Nuori mies ajoi kolarin ja naureskeli kun toisen auton uhri kuoli.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dde07e5c-d524-4bea-ba70-d8c719715be3
Tuollaisia kuskeja on liikenteessä jotka ei välitä mistään.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei kuollut kolarissa saamiin vammoihin vaan sairaala infektioon, huono tuuri kävi hälle.
No aina kun tulee vammoja, on se riski, että ne tulehtuvat.
Entisaikoina valtaosa sotilaistakaan ei kuollut verenvuotoon, vaan siihen, että haavat tulehtuivat.
Kuten nyt Ukrainassa.
No ehkä sielläkin sitten, en ole seurannut. Tarkoitin vain, että aikana ennen antibiootteja haavoittuneilla sotilailla oli pienempi mahdollisuus selviytyä, vaikka haava itsessään ei ollut tappava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olis turpaanvedon paikka.
Liikenteessä, jos joku ajaisi minun perään tuolla lailla (tuollainen piittamattomuus on käytännössä sama kuin tahallaan tekisi sen) ja jos minä olen kolarin jälkeen edelleen kondiksessa, niin peräänajajalle tulee siinä paikanpäällä vaikeita, akuutteja traumaperäisiä terveysongelmia.
Toimii niin pitkään, kunnes edellä oleva kuski on päätä pidempi ja puolet painavampi😂😂
Ihan havaintojen perusteella, aika harva on kyllä minua päätä pitempiä, säälittäviä rapakuntoisia lihakasoja näkee kyllä aika paljon.
T: 172cm ja 68kg
Niin, en ymmärrä miksi kyseinen kirjoittaja haluaa autostaan tulla riehumaan noilla mitoilla
En minäkään. Jos ensin kaahaa toisen perään ja niin noilla mitoilla kannattaa kyllä pidättäytyä rähjäämästä sille peräänajetulle. Olisi jo veren kerjäämistä nenästä.
Kaffebulla kirjoitti:
Vakuutus ei ainakaan korvaa, kun itse aiheutettu kolari. Eli maksettavaa tulee kundille paljon.
Minulla oli KASKO, sain uuden auton.
Ei oikeuslaitoksen mukaan törmätyt olisivat olleet sairaalassa joka tapauksessa.
Poliisi tutki uuden auton datatiedot sekä myös nuoren miehen puhelimen. Ilmeni, että mies oli painanut jarrua viisi sekuntia ennen törmäystä, mutta ei voimalla. Mies ei myöskään ollut tehnyt merkittävää väistöliikettä.
Puhelimesta ja autosta saadut tiedot puolsivat sitä, että mies oli käyttänyt Snapchat-viestisovellusta törmäyshetkellä. Hän oli näprännyt puhelintaan yli neljäsosan aamupäiväisestä ajomatkastaan.
Poliisille ilmeni myös, että mies oli välittömästi törmäyksen jälkeen lähetellyt tuttavilleen kuvia onnettomuuspaikalta.
onneksi sometuskyky säilyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei kuollut kolarissa saamiin vammoihin vaan sairaala infektioon, huono tuuri kävi hälle.
No aina kun tulee vammoja, on se riski, että ne tulehtuvat.
Entisaikoina valtaosa sotilaistakaan ei kuollut verenvuotoon, vaan siihen, että haavat tulehtuivat.
Kuten nyt Ukrainassa.
No ehkä sielläkin sitten, en ole seurannut. Tarkoitin vain, että aikana ennen antibiootteja haavoittuneilla sotilailla oli pienempi mahdollisuus selviytyä, vaikka haava itsessään ei ollut tappava.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e97e7e49-2b76-44a7-95d5-7a80a88f080e
Niska nikaamiin nikkeliä tuollaiselle paskalle.
Psykologian mukaan osa ihmisistä nauraa hirvittävän uutisen kohdalla. Se on mielen tapa pehmentää kauheaa asiaa:
"Freudin teoriaan ja muihin tutkimuksiin perustuen, nauru voi olla tapa purkaa jännitystä ja ahdistusta, joita kauhea tai uhkaava tilanne herättää. Nauru voi olla alitajuinen tapa käsitellä jotain, mikä tuntuu ylivoimaiselta tai ahdistavalta. Kauheiden tilanteiden absurdius voi joskus aiheuttaa naurua, varsinkin jos tilanne on niin epätodellinen, ettei sitä voi ottaa tosissaan."
Itselläni on taipumusta tällaiseen ja ystäväni kauhistui joskus naurahdustani "väärässä" asiassa. Mutta asia aiheutti naurahduksen juuri tästä Freeudin mainitsemasta syystä ja "voi kauheaa" siihen sanoinkin, vaikka samalla naurahdin.
