Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katariina Souri on perustamassa Suomeen uuden 0,5 prosentin kannatuksen puolueen

Vierailija
15.11.2025 |

Tällä kertaa oikeisto varmaan tulee kiittämään. Äänet ovat pois sen vasemmiston kannatuksesta, joka saa edustajia ja voi oikeasti saada äänensä kuuluville. Seuraavaksi varmaan perustaa uuden uskonnon. Sitä se on, kun saa liian paljon liian nuorena ja liian helpolla. 

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joku on souria joskus kourinut. Sevverran ällö. Hevosen nauru hohotusta. 

Ja noi naurettavat naurettavat tyylittömät lapselliset liinat ja pyyhkeet roinat päässä. Pölyrättiä ja käytettyä lattiariepua. Muovikukkia. 

Vierailija
82/85 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisellä on aika karvainen alapää. Olen nähnyt kuvia ja isot pojat ovat kertoneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin osaisin maalata tummosia töherryksiä.Olen käynyt taidelukion.Että hyvä Kata .Et ole sitten mennyt onlyfanssiin.

Ethän sä osaa edes kirjoittaa. 

Vierailija
84/85 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa uudelta Kristallipuolueelta. Souri on yksi näistä tutkimustiedon vastustajista, jonka mielestä maallikot pystyvät paremmin arvioimaan vaikutuksia kuin tutkijat ja asiantuntijat.

En tiedä tarvitseeko Suomen poliittinen kenttä uusia puolueita. Viimeisimpänä kai Liberaalipuolue, jolla ei ole yhtään kansanedustajaa.

Minä tiedän, että tarvitaan uusia puolueita. Minulle ei tällä hetkellä ole sellaista puoluetta, jota voisin äänestää. En tiedä onko graniittipuoluekaan sellainen, koska puolueohjelmaa ei ole vielä julkaistu. Isänmaalliset päihteettömät 2-sukupuoliset hyvinvointiyhteiskuntaa edistävät vihreät olisi hyvä.

Vierailija
85/85 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän maalaa ihan kivasti ja on tuottelias, mutta aikamoista savottaa hän itselleen petaa. On hoidettavana ok-talo, isot vaativat koirat ja ilmeisesti paljon muitakin eläimiä, siinä välissä kirjoitti vielä tämän paljon omaa tutkimusta sisältävän teoksen, jossa käsitykseni mukaan vedellään aika kirkkaasti mutu-tuntumalla johtopäätöksiä Suomen esikristillisestä ajasta. 
Tämän lisäksi hän nyt puuhaa puoluehommia. Täytyy olla aikamoiset energiatasot vaihdevuosi-ikäisellä naisella jos pystyy kaiken edellä mainitun, ja erityisesti nuo eläimet, hoitamaan yksin ja hyvin.

Oletko kyseenalaistanut samaa Kike Elomaasta?