehitysmaisan vakavamielinen kannanotto?
Suurin osa alle 40v naisista ajattelee näin.
Vierailija kirjoitti:
"problemaattisen authorin kirjoja" Mikäö hiton author, se on KIRJAILIJA!
JA ei kai sun tarvii sitä hapatusta jakaa, anna lukea!
Anteeksi jos oli liian kansainvälinen kirjoitusasu, kaikki meistä eivät olet Äänekoskelta ja puhu rallienglantia.
Miksi Harry Potter -kirjoja myydään niin paljon, vaikka sekä konservatiivit että liberaalit boikotoivat niitä?
(Konservatiivit velho-teeman ja liberaalit kirjailijan trans-kannanottojen takia)
Vierailija kirjoitti:
Ei ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Harry Potter -kirjoja myydään niin paljon, vaikka sekä konservatiivit että liberaalit boikotoivat niitä?
(Konservatiivit velho-teeman ja liberaalit kirjailijan trans-kannanottojen takia)
Suurin osa ihmisistä ei ole hihhuleita.
Vierailija kirjoitti:
0/5 ei ajattele
Muistetaan se tosiasia että WOKE ja TRANS agendojen vyöryttäminen tapahtui Marin ex viisikko hallinnon toimesta Suomeen 2020 - 2023 tuhoamaan lasten ja nuorten mielenterveyttä eli agendat joiden mukaan ei ole enää miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia, isiä ja äitejä, on vain sukupuolettomia oletettuja henkilöitä, ja että miehet voivat osallistua naisten kisoihin ja saavat pääsyn kaikkiin naisten tiloihin jne. Ja samalla mm. vanhempien oikeuksia omiin lapsiinsa vähennettiin kaikin tavoin.
Olet jo tukenut häntä, ostamalla kirjat
Ikävää, että noin tyhmät ihmiset lisääntyy.
Ok trolli. Transfobia on pienin rowlingin ongelmista. Koko sarja on täynnä demoneja ja kauhua. Sukupuolten kunnioittaminen on hyvä asia.
No lainatkaa vaikka kirjastosta kirjat, eihän se Rowlingia tue. Eikä lasten vielä kuulu tuollaisia ajatellakaan.
Lewis Carroll oli lievästi pedari. Ei häntä silti boikotoida.
Joo, olen erittäin genderkriittinen, mutta eiköhän nää trollaukset oo aika väsyneitä. En usko, että kukaan jaksaa tarttua.