Hei sinä joka katsot nenänvarttasi pikin minua joka ajan volvo 740 farkulla.
Etkö tajua että se sinun sähkövatkaimesi ei kestä puoliakaan aikaa ja kilometrejä siitä mitä minun pirssini.
Kommentit (37)
Varmaan hyvä auto joskus 30 vuotta sitten, mutta kyllä mä mieluummin ajaan uusilla autoilla.
Hommasin yhdelle äijälle tuollaisen lestadiolaismallisen pirssin toiselta puolen Suomea. Mies olikin kuulemma helluntailainen ja vain yksi lapsi perheessään, mutta peruste ostokselleen oli että nuo Volvot tosiaan kestää isältä pojalle.
Paljonko on kilometrejä mittarissa?
Kateellisuuttaan katsovat muka halveksien! Oikeasti ajattelevat, että "voi v1##u, olisipa minullakin!"
Mulla on 850 kun tykkään etuvetosista autoista. Vaikka ei ne oikeita volvoja olekkaan. Vm 1993 ja 270000km ajettu.
Miksi katsoisi. Jos on kunnossa niin mukava ajaa. Mielummin vanhalla autolla kun jollain uudella sähkövatkaimella, missä kokoajan piipittää jokin laite.
volvokuskit on aivokuolleita. Mut sähkötuolia en alleni ota.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsoisi. Jos on kunnossa niin mukava ajaa. Mielummin vanhalla autolla kun jollain uudella sähkövatkaimella, missä kokoajan piipittää jokin laite.
Just toi. Uusissa autoissa on niin paljon "turvallisuutta lisääviä" juttuja, että haittaa jo ajamista. Kaverin auto vielä piipityksen lisäksi vittuilee. Vähänkin kun käänät päätä, niin pim, pidä katse tiessä. Tosi rasittavaa kuuneltavaa, vaikka istuu vaan vieressä.
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just toi. Uusissa autoissa on niin paljon "turvallisuutta lisääviä" juttuja, että haittaa jo ajamista. Kaverin auto vielä piipityksen lisäksi vittuilee. Vähänkin kun käänät päätä, niin pim, pidä katse tiessä. Tosi rasittavaa kuuneltavaa, vaikka istuu vaan vieressä.
Ei jumalauta saisin raivarin ja hakkaisin tollasen auton.
volvo ja saab oli kestäviä autoja koreiltaan vuoteen 2008,siksi turvallisia kuskeilleen.
Vanhasta, entisestä uudesta autosta tulee jummijammi, kun se on tarpeeksi kauan. Jos auto toimii, uusia ei tarvitse kuin wunderbaum.
Noilla karmeilla vanhoilla paskaläjillä ajavat pääsevät taatusti taivaaseen, kun helvetti kärsitään jo maan päällä.
En katso. Itselläni on Volvo XC 70.Vuosimalli 2007 2,5 turbo manuaali. Meniköhän oikein?
Takatuuppari on vaarallinen talviliikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
volvokuskit on aivokuolleita. Mut sähkötuolia en alleni ota.
Joka tällaisen kommentin kirjoittaa niin kyllähän hän on sitä itse.
👍