Nuori mies ajoi kolarin ja naureskeli kun toisen auton uhri kuoli.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dde07e5c-d524-4bea-ba70-d8c719715be3
Tuollaisia kuskeja on liikenteessä jotka ei välitä mistään.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa nylkeä tuo tyyppi hitaasti elävänä ja sen jälkeen tönkkösuolata koko paska.
Samaa mieltä. Tönkkösuolataan nuoresta vaariin, jos ajavat kolareita.
Ainoastaan ne jotka törkeällä piittaamattomuudella ajaa kolareita ja tappaa toisia ihmisiä. Törkeätä piittaamattomuutta tuossa oli käytetty liian suuri ajonopeus kun oli noin huono keli. Oletko sinäkin sellainen tyhjäpää, jonka mielestä tuonkin jonnen aiheuttama kolari oli nyt vaan kolari muiden joukossa ilman sen kummempaa moitittavuutta?
Niin ja tietysti lisäksi se, että ei keskitytty muuhun liikenteeseen, vaan siihen saamarin snapchatiin.
Vierailija kirjoitti:
Ajamisen ajasta näprää 25% puhelinta. Snapchat on tärkeä vissiin
Pelkästään tästä pitäisi tulla jo ikuinen ajokielto.
Ja täysin välinpitämättömästä toisen ihmisen kuolemaan johtaneesta toiminnasta, koko loppuelämä suljetussa sellissä.
Näin jos asiat olisi, niin käytöstavat voisivat alkaa näitä super välinpitämättömiä ylimielisiä mega-idioottejakin kiinnostamaan.
Nykyinen pehmeä lainsäädöntä on todella huonoa opetusta nykynuorille, tämäkin opettaa, että jatkakaa vaan, ei tule mitään seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olis turpaanvedon paikka.
Liikenteessä, jos joku ajaisi minun perään tuolla lailla (tuollainen piittamattomuus on käytännössä sama kuin tahallaan tekisi sen) ja jos minä olen kolarin jälkeen edelleen kondiksessa, niin peräänajajalle tulee siinä paikanpäällä vaikeita, akuutteja traumaperäisiä terveysongelmia.
Toimii niin pitkään, kunnes edellä oleva kuski on päätä pidempi ja puolet painavampi😂😂
Ihan havaintojen perusteella, aika harva on kyllä minua päätä pitempiä, säälittäviä rapakuntoisia lihakasoja näkee kyllä aika paljon.
T: 172cm ja 68kg
Moi, pätkä kukkakeppi.
Väittäisin että suurin osa autoilijoista rämplää nykyään puhelinta ajon aikana. Mikä siinä luurissa on niin ihmeellistä, että pitää vaarantaa muiden hengen? T. M66
"Nuorilla tunteettomuus on yleistä. Ihmisen aivot kehittyy vielä iässä 20+."
Täyttä roskaa. Lapsikin on tunteellinen, jos hänet kasvatetaan tarpeeksi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tällästä pas kaa tää nykyajan nuoriso on. Vanhempia ei ole kiinnostanut kasvattaa?
Taas jankutetaan nykynuorista. On tällaisia nuoria ollut ennenkin.
Sopiva rangaistus olisi nuorukaisen viedä iso kukkalaite kuolleen haudalle, polvistua ja pitää minuutin hiljainen hetki pää painuksissa ja tämä televisioitaisiin.
Just. Suomessa on liian paskat tuomiot. Olisi saanut edes 4 vuotta ehdotonta vankeutta ja ajokieltoa vielä sen jälkeenkin vuosi.
Ihan voi olla shokissa laittanut tuon viestin ja siihen hymiön kun niitä nyt nuoret sattuu käyttämään. Ei hymiö tarkoita että nauraisi. Voi olla ainoa käytös johon osaa turvautua puhelimen kasvattina. Niillä jotka paheksuvat ei ole ilmeisesti kokemusta ääritilanteista.
Vierailija kirjoitti:
"Nuorilla tunteettomuus on yleistä. Ihmisen aivot kehittyy vielä iässä 20+."
Täyttä roskaa. Lapsikin on tunteellinen, jos hänet kasvatetaan tarpeeksi hyvin.
