Hei sinä joka katsot nenänvarttasi pikin minua joka ajan volvo 740 farkulla.
Etkö tajua että se sinun sähkövatkaimesi ei kestä puoliakaan aikaa ja kilometrejä siitä mitä minun pirssini.
Kommentit (47)
Ajan sähköautolla. Ihailen kuitenkin vanhoja Volvoja ja Mersuja. Patarautaa, tehty kestämään. Hienoa, että joku niitä ylläpitää.
Ei kukkaroni ja omatuntoni kuitenkaan kestäisi ajella noilla nykyistä 30 000 km/vuosi. Kuluttivat kuitenkin 10-15 l /100 km, ja aika iso osa ainakin bensakoneissa valui palamattomina pakokaasuihin (Volvo toi toki ensimmäisenä katalysaattorit Suomeen) .
Onhan tuo klassikko jo. 240 vielä suurempi klassikko. Itse haikailen toisesta ruotsalaisesta klassikosta ysisatasesta cabrioletistä, joka olisi vielä Uudessakaupungissa tehty kesäautoksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo klassikko jo. 240 vielä suurempi klassikko. Itse haikailen toisesta ruotsalaisesta klassikosta ysisatasesta cabrioletistä, joka olisi vielä Uudessakaupungissa tehty kesäautoksi.
Sehän 240 on aivan sama auto. Saman ikäinen. Kori vain kapeampi. Moottorit ja vaihteistot täysin samaa kamaa.
Eiku se olin minä, ja vain siksi koska mulla on 960 :D
Volvo = traktori, joten ei kiitos minulle. Ärsyttää, kun tulen käymään Suomessa, niin aina minulle työnnetään joku iso Volvo autovuokraamossa. Ne eivät ajomukavuudessaan vedä ollenkaan vertoja BMW:lle tai Mersulle.
Eikai noissa muuta huonoa ole kuin suurehko kulutus.