Miksi totuutta yritetään kieltää että miehen köyhyys estää mahdollisuudet parisuhteeseen?
Naiset haluaa että lähtökohtaisesti mies tienaa enemmän ja minimissään edes saman verran että voi käydä ravintoloissa, ulkomaan matkoilla, kotona aina gourmee-ruokaa jne.
Köyhät naisetkin etsii paremmin tienaavaa miestä kun haluavat tylsästä arjesta eroon eikä köyhä mies sitä mahdollista.
Tasa-arvo ym. on vain juhlapuheita, edelleen ihmiset toimii samoilla asetuksilla kuin 100 tuhatta vuotta sitten.
Kommentit (91)
Köyhä mies voi opetella tekemään edullisista aineksista gourmet-ruokaa. Ihan jokainen nainen olisi ihastuksissaan, kun kotona on Michelin-tason kokki, joka huolehtii perheen ruokahuollosta.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa parisuhteista alkaa, kun molemmat osapuolet ovat täysin kädestä suuhun elämää tukien varassa eläviä opiskelijoita. On myös paljon parisuhteita vaikkapa työttömien tai asunnottomienkin kesken. Nämä suhteet syntyvät todellisessa elämässä kohtaamalla, eipät deittiäpissä.
Muuttaa asiaa jotenkin olennaisesti? Tuossa vaatimus vain muuttuu sen verran, että vaikka toistaiseksi rahaa on niukasti, sitä on todellakin alettava olemaan jossain vaiheessa enemmän tai muuten ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska köyhyys rajoittaa elämän valintoja. Se voi olla hyvin raskasta myös kumppanille. Varakkuus antaa lisää mahdollisuuksia ja vapauttaa huolehtimasta. Varakkaana elämä on kevyempää ja helpompaa. Vaihtoehtoja on huomattavasti enemmän. Raha rauhoittaa.
Ei toimi, jos se varakas on sairaalloisen nuuka. Silloin koko perhe kärsii kylmästä kodista ja syö homeista ruokaa.
Mies on perheen pääelättäjä, joten kyllä hänen täytyy olla vähintään omillaan toimeen tuleva. Työtön mies ei voi seurustella, vaan ensin on löydettävä työpaikka ja laitettava oma talous kuntoon. Rikkauksia ei tarvitse olla; elämä voi olla vaatimatonta, mutta perusasioiden on oltava kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä kukaan kiellä. On ihan selvää, että köyhät miehet ei napaa parisuhdemarkkinoilla. En tunne ketään, joka sellaisen huolisi. Rikas tai edes varakas ei tarvitse olla, mutta omillaan toimeentuleva vähintään. Ihan selvä asia.
Niin jos on komea niin kelpaa. Ruma mies kelpaa jos on rikas.
Yrittääkö mies ostaa naista kun murehtii rahojen riittämisestä?
Vierailija kirjoitti:
AP itse tykkää jostain golddiggeteistä, joita on miehistä ja naisista vain pieni osa, ja sitten tulee jälleen kerran tänne syyttelemään, miten naiset on h**** jotka juoksee rahan perässä. Häpeä!
Tämä. Olen aina inhonnut limaisia setiä jotka yrittävät leveillä jollain osaketileillään ja luulevat olevansa jotain "catcheja" sen takia.
Jokaikinen mies jonka kanssa olen seurustellut on ollut mukava, hyväkäytöksinen ja hyvännäköinen omanikäiseni mies aina parikymppisestä lähtien, eikä kukaan ole ollut rikas tai varakas. Ensimmäinen ja pisin suhde, mies ei edes ollut töissä. Silti oli ihan aktiivinen ja ahkera ja nähtiin maailmaa sekä elämää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja nää ketjut missä ap:n typerä provo ammutaan alas ns. huolella.
Tunnen ihan tosielämässä näitä ruikuttajia. Eivät ne ole mitään provoja. Eivät ne vain tajua, että vika on heissä itsessään. Kun puhe on muminaa, sosiaaliset taidot nolla, ihminen on epäluotettava ja älykkyysosamäärä pienempi kuin kengännumero, niin ei se auta, vaikka he haalisivat hitosti rahaa. Ei naisia kiinnosta heidän seura siltikään.
Pitäisikö vain hyväksyä, ettei kaikista ole parisuhteessa eläjäksi, eivätkä kaikki ihmiset sovellu vanhemmiksi. Näin se luonnonvalinta toimii. Ei kukaan halua viettää aikaa ja vielä vähemmän lisääntyä idiootin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pääelättäjä, joten kyllä hänen täytyy olla vähintään omillaan toimeen tuleva. Työtön mies ei voi seurustella, vaan ensin on löydettävä työpaikka ja laitettava oma talous kuntoon. Rikkauksia ei tarvitse olla; elämä voi olla vaatimatonta, mutta perusasioiden on oltava kunnossa.
