Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi totuutta yritetään kieltää että miehen köyhyys estää mahdollisuudet parisuhteeseen?

Vierailija
15.11.2025 |

Naiset haluaa että lähtökohtaisesti mies tienaa enemmän ja minimissään edes saman verran että voi käydä ravintoloissa, ulkomaan matkoilla, kotona aina gourmee-ruokaa jne.

Köyhät naisetkin etsii paremmin tienaavaa miestä kun haluavat tylsästä arjesta eroon eikä köyhä mies sitä mahdollista.

Tasa-arvo ym. on vain juhlapuheita, edelleen ihmiset toimii samoilla asetuksilla kuin 100 tuhatta vuotta sitten.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyy tasa-arvoon, että haluaa miehen, jolla on toimintakykyä? Persaukisen kanssa ei voi tehdä mitään. 

Etkö itse tienaa mitään? Pitääkö kaiken tekemisen olla mahdollisimman kallista, niin saadaan epämieluisat karsittua heti kättelyssä sen perusteella, ettei heidän kanssaan voi tehdä mitään?

Vierailija
82/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä köyhät seukkaa köyhien kanssa. Mutta sä inisetkin siitä kun kukaan rikas nainen ei sua huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi totuutta yritetään kieltää että miehen köyhyys estää mahdollisuudet parisuhteeseen?"

Ei se ole helppoa rikkailla miehilläkään kun nainen on miehen kanssa vain rahan vuoksi.

Vierailija
84/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän miehen kannattaa alkaa taiteilijaksi naiset tykkää vaikka olisi p.a.

Vierailija
85/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuu väittämään, että tiedät mitä minä, nainen, haluan.

Yrität pinnallisia naisia. Siinä ongelmasi.

Vierailija
86/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Raittius estää useammin. Silloin kun join, aina jokunen nainen oli kiinnostunu musta. Kun lopetin, niin ei kukaan enää ollu kiinnostunut. Siihen vielä köyhyys päälle, niin varmana saa olla rauhassa.

Ongelma on kenties siinä, että haet niitä naisia niistä samoista paikoista kuin ennenkin. Baarissa pyörivät naiset ovat usein kiinnostuneet juomisesta. Mene vaikka jonnekin meditointiretriittin tai sober raveen niin löydät selväpäisiä naisia huomattavasti helpommin.

Vierailija
87/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisiä ollaan niin on niitä naisia joille ei riitä "keskivertomies" vaan pitää olla jotakin enemmän, esim varallisuutta ammatti tai jotain muuta ekstraa. Kannattaako sellaista sitten ottaa on sitten taas toinen asia.

Vierailija
88/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämä on oksettavan helppoa. Kaiken saa hopeatarjottimella

Olen sitten tehnyt jotain helvetin väärin kun olen käynyt töissä 44v ja pykeltänyt 4 lastakin.

Vieläkään ei tule ruoka valmiina pöytään itsestään

??

Vierailija
89/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun me kaikki tunnetaan köyhiä miehiä, jotka on parisuhteessa.

Vierailija
90/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyy tasa-arvoon, että haluaa miehen, jolla on toimintakykyä? Persaukisen kanssa ei voi tehdä mitään. 

Niin, Tyttö on aina olosuhteiden uhri.

Valittaa ihminen, joka on olosuhteiden uhri (köyhyys osunut kohtaloksi, ja elämä on vaikeata)? Huomaakohan itse, että projisoi tämän nyt toiseen? Olosuhteidern uhri on ainakin ap. Elämä on kovaa olosuhteiden vuoksi, ja naisen pitäisi se korjata, muuttaa elämä, tehdä siitä taas hyvää.

Vierailija
91/91 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä estä. Minun entinen mieheni oli pitkäaikaistyötön kun tavattiin ja sai työpaikan kun oltiin oltu yhdessä neljä vuotta. Erollakaan ei ollut mitään tekemistä taloudellisen tilanteen kanssa.

Pidin hänestä itse asiassa enemmän työttömänä, koska hänestä tuli todella väsynyt, stressaantunut ja äkäinen heti töihin mentyään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän