Hei sinä joka katsot nenänvarttasi pikin minua joka ajan volvo 740 farkulla.
Etkö tajua että se sinun sähkövatkaimesi ei kestä puoliakaan aikaa ja kilometrejä siitä mitä minun pirssini.
Kommentit (37)
Volvo on hyvä auto. Jos olisi rahaa niin ostaisin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsoisi. Jos on kunnossa niin mukava ajaa. Mielummin vanhalla autolla kun jollain uudella sähkövatkaimella, missä kokoajan piipittää jokin laite.
Just toi. Uusissa autoissa on niin paljon "turvallisuutta lisääviä" juttuja, että haittaa jo ajamista. Kaverin auto vielä piipityksen lisäksi vittuilee. Vähänkin kun käänät päätä, niin pim, pidä katse tiessä. Tosi rasittavaa kuuneltavaa, vaikka istuu vaan vieressä.
Ei jumalauta saisin raivarin ja hakkaisin tollasen auton.
Saako pikkupennut kirjoitella tänne?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hyvä auto joskus 30 vuotta sitten, mutta kyllä mä mieluummin ajaan uusilla autoilla.
"ajaan"? Varmasti niin ja opettele kirjoittamaan. Se on ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on kilometrejä mittarissa?
Vastaan nyt tähän tästä sivusta, että olin tulossa kommentoimaan, että paljonko yli puoli miljoonaa on tullut?
Ei ne huonoja autoja ole kestämään ja ovat kohtuuhalvalla huollettaviakin, vaikka vaihtelisi moottoreita ja penkkejä puolen miljoonan välein.
Perus 740 745 malliin saa vielä osiakin, mutta niiden hienompien 940 945 jotkut osat kuuluvat oleva kiven alla. Jossain vanhojen autojen FB-ryhmässä seurailin keskustelua.
Itsellä tulee kyllä sen verran kilometrejä, ettei oikein pussi kestä yli kympin kulutuslukemia tavalliselle autolle maantie- tai kaupunkiajossa.
Suurimmaksi osaksihan noi vanhat Volvot alkaa olla nuorison romutuskäytössä, kun ovat takavetoisia ja viriosia piisaa.
Juljus kirjoitti:
Mulla on 850 kun tykkään etuvetosista autoista. Vaikka ei ne oikeita volvoja olekkaan. Vm 1993 ja 270000km ajettu.
Noin vähäisillä kilometrimäärillä tulee taksi melkein halvemmaksi. ;)
Ei ole paljoa enää noin vähän ajettuja olemassa.
Pidän sinua köyhänä, koska itse ajan sinun autoasi moninkertaisesti kallliimpaa Valmettia ja omistan sinua enemmän metsää ja maata.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sinua köyhänä, koska itse ajan sinun autoasi moninkertaisesti kallliimpaa Valmettia ja omistan sinua enemmän metsää ja maata.
Köyhät palkollisen joutaa jonottaa, jotta kartanonisäntä saa hommansa maaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsoisi. Jos on kunnossa niin mukava ajaa. Mielummin vanhalla autolla kun jollain uudella sähkövatkaimella, missä kokoajan piipittää jokin laite.
Just toi. Uusissa autoissa on niin paljon "turvallisuutta lisääviä" juttuja, että haittaa jo ajamista. Kaverin auto vielä piipityksen lisäksi vittuilee. Vähänkin kun käänät päätä, niin pim, pidä katse tiessä. Tosi rasittavaa kuuneltavaa, vaikka istuu vaan vieressä.
Et taida käydä täysillä.
Siinä mielessä en, että olen hullu.
Lakkaa kadehtimasta niitä teslakuskeja. Tiesitkö, että heillä on vielä pienempi penis kuin bemaristeilla?
Onneksi ei tarvi ajaa 30v vanhalla autolla päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Takatuuppari on vaarallinen talviliikenteessä.
Homoilu on monin tavoin vaarallista liikenteessä.
Hommaa itsetunto. Tuskin edes katsoi. Susta vain tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Mulla on 850 kun tykkään etuvetosista autoista. Vaikka ei ne oikeita volvoja olekkaan. Vm 1993 ja 270000km ajettu.
Noin vähäisillä kilometrimäärillä tulee taksi melkein halvemmaksi. ;)
Ei ole paljoa enää noin vähän ajettuja olemassa.
Mä oon sen toinen omistaja. Auto oli kuin uusi, silloin kun ostin sen. Ollu mulla vasta 4 vuotta. Noin 15000km tulee mulla vuodessa ajetuksi. Jakohihnan vaihdatin heti ja webasto päivitettiin samalla. Nyt katsastukseen vaihdettiin eteen tukivarret ja raidetangonpäät. Siinä kaikki mitä on tarvinnu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida käydä täysillä.
Siinä mielessä en, että olen hullu.
Hei minäkin olen hullu ja täysin syyntakeeton. Kaikki sanomani on hullun houretta. Jos luulet minun kritisoivan sinua, niin se johtuu vain siitä, setä olen hullu ja en itsekään ymmärrä kirjoittamaani.
Ite en ymmärrä noita 700-sarjan volvoja ollenkaan. Liikaa hienouksia ja nykyaikaista tekniikkaa. Itse ajan ympäri vuoden punttivolvolla. Ei tarvi Jakopään remmeistä ja hammastangon suojakumeista välittää. Nivelissä Kin on rasvanipat.
Itse liikun pyörällä ja säästän selvää rahaa ja nautin raikkaasta ulkoilmasta.
Et taida käydä täysillä.