Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori mies ajoi kolarin ja naureskeli kun toisen auton uhri kuoli.

Vierailija
15.11.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dde07e5c-d524-4bea-ba70-d8c719715be3

Tuollaisia kuskeja on liikenteessä jotka ei välitä mistään.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olis turpaanvedon paikka. 

Liikenteessä, jos joku ajaisi minun perään tuolla lailla (tuollainen piittamattomuus on käytännössä sama kuin tahallaan tekisi sen) ja jos minä olen kolarin jälkeen edelleen kondiksessa, niin peräänajajalle tulee siinä paikanpäällä vaikeita, akuutteja traumaperäisiä terveysongelmia.

Ja siinä pääsisit linnaan. Ai että miten fiksua. "Toi satutti mua, niin mäpä satutan sitä vielä enemmän päätymällä itse vankilaan."

Mikä on keskiverto seuraamus pahoinpitelystä /törky asteen pahoinpitelystä ensikertalaiselle, vakavan onnettomuuden jälkeen tunnekuohussa tehtynä meidän demlasuomessa? Niin...

Törkeästä pahoinpitelystä minimi 2 vuotta kovaa.

Vierailija
122/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkä sai ehdonalaista ja vielä kehtaa valittaa tästä "rangaistuksesta". Kyllä olisi saunan takana tehtävälle operaatiolle tilaa.

Ehdollista. Ehdonalainen on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon jutun ja itsekin käytän emojia 😃 kun kaikki menee päin helvettiä eikä todellakaan naurata yhtään. Juurikin tuota pitkäsilmäistä versiota, 😄, 😀 ja 😁 ovat taas oikeasti iloisessa kontekstissa käytettäviä.

N29

Vierailija
124/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen todennäköisesti on muutenkin täysin vastuuttomasti ja piittaamattomasti käyttäytyvä sosiopaatti tai psykopaatti. Empatiakyky puuttuu, alkeellisimpienkin käytöstapojen ohella.

Vierailija
125/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikenteessä, jos joku ajaisi minun perään tuolla lailla (tuollainen piittamattomuus on käytännössä sama kuin tahallaan tekisi sen) ja jos minä olen kolarin jälkeen edelleen kondiksessa, niin peräänajajalle tulee siinä paikanpäällä vaikeita, akuutteja traumaperäisiä terveysongelmia.

Toimii niin pitkään, kunnes edellä oleva kuski on päätä pidempi ja puolet painavampi😂😂

Ööö, siis se holtiton peräänajaja joka on edelläolevaa peräänajettua päätä lyhyempi ja puolet kevyempi hakkaa sen? Todennäköisyydet on kyllä tuota vastaan.

Vierailija
126/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon jutun ja itsekin käytän emojia 😃 kun kaikki menee päin helvettiä eikä todellakaan naurata yhtään. Juurikin tuota pitkäsilmäistä versiota, 😄, 😀 ja 😁 ovat taas oikeasti iloisessa kontekstissa käytettäviä.

N29

Kylläpä noiden käyttö on tarkkaa ja monimutkaista nykyään.

Vierailija
127/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii niin pitkään, kunnes edellä oleva kuski on päätä pidempi ja puolet painavampi😂😂

Ööö, siis se holtiton peräänajaja joka on edelläolevaa peräänajettua päätä lyhyempi ja puolet kevyempi hakkaa sen? Todennäköisyydet on kyllä tuota vastaan.

Jokaiselle on voittajansa, eikä ikinä tiedä mimlainen hullu on vastassa. Ruuvari maksassa on aivan sama minkä kokoinen on.

Vierailija
128/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Kylläpä noiden käyttö on tarkkaa ja monimutkaista nykyään.

Olen aivan samaa mieltä. En uskalla oikein käyttää enää mitään emojeja esimerkiksi instagramissa, kun en ole varma jos jollain emojilla onkin joku kaksoismerkitys, josta en vain ole tietoinen.

- sama 

Vierailija
129/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle on voittajansa, eikä ikinä tiedä mimlainen hullu on vastassa. Ruuvari maksassa on aivan sama minkä kokoinen on.

Toki. Mutta jos on päätä lyhyempi kuin toinen, se vaikuttaa siihen ulottuvuuteenkin, vaikeempi päästä tuikkaamaan se ruuvari toisen maksaan...