En tiedä mille Saudi-Arabia palstalle sinä kuvittelit kirjoittavasi, mutta tämän palstan kohderyhmä on suomalaiset, ja Suomessa naisilla on omat palkat, säästöt, perinnöt ja sijoituksensa. Tarvetta jollekin miespuoliselle elättäjälle ei ole ollut noin sataan vuoteen ja silloinkin vain kaupunkilaisilla - maalla naiset ovat paiskineet raskaita maataloustöitä siinä missä miehetkin.
Olen tienannut hyvin 25 vuotta. En ole yhdellekkään naiselle kelvannut. Naiset antaa pakit ihan naamani perusteella. No sama se, lähden aasiaan taas lomalle. Kyllä sieltä seksiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy tasa-arvoon, että haluaa miehen, jolla on toimintakykyä? Persaukisen kanssa ei voi tehdä mitään.
Oletko sinä persaukinen? Voiko sinun kanssasi tehdä mitään?
Minä olen varakas, samoin mieheni. Mieheni kanssa voin matkustella, remontoida yhteistä kotia, käydä ulkona syömässä, harrastamassa, viihteellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle tullut mieleen ettei ole kivaa seurustella köyhän kumppanin kanssa? Kaikki mitä normaalisti tekisi tai ehdottaisi muuttuu väännön aiheeksi, kitinäksi, tai omaksi turhautumiseksi.
Hei mennäänkö brunssille (ainiin eihän sillä ole varaa...kieltäytyy, vetoaa rahajuttuihin, tai sitten minun pitää maksaa molemmat)
Oisko susta kiva mennä Berliiniin ensi kuussa (ei oo varaa, reissu pitää perua tai mennä yksin, ensi kerralla en edes kysy)
Mennäänkö kesälomalla vaikka Ranskaan? (ei tarvitse edes kysyä)
Perjantaina olis konsertti (...johon ei voida mennä kun miehellä ei ole varaa lippuunsa)
Hei homehdutaanko kotisohvalla seuraavat 40 vuotta syöden punalappuruokia ja juoden Lidlin olutta pieruverkkareissa? Katotaan ilmaista youtubea naapurin wifillä? Ihanaa, olen aina halunnut käyttää elämäni juuri tähän.
Minulla on omaisuutta 7-numeroinen summa ja erittäin korkeat tulot, mutta heti huomaa, että sinä et ole minua varten.
Ilmaston ja saastuttamisen vuoksi ei tulisi mieleenkään lennellä noin vain Berliiniin tai tehdä kesälomamatkoja Ranskaan (ok, voisin joskus tehdä pitkän pyörämatkan).
Hienoissa ravintoloissa kyllä käyn, jotka hyödyntävät lähiruokaa ja käyn konserteissa; ne ovat ainoat kalliimmat jutut mitä teen. Muuten minulle riittävät muutamat harrastukset, yhdessäolo ja liikunta sekä vaeltaminen ihan koti-Suomessa.
Eli tuloista riippumatta minua kiinnostaa kohtuullinen elämä, johon ei kuulu sikailumatkustamista.
Autistinen naisvihainen inceli kuvittelee että naisettomuutensa johtuu siitä ettei hänellä ole Elon Muskin rahoja.
Vaikka tällainen tyyppi saisi miljoonia kasaan hän onnistuisi karkottamaan kullankaivajatkin kuin haiseva paskatunkio, johtuen persoonastaan ja asennevammastaan joka paistaa kilometrin päähän.
Onneksi tässä asiassa toimii se kuuluisa luonnonvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä mies voi opetella tekemään edullisista aineksista gourmet-ruokaa. Ihan jokainen nainen olisi ihastuksissaan, kun kotona on Michelin-tason kokki, joka huolehtii perheen ruokahuollosta.
Köyhä nainen voi opetella tekemään edullisista aineksista gourmet-ruokaa. Ihan jokainen mies olisi ihastuksissaan, kun kotona on Michelin-tason kokki, joka huolehtii perheen ruokahuollosta.