Niin on, kyllä kyky tuntea empatiaa muita kohtaan lähtee vahvasti kasvatuksesta. Ainoastaan jos tosiaan on jotenkin "piuhat kytketty väärin pääkopassa" niin se voi vaikuttaa, niitä sitten päälääkärit tutkii ja hoitaa.
Kirjoitustyylistä tulee mieleen hyvin yksinkertainen kaveri. On kuitenkin saanut työpaikan ja ajokortin. On se aika hurjaa, millaisilla eväillä osa ihmisistä yrittää pärjätä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikenteessä, jos joku ajaisi minun perään tuolla lailla (tuollainen piittamattomuus on käytännössä sama kuin tahallaan tekisi sen) ja jos minä olen kolarin jälkeen edelleen kondiksessa, niin peräänajajalle tulee siinä paikanpäällä vaikeita, akuutteja traumaperäisiä terveysongelmia.
Ja siinä pääsisit linnaan. Ai että miten fiksua. "Toi satutti mua, niin mäpä satutan sitä vielä enemmän päätymällä itse vankilaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on seurausta tälläkin palstalla jatkuvasta iäkkäisiin kohdistuvasta vihapuheesta. Päivittäin täällä on pitkiä ketjuja, joissa haukutaan iäkkäitä. Varmasti 99,95 % tämänkin palstan kirjoittajista olisi iloinnut iäkkäästä kuolonuhrista.
Mitä helvtin väliä uhrin iällä on? Ei tuokaan nuori, syy-seuraussuhteista täysin kujalle jäänyt penska voinut tietää täsmääkö hän iäkkäiden autoilijoiden perään, vai onko auton kyydissä vastasyntynyt matkalla kotiin synnytyssairaalasta.
Tekoa leimaa se, ettei käsitetä OLLENKAAN syy-seuraussuhteita, ja sitten kun ne yhtäkkiä lävähvät kasvoille, turvaudutaan läpänheittoon.
Mielenkiintoista olisi tietää, että millaisen kasvatuksen nulikka on saanut.
Minä aloin shokkitilanteessa nauraa.
Joku voi toki senkin tulkita huonoksi käytökseksi.
Tuossa onnettomuudessa voi tuomita puhelimen katsomisen ajon aikana, mutta ei tuota shokkikäyttäytymistä. Se ei kerro mitään ko. ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällästä pas kaa tää nykyajan nuoriso on. Vanhempia ei ole kiinnostanut kasvattaa?
Taas jankutetaan nykynuorista. On tällaisia nuoria ollut ennenkin.
Niin on, iät ja ajat. Muistan hyvin omasta nuoruudesta 70-luvulla kuinka vastuutonta se meno oli liikenteessä. Paljon enemmän näitä silloin sattui, mutta ilman nettiä jokainen asia ei levinnyt minuuteissa kautta maan. Ehkä seuraavana päivänä maakunnan lehdessä joku pieni juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ajokortti vasta 20-vuotiaalle. Nuoremmat eivät osaa ottaa vastuuta tekemisistään liikenteessä.
Tämä ajaja oli 20v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii niin pitkään, kunnes edellä oleva kuski on päätä pidempi ja puolet painavampi😂😂
Ihan havaintojen perusteella, aika harva on kyllä minua päätä pitempiä, säälittäviä rapakuntoisia lihakasoja näkee kyllä aika paljon.
T: 172cm ja 68kg
Moi, pätkä ku
Niin, en ymmärrä miksi kyseinen kirjoittaja haluaa autostaan tulla riehumaan noilla mitoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sopiva rangaistus olisi nuorukaisen viedä iso kukkalaite kuolleen haudalle, polvistua ja pitää minuutin hiljainen hetki pää painuksissa ja tämä televisioitaisiin.
Varmaan naureskelisi sitä jälkeempäin.
Yksi syy lisää ajaa isolla volvon maasturilla, tuo edes jotain turvaa tuollaisia välinpitämättömiä kuskeja vastaan.
Ainoastaan ne jotka törkeällä piittaamattomuudella ajaa kolareita ja tappaa toisia ihmisiä. Törkeätä piittaamattomuutta tuossa oli käytetty liian suuri ajonopeus kun oli noin huono keli. Oletko sinäkin sellainen tyhjäpää, jonka mielestä tuonkin jonnen aiheuttama kolari oli nyt vaan kolari muiden joukossa ilman sen kummempaa moitittavuutta?