Vierailija
130/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29

Onko sinullakin yhtä surkea kirjallinen ulosanti kuin tuolla paskahousulla "kuoli sairaalaa" ja siihen vielä se idioottimainen hymiö perään. Tai perää...

Vierailija
131/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Onko sinullakin yhtä surkea kirjallinen ulosanti kuin tuolla paskahousulla "kuoli sairaalaa" ja siihen vielä se idioottimainen hymiö perään. Tai perää...

Kirjallisen ulosantini taso todennäköisesti näkyy tämän ketjun kolmessa kommentissani. 

Vierailija
132/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29

No et tasan käytä tuollaista hymiötä, jos tapat ihmisen.

Vierailija
133/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

No et tasan käytä tuollaista hymiötä, jos tapat ihmisen.

No tuossa tilanteessa en ole ollut enkä toivottavasti tule koskaan olemaan, mutta esimerkiksi erostani kavereille viestitellessä olen laittanut juurikin tuon emojin. Tai kun olen vaikka pudottanut lasin lattialle ja astunut lasinsiruun. 

Vierailija
134/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä pääsisit linnaan. Ai että miten fiksua. "Toi satutti mua, niin mäpä satutan sitä vielä enemmän päätymällä itse vankilaan."

Mikä on keskiverto seuraamus pahoinpitelystä /törky asteen pahoinpitelystä ensikertalaiselle, vakavan onnettomuuden jälkeen tunnekuohussa tehtynä meidän demlasuomessa? Niin...

Törkeästä pahoinpitelystä minimi 2 vuotta kovaa.

Jos mietitään tilannetta, että joku tyhjäpäinen kaahari tappaisi sulta kolarissa omaisen, vaikka lapsen. Ja olet itse siinä tilanteessa vielä tolpillasi, tuntuisiko 2 vuotta kovaa (jos ensikertalainen niin puolet) kovalta hinnalta edes jonkinlaisen oikeuden saamisesta?

Vierailija
135/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ihminen todennäköisesti on muutenkin täysin vastuuttomasti ja piittaamattomasti käyttäytyvä sosiopaatti tai psykopaatti. Empatiakyky puuttuu, alkeellisimpienkin käytöstapojen ohella.

Ja näitä muista piittaamattomia narsistiterroristeja kasvaa tuolla koko ajan lisää. Itse olen miettinyt, uskallanko enää edes liikkua jalan tai pyörällä, kun joku itsekeskeinen ajaa päälle ja syyllistää uhria.

Vierailija
136/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällästä pas kaa tää nykyajan nuoriso on. Vanhempia ei ole kiinnostanut kasvattaa?

Taas jankutetaan nykynuorista. On tällaisia nuoria ollut ennenkin.

Niin on, iät ja ajat. Muistan hyvin omasta nuoruudesta 70-luvulla kuinka vastuutonta se meno oli liikenteessä. Paljon enemmän näitä silloin sattui, mutta ilman nettiä jokainen asia ei levinnyt minuuteissa kautta maan. Ehkä seuraavana päivänä maakunnan lehdessä joku pieni juttu.

Kyllä liikenneturvallisuus on parantunut, koko liikennekulttuuri on parantunut. Joskus 50 vuotta sitten ihan täyspäiset ihmisetkin saattoi sitten liikenteessä ajaa ihan päättömästi, oli turhaa riskinottoa jne. Mutta nykyään tilannetta vetää huonompaan suuntaan tuo kännyköiden räpälääminen liikenteessä. Kuljettajat ei keskity ajamiseen vaan jonkun kännykän kanssa onanointiin. Sillä on aiheutettu pienempiä peltikolareita, ajettu jalankulkijoiden päälle ja ajettu kuolonkolareita.

Tämän päivän liikenteessä suurimmat ongelma ilmiöt on rattijuopot ja kamapäät, kuljettajien keskittymisen puutteesta (kännykät) johtuvat kolarit, ja eläin kolarit (hirvi, peura) . Näiden lisäksi aina on tietysti niitä riskinottajia, niinkuin tuon kolari jonnen toinen pääsynti kun hänellä nopeus siinä tilanteessa oli ihan liian kova.

Vierailija
137/137 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa kuljettajan ihonväriin. Käyttäytymismalli hyvin monikulttuurinen.

Mut sehä meni töihin. Päättäkääs nyt jo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi