Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi totuutta yritetään kieltää että miehen köyhyys estää mahdollisuudet parisuhteeseen?

Vierailija
15.11.2025 |

Naiset haluaa että lähtökohtaisesti mies tienaa enemmän ja minimissään edes saman verran että voi käydä ravintoloissa, ulkomaan matkoilla, kotona aina gourmee-ruokaa jne.

Köyhät naisetkin etsii paremmin tienaavaa miestä kun haluavat tylsästä arjesta eroon eikä köyhä mies sitä mahdollista.

Tasa-arvo ym. on vain juhlapuheita, edelleen ihmiset toimii samoilla asetuksilla kuin 100 tuhatta vuotta sitten.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa olen ollut koko aikuisikäni ja omilla rahoillani olen elänyt aina. 

Vierailija
2/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan arvoista ja siitä, minkälaista parisuhdetta toivoo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo kyllä mikään totuus ole mun elämässä. En oo muiden kuin köyhien miesten kanssa ollut ikinä parisuhteessa. 

Vierailija
4/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valittelet täällä, että pitäis saada elävä barbara, että pääsis omasta tylsästä arjesta eroon.

Vierailija
5/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys on pahinta mitä elämässä voi kohdalle osua...ja se s-tana on ollut kohdallani läpi elämän...kyllä k y r p i i..

Vierailija
6/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska köyhyys rajoittaa elämän valintoja. Se voi olla hyvin raskasta myös kumppanille. Varakkuus antaa lisää mahdollisuuksia ja vapauttaa huolehtimasta. Varakkaana elämä on kevyempää ja helpompaa. Vaihtoehtoja on huomattavasti enemmän. Raha rauhoittaa.

7/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittius estää useammin. Silloin kun join, aina jokunen nainen oli kiinnostunu musta. Kun lopetin, niin ei kukaan enää ollu kiinnostunut. Siihen vielä köyhyys päälle, niin varmana saa olla rauhassa.

Vierailija
8/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se liittyy tasa-arvoon, että haluaa miehen, jolla on toimintakykyä? Persaukisen kanssa ei voi tehdä mitään. 

Vierailija
9/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen köyhyys estää mahdollisuudet parisuhteeseen

No eipäs, koska jopa asunnottomat ovat parisuhteessa. Kysymys on siis vain siitä, löytääkö vakka kantensa vai ei. Koska asunnossa asuva tuskin alkaa parisuhteeseen jonkun asunnottoman kanssa jne.

Muuten olen samaa mieltä ap:n kanssa. Tosin sillä erotuksella, että nykyään myös miehet todellakin kyttäävät sitä, tienaako nainen ja kuinka paljon.

Minun nuoruudessani oli ihan sama, oliko nainen vain kotona vai kävikö palkkatöissä, usein mies hallitsi suhteen raha-asioita molemmissa tapauksissa.

Vierailija
10/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kukaan kiellä. On ihan selvää, että köyhät miehet ei napaa parisuhdemarkkinoilla. En tunne ketään, joka sellaisen huolisi. Rikas tai edes varakas ei tarvitse olla, mutta omillaan toimeentuleva vähintään. Ihan selvä asia. 

Vierailija
11/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas (prinssi) ottaa köyhän (Tuhkimon) yleensä vain saduissa tai muussa romanttisessa kirjallisuudessa. Luokkarasismi todellisessa elämässä on kylmä fakta.

Vierailija
12/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei incel, onko muuta sydämen päällä

Itse menin vaimoni kanssa naimisiin kun olin 22v rahaton suoraansanottuna luuseri. Jouten oloa, onnellista kylläkin kesti ehkä pari vuotta, hain insinööriksi ja nyt tienaan enemmän kuin hän, eikä mikään ole muuttunut

Vierailija
13/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän minusta jälleen tuntuu, ettei incel-ap:n ongelma ole pelkkä rahallinen köyhyys

Vierailija
14/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten esim deittisivustoilla naisten palkka-vaatimus miehille oli moninkertainen siihen mitä nainen itse tienasi eikä tämä ole muuttunut mihinkään.

Vierailija
15/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kiellä. Jos mies on köyhä inkkeli, huonosti natsaa parisuhdemarkkinoilla. Näin se vaan maailmassa on, ei auta itku.

Vierailija
16/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota yritetä kieltää...

Vierailija
17/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyy tasa-arvoon, että haluaa miehen, jolla on toimintakykyä? Persaukisen kanssa ei voi tehdä mitään. 

Niin, Tyttö on aina olosuhteiden uhri.

Vierailija
18/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo kyllä mikään totuus ole mun elämässä. En oo muiden kuin köyhien miesten kanssa ollut ikinä parisuhteessa. 

Eikä mikään noista suhteista kestänyt. Jos olisit napannut miehen, joka tulee toimeen omillaan eikä tarvitse sinua elättäjäkseen, niin paremmin olisi mennyt. 

Vierailija
19/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaaaaa.

Vierailija
20/86 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä persaukinen? Voiko sinun kanssasi tehdä mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi