Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tainnut nyt ihan aueta koko ketjun pointti, mutta siis mikä ihmeen ongelma ihmisillä on siinä, että mies tai nainen laittaa näihin Tindereihin sun muihin omat preferenssinsä? Eikö noi äpit ja muut oo juuri sitä varten? Säästetään kaikkien aikaa eikä tarvitse sitten pettyä. Ja miten tuo eroaa siitä kun nelikymppiset naiset etsii miestä joka pitää huolta itsestään ja on taloudellisesti vakaa tai jotain vastaavaa? Mulla on oma lapsi, eikä mua kiinnostaisi tippaakaan leikkiä jotain isäpuolta jonkun toisen lapsille. Mä olen yli nelikymppinen mies, jolla hiusraja ei pakene, pukeudun siististi, partaa on, mutta ei risupartaa enkä ole lainkaan ylipainoinen vaan itseasiassa ikäisekseni varsin hyvässä kunnossa, onko mun kohdalla ok, että haluan naisen jolla ei ole lapsia tai jos on niin että olisivat jo aikuisia? Entä se etten halua ylipainoista naista? Ja onko ok jos en haluaisi kuin korkeintaan pari vuotta itseäni vanhemman tai enintään kymmenen v
Kyllähän sä ja ihan kuka vaan saa vaatia ihan mitä haluaa. Mutta ei kannata syyttää toista sukupuolta jos niitä vaatimuksia vastaavaa henkilöä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kriteerit on aina väärin mutta naisten kriteerit miesten epäonnistuminen?
Nelikymppiset sinkkumiehet ovat tyytyväisinä yksin jos haluttua seuraa ei löydy. Ja sehän naisia vituttaa.
Näin on!
Niitä pillutelineitä vituttaa siis niin kosmisesti kun eivät kelpaa, ovat just sitä samaa sakkia jotka kilahtaa kun niille sanoo että, perus kodin viihde-elektroniikka esim. Pleikkari + kaltsu vaihtoehtona päihittää naisen :D Sen kun sanoo tuollaiselle ulisijaiselle, siitä kilahduksesta ei voi ikinä tietää mitä lentää kohti tai alkaako veitsi/sakset viuhua :D
Se kun on kiistaton tosiasia, niin se menee niillä niin helvetisti tunteisiin kun sen ääneen sanoo. Sillä saa aina hyvät Huutis + Nautings! -
Ainoa tunne mitä herätät on huvittuneisuus delusionaalisesta vaikutusvallastasi.
Jaa jaa, vai on tosiasioiden ääneen sanominenkin nykyään joku mikä on teidän käärmeiden sairaissa päissänne käännetty joksikin "valtataisteluksi"?
No nais-selityshän on yleensä vastus kun naiselle lyödään jauhot suuhun, eikä se saa naama punaisena heloittavana kuin saunamiehen perse, mitään muuta äkötettyä ulos :D
Yritä nyt vain olla tukehtumatta kieleesi, siinä kun raivosta kihiset ja poljet jalkaa : )
Vierailija kirjoitti:
Toki jokainen voi toivoa oman makunsa mukaista kumppania, MUTTA mua häiritsee ihan hirveesti näissä miesten toiveissa
1. kaikki keskittyy ulkoisiin puitteisiin
2. mies itse on ihan seinästä reväistyn näköinen ulkoisesti ja sisäisesti kuin tyhjä tynnyri, eikä reflektoi tippaakaan, mitä itse tuo suhteeseen.
Hyvin kuvailtu👌
Ei se hoikkuus ole iso vaatimus, jos ei ole muuta vaatimuksia naiselta.
Lapseton siksi että haluan olla edes hetken puolisoni tärkein ihmissuhde. Enkä 6. listalla lasten, koiran, harrastusten, ystävättärien, somen jälkeen.
Jokaisella naisella on oikeus omaan vauvaan ja turvalliseen perheeseen.
Jos naisen hoikkuus on tänä päivänä mahdoton toivomus, niin sehän kertoo vain valtavasta ylipaino-ongelmasta, ei tiukasta vaatimustasosta.
Lapsettomia naisia on vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Ei se hoikkuus ole iso vaatimus, jos ei ole muuta vaatimuksia naiselta.
Useimmiten se on yksi vaatimus. En ole koskaan ymmärtänyt tätä ulinaa, että jos ei yksinkertaisesti syty roimasti ylipainoisesta/lihavasta, niin ainoa mikä kumppanissa kiinnostaa on ulkonäkö.
Etsiväthän monet naisetkin miestä koulutus/tulotaso/työnimike edellä, vaikka harva sitä suoraan myöntää, mutta tuskin se on ainoa asia mikä miehessä merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jokainen voi toivoa oman makunsa mukaista kumppania, MUTTA mua häiritsee ihan hirveesti näissä miesten toiveissa
1. kaikki keskittyy ulkoisiin puitteisiin
2. mies itse on ihan seinästä reväistyn näköinen ulkoisesti ja sisäisesti kuin tyhjä tynnyri, eikä reflektoi tippaakaan, mitä itse tuo suhteeseen.
Tämä. Mitä vanhempi mies sitä enemmän tämä.
Onko niiltä näkö ja kuulo mennyt kun eivät näe ja kuule itseään tai tajua, mitä itse eivät kykene tuomaan suhteeseen.
Näillä on oma profiili joko tyhjä, tai täytetty lapselliseen tyyliin "Markku 45v 182cm 85kg siniset silmät. Kysymällä selviää lisää 😉". Ja se nimi, ikä ja pituus on jo muutenkin täytetty profiiliin, eli ainoa lisätieto on kilot ja silmien väri, todella tärkeitä
Missä noita profiileja katselet ja miksi?
Saapihan sitä vaatia. Eri juttu saako.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tainnut nyt ihan aueta koko ketjun pointti, mutta siis mikä ihmeen ongelma ihmisillä on siinä, että mies tai nainen laittaa näihin Tindereihin sun muihin omat preferenssinsä? Eikö noi äpit ja muut oo juuri sitä varten? Säästetään kaikkien aikaa eikä tarvitse sitten pettyä. Ja miten tuo eroaa siitä kun nelikymppiset naiset etsii miestä joka pitää huolta itsestään ja on taloudellisesti vakaa tai jotain vastaavaa? Mulla on oma lapsi, eikä mua kiinnostaisi tippaakaan leikkiä jotain isäpuolta jonkun toisen lapsille. Mä olen yli nelikymppinen mies, jolla hiusraja ei pakene, pukeudun siististi, partaa on, mutta ei risupartaa enkä ole lainkaan ylipainoinen vaan itseasiassa ikäisekseni varsin hyvässä kunnossa, onko mun kohdalla ok, että haluan naisen jolla ei ole lapsia tai jos on niin että olisivat jo aikuisia? Entä se etten halua ylipainoista naista? Ja onko ok jos en haluaisi kuin korkeintaan pari vuotta itseäni vanhemman tai enintään kymmenen v
Jokainen saa vaatia, mitä haluaa, mutta ei sitä välttämättä saa. Ei puolisoa voi tilata tietynlaista ja sitten kun ei saakaan kiukutella, että kyllä minulla on oikeus saada sellainen puoliso kuin haluan. Ei ole, ei ainakaan Suomessa ja hyvä niin. Tämä nyt yleisesti aloitukseen liittyen.
Ei noi mitään kohtuuttomia vaatimuksia ole vaikka ei noilla nyt yksistään mitään toimivaa parisuhdetta saakkaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella naisella on oikeus omaan vauvaan ja turvalliseen perheeseen.
Ei ole. Ainoastaan siinä tapauksessa on, että maksaa 100% itse nuo haluamisensa, mutta suomi-haaskat tuntien, hyvä jos 10-15% kokonaiskustannuksista itse maksavat, joten ei ole oikeus.
"Jokainen saa vaatia, mitä haluaa, mutta ei sitä välttämättä saa. Ei puolisoa voi tilata tietynlaista ja sitten kun ei saakaan kiukutella, että kyllä minulla on oikeus saada sellainen puoliso kuin haluan. Ei ole, ei ainakaan Suomessa ja hyvä niin. Tämä nyt yleisesti aloitukseen liittyen."
Näin juuri. Siksipä ap:n ulina ja kiukuttelu ihmetyttääkin.
Joopa joo. Nätti, hoikka, fiksu, lapseton, hellä, toisen huomioiva nainen ei mene millään kaupaksi edes nelikymppiselle. Miehistä on tullut ihmeellisiä vauvoja, joilla ei ole mitään käsitystä vastavuoroisesta ihmissuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kriteerit on aina väärin mutta naisten kriteerit miesten epäonnistuminen?
Nelikymppiset sinkkumiehet ovat tyytyväisinä yksin jos haluttua seuraa ei löydy. Ja sehän naisia vituttaa.
Näin on!
Niitä pillutelineitä vituttaa siis niin kosmisesti kun eivät kelpaa, ovat just sitä samaa sakkia jotka kilahtaa kun niille sanoo että, perus kodin viihde-elektroniikka esim. Pleikkari + kaltsu vaihtoehtona päihittää naisen :D Sen kun sanoo tuollaiselle ulisijaiselle, siitä kilahduksesta ei voi ikinä tietää mitä lentää kohti tai alkaako veitsi/sakset viuhua :D
Se kun on kiistaton tosiasia, niin se menee niillä niin helvetisti tunteisiin kun sen äänee
Keksit päästäsi mitä mielikuvituksellisempia fantasiota naisista kärsimässä pleikkaa pelaavan miehen munanpuutteesta ja kiukuttelusta, ja kutsut tätä totuudeksi? Soitanko sulle ampulanssin?
Kukapa haluaikaan vanhaa, läskiä ämmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon elämää nähneenä sanoisin, että nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok ja valmis perustamaan perheen heti, on erittäin kovaa valuuttaa kolmevitosten perheettömien naisten keskuudessa, ja tuossa ihmisryhmässä löytyy kyllä paljon hoikkia.
Oma lukunsa on sitten se, että kestääkö liitto kuitenkaan, kun pääasiallisena tavoitteena ovat lapset eikä itse suhde.
Tämä on varmasti totta, mutta nelikymppinen lapseton sinkkumies, joka on kaikin puolin ok, on aika harvinainen ilmestys. Siihen on useimmiten jokin muu syy, kuin se, ettei ole vaan sattunut sitä oikeaa naista kohdalle, että sitä perhettä ei vielä nelikymppisenä ole tullut. Ehdottomalla valtaosalla niistä nelikymppisistä kaikin puolin ok -miehistä on tuossa vaiheessa lapsia. Toki harvinaisen kultakimpaleen voi aina joku löytää, mutta enemmistö lapsettomista (mutta ei vela-)nelikymppisistä
Tiesitkö että kautta historian n. 80% naisista on lapsia mutta vain n. 30 % miehistä?
Alkaa olla vanha lasten saamiseen.