En tiedä muusta, mutta tuo gourmet-ruoka kyllä kolahti. Todellakin haluan hyvää ja terveellistä ruokaa syödä jokaikinen päivä. Vaikka mitään fine diningia eivät ruokani ole. Tänäänkin olen syönyt mm. aamulla munakkaan (Hävikkimunat -60%, hävikkilaatikosta babypinaatti ja kevätsipuli), lounaaksi laitan tomaattipastaa ( alennussipulit, parvekkeella kasvatetut ja pakastetut vslkosipulit, paseerattu tomaattisose ja pasta Fiksuruoasta), vihreä salaatti hävikkisalaateista ja pakasteherneistä, jälkiruoaksi hedelmäsalaattia hävikkihedelmistä. Illaksi tulossa lämpimät voileivät, kun on hieman tarjousleikkelettä menemässä vanhaksi. Lisäksi itse kerättyjä sieniä. Leivät itse leivottuja ja alkavat kuivahtamaan. Lämppäreissä erinomaisia. Jälkiruoaksi marjarahka itse kerätyistä ja pakastetuista marjoista.
"Oikealla hinnalla" olen ostanut näistä ruoista vain pakasteherneet, jauhot ja rahkan.
Kyllä mulle kelpaisi kiva ja köyhä mies seuraksi sienimetsään, marjametsään ja ruokaa laittamaan. Mutta onko se nyt kivempi elää ilman naista ja laittaa ranskikset ja lenkkimakkara uuniin? ( Noikin on toki joskus hyviä, jos valmistaa hyvin ja tekee lisukkeeksi esim. uunitomastteja tai coleslaw-salaatin.)
Mutta joo, millainen on ap:n tavallinen ruokapäivä?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä mies teki jo tavatessa kun oltiin molemmat liki rahattomia, tajuttoman hyviä monen ruokalajin illallisia kerran viikossa.
Ei niitä tosin se kuuluisa Erkkikään tietenkään joka päivä jaksa tehdä, arkiruoka oli ihan jotain kanaa ja perunaa. Mutta kokkaustaito *ei* katso rahaa.
Ja kun itse kokkaa, laadukkaatkin raaka-aineet saa kympeillä ja ne kympit saa opiskelijanakin todella helposti kasaan jos on päihteetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä nainen voi opetella tekemään edullisista aineksista gourmet-ruokaa. Ihan jokainen mies olisi ihastuksissaan, kun kotona on Michelin-tason kokki, joka huolehtii perheen ruokahuollosta.
Ketjun aiheena on väite, että köyhä mies ei kelpaa parisuhteeseen. Kerroin yhden asian, johon ei tarvitse olla rikas.
Mieheni oli työttömänä liki 6 vuotta. Itsellä tulot bruttona likempänä 5000. Nyt mies vihdoin töissä, palkka 2500. Ei ole ollut ongelma missään vaiheessa. Mun tuloilla elättää kyllä toisenkin ihmisen. Tosin hyvä hänen itsensä kannalta, että on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja nää ketjut missä ap:n typerä provo ammutaan alas ns. huolella.
Tunnen ihan tosielämässä näitä ruikuttajia. Eivät ne ole mitään provoja. Eivät ne vain tajua, että vika on heissä itsessään. Kun puhe on muminaa, sosiaaliset taidot nolla, ihminen on epäluotettava ja älykkyysosamäärä pienempi kuin kengännumero, niin ei se auta, vaikka he haalisivat hitosti rahaa. Ei naisia kiinnosta heidän seura siltikään.
Pitäisikö vain hyväksyä, ettei kaikista ole parisuhteessa eläjäksi, eivätkä kaikki ihmiset sovellu vanhemmiksi. Näin se luonnonvalinta toimii. Ei kukaan halua viettää aikaa ja vielä vähemmän lisääntyä idiootin kanssa.
Kummasti vaan tällekin palstalle nousee säännöllisesti aloituksia missä esim. nainen valittaa kun mies on sika, ei tajua mistään mitään, ryyppää ja lapset itkee jne.
Ei taida luonnonvalinta naisilla toimia kun jatkuvasti jonkun perselijän kanssa menevät yhteen ja vielä lapsia tekevät.
Mieheni ei tienannut mitään kun alettiin seurustelee. Se oli työtön ja baarissa ryyppäsi kun tavattiin baarissa ja sillä taisi olla alle satanen rahaa. Pyysin sitä vielä 3 viikon tuntemisen jälkeen muuttamaan luokseni tietämättä mitä siitä tulee. Oli mukava mies joten ajattelin että siinä olevan mieheni. Baarista vein sen kotiini, seksiä harrastettiin ja oli kuin olisin tuntenut sen jo vuosia. Siitä on jo 15 vuotta eikä mieheni ole koskaan rikas ollut. On se aina töitä tehnyt kun niitä on saanut ja perinnön sen sai mutta ei mitään miljoonia.