Ja jos ei ole tällaisesta psykologisesta asiasta kysymys, niin sitten taustalla on yksinkertaisesti nuoren kypsymättömyys, kyvyttömyys asettua toisen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Psykologian mukaan osa ihmisistä nauraa hirvittävän uutisen kohdalla. Se on mielen tapa pehmentää kauheaa asiaa:
"Freudin teoriaan ja muihin tutkimuksiin perustuen, nauru voi olla tapa purkaa jännitystä ja ahdistusta, joita kauhea tai uhkaava tilanne herättää. Nauru voi olla alitajuinen tapa käsitellä jotain, mikä tuntuu ylivoimaiselta tai ahdistavalta. Kauheiden tilanteiden absurdius voi joskus aiheuttaa naurua, varsinkin jos tilanne on niin epätodellinen, ettei sitä voi ottaa tosissaan."
Itselläni on taipumusta tällaiseen ja ystäväni kauhistui joskus naurahdustani "väärässä" asiassa. Mutta asia aiheutti naurahduksen juuri tästä Freeudin mainitsemasta syystä ja "voi kauheaa" siihen sanoinkin, vaikka samalla naurahdin.
Ja jos ei ole tällaisesta psykologisesta asiasta kysymys, niin sitten taustalla on yksinkertaisesti nuoren kypsymättömyys, kyvyttömyys asettua toisen asemaan.
Eli psykopatia.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tutki uuden auton datatiedot sekä myös nuoren miehen puhelimen. Ilmeni, että mies oli painanut jarrua viisi sekuntia ennen törmäystä, mutta ei voimalla. Mies ei myöskään ollut tehnyt merkittävää väistöliikettä.
Puhelimesta ja autosta saadut tiedot puolsivat sitä, että mies oli käyttänyt Snapchat-viestisovellusta törmäyshetkellä. Hän oli näprännyt puhelintaan yli neljäsosan aamupäiväisestä ajomatkastaan.
Poliisille ilmeni myös, että mies oli välittömästi törmäyksen jälkeen lähetellyt tuttavilleen kuvia onnettomuuspaikalta.
onneksi sometuskyky säilyi
Se on hyvä, että näitä tutkittaessa poliisi saa katsottua näiden nykyajan autojen järjestelmiin tallentuneet tiedot nopeudesta, jarruttamisesta jne ja puhelimen tiedot. On ihan turha selitellä että ei ajanut ylinopeutta tai räplännyt puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vakuutus ei ainakaan korvaa, kun itse aiheutettu kolari. Eli maksettavaa tulee kundille paljon.
Minulla oli KASKO, sain uuden auton.
Itse aiheuttamasi kolarin jälkeen?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
10 kk ehdollista. Ensikertalaisena istuu 5 kk.
Ei istu yhtään mitään ellei koeajalla syyllisty uuteen vankeuden arvoiseen suoritukseen. Ehdollinen on juuri sitä miltä se kuulostaa, eli ei vankilaa kunhan et törttöile koeajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei ole tällaisesta psykologisesta asiasta kysymys, niin sitten taustalla on yksinkertaisesti nuoren kypsymättömyys, kyvyttömyys asettua tois
Ei, vaan ihan päinvastoin. Tällaisessa tilanteessa nauravan ihmisen mieli ei kykene sulattamaan kuultua tai nähtyä, koska se menee yli oman sieto- ja käsittelykyvyn. Naurahdus ikään kuin pehmentää asiaa, jota ei pysty käsittelemään.
Psykopaatti taas nauraa sen takia, koska saa nautintoa toisen tilanteesta.
Ja sai ehdollista. Suomessa nämä tangaistukset ovat täysi vitsi. Puhelinta ajon aikana räpläävä kuski, on täysi välinpitämätön kpää ja varsinkin tapon jälkeen pitäisi laitta muutamaksi vuodeksi vankilaan.
Ja vielä jotkut saa erityisluvalla 17 vuotiaana ajakortin, itsekin todistanut nuorten holtitonta ajelua, aivan käsittämätöntä,, vieläpä se että kylmyyttä toisen ihmisen kuolemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olis turpaanvedon paikka.
Liikenteessä, jos joku ajaisi minun perään tuolla lailla (tuollainen piittamattomuus on käytännössä sama kuin tahallaan tekisi sen) ja jos minä olen kolarin jälkeen edelleen kondiksessa, niin peräänajajalle tulee siinä paikanpäällä vaikeita, akuutteja traumaperäisiä terveysongelmia.
Ja siinä pääsisit linnaan. Ai että miten fiksua. "Toi satutti mua, niin mäpä satutan sitä vielä enemmän päätymällä itse vankilaan."
Mikä on keskiverto seuraamus pahoinpitelystä /törky asteen pahoinpitelystä ensikertalaiselle, vakavan onnettomuuden jälkeen tunnekuohussa tehtynä meidän demlasuomessa? Niin...
Narkkeja useimmiten. Aivot liuenneet kaman käytön seurauksena.
ihmiset ei nykyään kadu yhtään mitään tai omaa minkäänlaista omatuntoa. onko tää z sukupolvi syntynyt ilman sielua ..
Puistuttavaa, koitti välttää omaa vastuutaan selittelyillä ja iloitsee toisen kuolemaa.
10 kk ehdollista. Ensikertalaisena istuu 5 kk.