Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa

Vierailija
20.11.2011 |

Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.

Kommentit (884)

Vierailija
1/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan normaalia toimintaa meidänkin tuttavapiirissä Tampereella. Siinä ei ole mitään homoseksuaalista, PAITSI jos kivekset koskevat toisiaan. Sitten todellakin on! Useimmiten vahingossa tapahtuneista kiveksien koskettamisesta ollaankin ihan hipihiljaa...

AP: Kertoiko miehesi sulle mitään kiveksien koskettamisesta? Jos ei, niin olisi ehkä syytä kysyä.

Vierailija
2/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mies ja sen kaverit mitään toistensa munia hiplaa tai leiki porukalla pippeleillään. Mutta he ovatkin aikuisia!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet...

Vierailija
4/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anustunkeutumisella on ollut jo vuosia nimenä kuntaliitos! Jos mies on mennyt kuntaliitosneuvotteluihin, on niihin automaattisesti saunaillassa kuulunut ikään kuin symbolinen liitos, jossa isomman kunnan edustajat yhtyvät pienempään ja antavat samalla esimakua tulevasta. Kyseessä ei todellakaan ole mitään seksuaalista!

Vierailija
5/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina sanoo että saunailtoihin hän ei lähde.

Nyt tiedän syynkin. kaikkia miehiä ei tuollainen kiinnosta.

Vierailija
6/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen hommaa!

t. mies

Vierailija
7/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä kuule täälä Tampereella kiarotaan viälä kiveksekkin toistensa ympärille kun telakoirutaan. Son ollu tapana aina. Kunnolla kivekset solmuun keskenänsä. Muuten ei oo oikein tehty.

Tää on ihan normaalia toimintaa meidänkin tuttavapiirissä Tampereella. Siinä ei ole mitään homoseksuaalista, PAITSI jos kivekset koskevat toisiaan. Sitten todellakin on! Useimmiten vahingossa tapahtuneista kiveksien koskettamisesta ollaankin ihan hipihiljaa...

AP: Kertoiko miehesi sulle mitään kiveksien koskettamisesta? Jos ei, niin olisi ehkä syytä kysyä.

Vierailija
8/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeestiko joku täällä lukee näitä juttuja silmät pyöreänä, henkeään pidätellen, että EI VOI OLLA TOTTA!?! Ettekö te tajua, että tää on vitsiä koko juttu. Siis ei todellakaan ja toistan EI TODELLAKAAN, heteromiehet hinkkaa muniaan keskenään tai aseta munaansa toisen äijän persreikään saunailloissa.

M38

Vierailija
9/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin mies. Se on just, että pitää sanoa, ettei tuollaista tapahdu. Koska kuitenkin tapahtuu. Se on miesten mielestä jotenkin ikiaikaisen kiehtovaan ja tavallaan luo sitä yhteenkuuluvuutta esim. jonkun urheilujoukkueen sisällä. Mutta sitten ei kuitenkaan kehdata tunnustaa, koska arveluttaa ettei naiset kuitenkaan ymmärtäis. Koska naisilla ei oo pippeliä. Naisten olis vähän vaikea tehdä tota samaa omissa iltamissaan.

Tärkeä pointti oli muuten tuo kivesjuttu.

Vierailija
10/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen kaverin testitulokset kanssa. Ja tietysti kaverin muiden partnereiden. Ei voi olla liian varovainen.

Vierailija
11/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"telakoitumisesta" ennen kuullutkaan. Täytyypä kysäistä mieheltä, harrastaako tällaista useinkin saunailloissaan.

Vierailija
12/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan helppo kuvitella, että joukkuelajien pukuhuoneissa tapahtuisi tällaista alvariinsa

Vierailija
13/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä kuule täälä Tampereella kiarotaan viälä kiveksekkin toistensa ympärille kun telakoirutaan. Son ollu tapana aina. Kunnolla kivekset solmuun keskenänsä. Muuten ei oo oikein tehty.

No nyt taidat ihan vaan trollata. :) Mä sentään olin ihan tosissani tuon kivesjutun kanssa.

Sääntö on se, että jos kivekset koskee, se on homoseksuaalista. Toinen on, jos ottaa katsekontaktin. Se on myös tabu.

Vierailija
14/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttavia ympäri Suomen ja kyllä tämä on yleistä toimintaa. Ja heteropiirejä ovat. Komeita kulleja hinkataan yhteen ja joskus kokeillaan pyllyäkin.

Ehkä sinunkin kannattaisi joskus käydä oikeasti niissä saunailloissa eikä vain louskuttaa leukojaan kuulopuheiden perusteella.

Vierailija
15/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa sitte vaan hyvien kavereiden kanssa, tosiaankaan ei voi tietää että missä muiden hepit o pyöriny ja onko jotain tautia tjsp. liikenteessä, varsinki jos vastapuoli on sinkkukaveri ja pyörinyt illat kylillä naisissa ties missä.

Sehän voi tarttua joku ihottuma tai joku, vaikka ei häntäilisikään eli perän puolella käyttäisi. Eli ainoastaan tuttujen kanssa TAI sitten voi käyttää auki rullaamatonta kortsua tuossa välissä, kun vaan päät vastakkai. Varmuus on aina paras, eikä vaimokaan pääse luulemaan että naisissa käyty ku kuppaa kannetaan kotia, vaikka totuus olisikin että vaan saunailloissa kavereitten kans vähän huumorilla.

Vierailija
16/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomittomissa pippelileikeissä on sekin hyvä puoli, että taudinaiheuttajat pääsevät vapaasti kulkemaan ihmisestä toiseen ja riemuitsevat oikein porukalla. Ja onhan se aika siistiä kun saan oman hiivatulehdukseni siirrettyä mieheni kautta tuttavapariskunnallekin. Näppärää!

Vierailija
17/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskiko kivekset toisiaansa.

Jos oli ja koski, niivvoivoi.

Jos ei ollu eikä koskenu, niin sitte ei oo mitään ongelmaakaa.

Vierailija
18/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun miehen paras kaveri ihan surutta aina juo esim. mun miehen lasista tai saattaa napata sen lautaselta jotain ja sanoo vaan muka vitsillä, että "meillä on samat taudit kuitenki". Niin nyt mä niinku tajua mitä se sillä täytyy tarkoittaa.

Vierailija
19/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän ne taudit tarttuvat kun on tuttu terveeltä näyttävä kaveri.

Joo kannattaa sitte vaan hyvien kavereiden kanssa, tosiaankaan ei voi tietää että missä muiden hepit o pyöriny ja onko jotain tautia tjsp. liikenteessä,

Vierailija
20/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen eka kerran tämmösestä. Ihanko oikeasti tämmöstä tapahtuu? EI VOI OLLA.

eipä ole miehenikään kuullut moisesta.

yök yök yök...

tekeekö naiset sitten häpyhuulten mittausta ja niiden koskettelua..tms. heh heh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi